Torej tako dobiš nekaj manj hrupa motorja, avto manj močno zavira z motorjem in moraš zato nekaj več zavirati z zavorami. Kar je pa treba početi previdno.
Joj no, a je tako težko razumeti, da avto v B prestavi na splošno preveč zavira (z motorjem ali z baterrijo ali pa s čimer že hoče) in da to zaobideš, ti preostane samo dvoje:
- rahlo dodajaš gas, da izničiš zaviranje
- prestaviš v D
In ne ni to isto, kot da bi s klasičnim vozil po klancu v visoki prestavi, ker v trenutku ko noga gre dol iz gasa na bremzo bo motor spet max zaviral in pomagal zavoram.
Tudi sam prakticiram to z dodajanjem gasa v B prestavi. Domim da je NekdoK tak samomorilec, da to dela zgolj zaradi zvoka motorja. Veliko hitreje zjebaš zavore pri kasičnem menjalnikiu, ker se folku enostavno ne da stalno šaltat v nižjo, pred vsakim ovinkom in potem spet v višjo ven iz ovinka.