Kako si zadovljen s C-hr? Žena od brata se je zapičila in bolj mu pravim, da je slabši od korole, bolj rine
Jaz se parkrat letno peljem z njim gor pa dol po vasi, pa 1x letno na redni servis in mi to za moje živce več kot zadošča.
Pa da se ne ponavljam preveč (pišem za letnik 2019): infotainment je zanič, plastika v notranjosti preobčutljiva, motor se pri pospeševanju (npr. vključevanje s polnim gasom na avtocesto) dere kot zaklano prase (dobesedno še mene s tem sili k umirjeni vožnji), pospeški in končna hitrost na enaki ali slabši ravni kot katerikoli 1.0 mlinček s turbino, za svojo dolžino (avto je dolg skoraj enako kot Touran) zelo utesnjena notranjost tako spredaj kot zadaj, majhen prtljažnik, premajhen rezervoar za gorivo in s tem povezana slaba avtonomija. Avto zaradi svoje teže (mislim, da prazen tehta okrog 1,4 tone) in lege baterije zelo lepo požira neravnine, tako pri majhnih kot večjih hitrostih, pravzaprav se za SUV razred pelje nadpovprečno dobro, pa sedeži so za japonski avto tudi kar solidni. Poraba pozimi je pri kombinaciji relativno umirjene vožnje po vaseh in obvoznici okrog 5,5 litra, enak režim poleti pa okrog 4,5 litra, mogoče kakšen deci ali dva odstopanja.
Cena (spet pišem za leto 2019) je bila že takrat (pre)visoka, sedaj vidim, da so cene višje še za okrog 5k €, hkrati so tudi ostali proizvajalci tega razreda in na splošno tako navili cene, da Toyota niti ne izstopa več navzgor. Tistega leta pa si lahko za manj kot dva tisočaka razlike odpeljal Passata Varianta 2.0 TDI z R-Line opremo - samo primerjava koliko več avta se je dobilo v takratnem obdobju. Jaz sem takrat za ženo "izbral" Hondo Civic 1.5 Sport (slabih 22k €), v ožjem izboru je bila tudi bistveno cenejša Mazda CX-3 (ki pa je bila res pogreb), CX-30 pa je šele prihajala na tržišče in ji tudi ni bila pretirano všeč.
Verjetno si iz napisanega že razumel, da je avto od žene in služi kot drugi avto v družini. Torej, kako je žena zadovoljna z njim? Ona je presrečna, avto ji je bil všeč odkar je prišel ven, enako je še danes, to je njen prvi avtomatik in se je lepo razvadila, na splošno pa za žensko tudi zelo dobro obvlada vožnjo vseh vrst avtov in jo tudi nepreglednost ne moti.
Torej, če denarnica prenese in bo avto kot drugi v družini, potem ni ovir. Racionalen nakup sigurno ni, ampak ženske (vsaj večina od njih in še ob predpogoju, da je v prašičku dovolj denarja, da si lahko to seveda privoščijo) itak razmišljajo emocionalno, za njih so pospeški, povezljivost s telefonom in ostale tehnikalije balast in se s tem ne obremenjujejo oz. povečini to ni njihova prioriteta.
Vidim, da sem spisal en krajši roman, upam, da sem vsaj malo pripomogel k lažji odločitvi.