Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Torej tako dobiš nekaj manj hrupa motorja, avto manj močno zavira z motorjem in moraš zato nekaj več zavirati z zavorami. Kar je pa treba početi previdno.

Joj no, a je tako težko razumeti, da avto v B prestavi na splošno preveč zavira (z motorjem ali z baterrijo ali pa s čimer že hoče) in da to zaobideš, ti preostane samo dvoje:
- rahlo dodajaš gas, da izničiš zaviranje
- prestaviš v D

In ne ni to isto, kot da bi s klasičnim vozil po klancu v visoki prestavi, ker v trenutku ko noga gre dol iz gasa na bremzo bo motor spet max zaviral in pomagal zavoram.

Tudi sam prakticiram to z dodajanjem gasa v B prestavi. Domim da je NekdoK tak samomorilec, da to dela zgolj zaradi zvoka motorja. Veliko hitreje zjebaš zavore pri kasičnem menjalnikiu, ker se folku enostavno ne da stalno šaltat v nižjo, pred vsakim ovinkom in potem spet v višjo ven iz ovinka.
 
  • Všeč mi je
Reactions: zakon

luka51

Guru
16. avg 2007
14.414
5.690
113
Tony ti si že vozo kdaj avto al si samo googlal o tem?
Moreš bit kar konstantno na bremzi, da jih pregreješ po bregu dol ali pa imet totalno prenaložen avto (ali prikolico), al pa bremze v moškem spolnem organu. Kak koli obračaš na izpravnem avtu se moreš prav potrudit, da jih pregreješ. Če zaviraš pred ovinki, vmes pa spustiš bo vse ok. Če si penzionist in si skos po malem na bremzi pa ni avta, ki bi to zdržal.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
"Joj no, a je tako težko razumeti, da avto v B prestavi na splošno preveč zavira (...)"

Treba je povedati, očitno obstajajo pogoji vožnje, kjer tak avto preveč *ropota*.

To je problem šparanja na izpušnem sistemu in zvočni izolaciji.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.049
3.564
113
41
Lj
Saj je čisto simpl. Imaš nek klanec ki ima nek naklon, na to ne moreš vplivati. Če motor preveč bremza boš šel po takem klancu prepočasi in ti bodo zadaj trobili ali se zaletavali vate. Pri običajnem menjalniku lahko daš v višjo prestavo in tako reguliraš koliko motor bremza. Pri Hondi hibrid imaš F1 ročke, s katerimi reguliraš stopnjo bremzanja. Samo Toyota tega nima, je samo eno stopnja, no vsaj stari modeli ne, mogoče imajo novi.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
"Če si penzionist in si skos po malem na bremzi pa ni avta, ki bi to zdržal."

Nekdo te mora najprej naučiti, da se tega ne počne.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.414
5.690
113
In če vmes še malo tiščiš gas bo...?

Sicer pa cenena diskreditacija.

Dve strani smo rabili, da smo sploh prišli do tega o čem govorim in zakaj za vraga bi to lahko bil problem.
Daj, ko si glih pri guglanju bil prej pametn, še poguglaj kaki efekt ima malo gasa pri jotinem hibridu po bregu dol, ko premza z motorjem. Mogoče skapiraš, da si ti tukaj tisti ki nabija v prazno in dela/išče problem tam kjer ga ni.

Pa kak zavraga so stari avtomatiki sploh lahko po bregu dol vozli, ko majo praktično neobstoječe zaviranje z motorjem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: zakon in NekdoK

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
"Daj, ko si glih pri guglanju bil prej pametn, še poguglaj kaki efekt ima malo gasa pri jotinem hibridu po bregu dol, ko premza z motorjem. Mogoče skapiraš, da si ti tukaj tisti ki nabija v prazno in dela/išče problem tam kjer ga ni."

Ne da se mi, ker me ropotojaoči mlinčki za kofe pretirano ne zanimajo. Ker sam imaš hibrida, in ego večji od priusove baterije, pa lepo napiši:
"jaz OPju suvereno zagotovim, da je gas po klancu dol čisto OK v vseh pogojih in v vsaki meri. Un ta drug brez izpita in brez avta zraven s previdnostjo samo serje."

" Pa kak zavraga so stari avtomatiki sploh lahko po bregu dol vozli, ko majo praktično neobstoječe zaviranje z motorjem."

Za razliko od hibridov, pa sem kakšnega zelo starega avtomatika sam imel. In lahko povem, da teh težav nisem nikoli zaznaval.

Vsega kar piše na guglu, pa tudi ni treba verjeti.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.414
5.690
113
Ok smo zaklučli, pri starem avtomatiku nisi zaznaval slabo zaviranje z motorjem. Nimamo več sploh kaj debatirat, nisi merilo.
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
Ker ste tukaj Toyota navdušenci, bo mogoče kdo vedel tole. ;)
Iščem prospekte/cenike za Toyoto RAV4 hibrid (MY 2019, MY2020) - za slovenski trg. Zanimajo me razlike med opremami v tistih letnikih. Ima kdo to pri sebi?
Arhiva ne najdem, tudi webarchive nima prav volje.
 

kdk

Fizikalc
25. feb 2014
198
29
28
okoli MB
Saj je čisto simpl. Imaš nek klanec ki ima nek naklon, na to ne moreš vplivati. Če motor preveč bremza boš šel po takem klancu prepočasi in ti bodo zadaj trobili ali se zaletavali vate. Pri običajnem menjalniku lahko daš v višjo prestavo in tako reguliraš koliko motor bremza. Pri Hondi hibrid imaš F1 ročke, s katerimi reguliraš stopnjo bremzanja. Samo Toyota tega nima, je samo eno stopnja, no vsaj stari modeli ne, mogoče imajo novi.
2,0 Corolla HY in 2,5 Camry HY imata oba možnost ročne izbire prestave , nimata pa B položaja kot 1,8 HY
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

kdk

Fizikalc
25. feb 2014
198
29
28
okoli MB
2,0 Corolla HY in 2,5 Camry HY imata oba možnost ročne izbire prestave , nimata pa B položaja kot 1,8 HY
Bi torej lahko pri premočnem zaviranju motorja samo ročno prestavil prestavo više?
Ja . Pri daljšem in strmem spustu ( na primer z Rogle v dolino) je baterija hitro polna in avto prične zavirati z motorjem. Tudi meni je tovarniška nastavitev moči zaviranja z motorjem preveč agresivna in dam ročno v prestavo višje . Pri malo manj agresivnem klancu pa je tovarniška nastavitev super. Imam od doma do doline 300m višinske razlike na razdalji 4km in se baterija napolni malo pred dolino brez ročnega poseganja v delovanje sistema.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Cele elaborate delate iz enega navadnega avtomobila. Sedi pa vozi pa je.. kaj qrca se obremenjujete z nepomembnimi rečmi...