Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

sad

Guru
24. avg 2007
21.180
9.814
113
A to je sedaj še večja tablica nabita tam gor?
Sem samo jaz čuden ali ima Corolla to res tako butasto narejeno, da imaš precej velik mrtvi kot desno naprej. Od spodaj tablica blokira razgled, od zgoraj pa celoten nosilec za kamero in vzvratno ogledalo. Semaforja desno praktično ne vidiš zaradi tega. Je kar malo klavstrofobično se skupaj.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.901
1.279
113
Spodaj nič ne blokira pogleda, vsaj pri obstoječem modelu. Kar se tiče pogleda na semafor pa zgoraj pri ogledalu pa... ja, vmes zna zmotit.
 

Marxon

Majstr
24. feb 2009
758
383
63
Jaz sem imel prej 5x bolj klastrofobičen avto, tako da je karjola kar preskok na "boljše". TV nič ne moti, zgoraj pri špeglu pa tako, da niti nisem opazil.
Veliko je odvisno od tega, kaj si bil prej navajen. Če prihajaš iz kakšnega kanguja, je vrjetno kar nepregledno ja.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.226
773
113
EU
Kar se preglednosti tiče imajo še kar nekaj izzivov pri Corolli; poleg tega da praktično ne vidiš desnega semaforja, me moti desno srednji steber, ki mi večkrat ovira dober pregled skozi steklo/okno na desni strani. Za nazaj je pa kamera rešiteljica situacije.
 
  • Všeč mi je
Reactions: zakon in sad

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.297
364
83
Glede na to kaj vse jim še ni ratalo pri tem modelu, je čiščenje stekla še najmanjša sitnica.
Par stvari ima plac za izboljšave ja, veliko jim je pa zelo uspelo (očitno že, če so/smo uporabniki tako zadovoljni), sploh če primerjaš s prejšnjimi sekreti (auris recimo).

Jaz bi recimo popizdil, če bi moral vsak dan voziti i30 od staršev. Notranjost je pri Toyoti kvalitetnejša, infotainment pri hyundaiu.
Nima radarja, nima avtomatskih brisalcev, pa je predzadnji nivo opreme.

Da ga zalaufaš moraš imeti avto v leru, pritisnjeno sklopko in bremzo. Preden se odpelješ moraš vsakič preklopiti v normal ali sport, ker vedno štarta v eco in se kljub 160HP obnaša katastrofalno. Ko spelješ moraš izklopiti še lane assist, ki je tečen za popizdit.

Všeč mi je, da corolla kljub sodobnosti ne teži s temi neumnostmi ala vw, ki ne odtegne ročne, če nisi privezan.

Vincent, koliko je takrat, ko si kupil koštala corolla sedan z atmosfercem? Jaz imam iz leta 2019 v spominu 16500 eur z luna opremo. Kaj primerljivega si dobil novega za ta denar takrat, pa da nima minusov, ki so tebe tako motili?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Vincent, koliko je takrat, ko si kupil koštala corolla sedan z atmosfercem? Jaz imam iz leta 2019 v spominu 16500 eur z luna opremo. Kaj primerljivega si dobil novega za ta denar takrat, pa da nima minusov, ki so tebe tako motili?

;) Pusti motor kot tak (še najmanj moteč dasiravno anemičen za 130 PS). Vse ostalo je katastrofa. Dodatna oprema nima tu nikakršne veze. Osnova, ki je enaka pri vseh modelih, je zanič-.-od zvočne izolacije, do rosenja (komplet zanič prezračevanje), do cenenosti, do zanič infotinmenta, do zanič audi izhoda z zvočniki vred..nebroj malenkosti še tu zraven (sem se ravno prej spomnil na postavitev USB vhoda..pri sovoznikovih nogah - ko imaš noter ključek zgleda ko pozabljen falus v katerega slej kot prej nekdo nabije z nogo ali s kakim predmetom ukriviš vse skupaj (iz izkušenj))....in to je skupno vsem modelom opreme, vsem izvedenkam motorjev.

Roko na srce..na zunaj, z led lučmi odsekan ali karavan zgleda všečno (govorim zase), samo...ko se noter vsedeš...in začne to čudo uporabljat. Jao meni (no..onemu, ki si ga je omislil).

Včasih ko vas nekatere berem se vprašam ali ste direkt iz Zastave uleteli v Corollo...pa prosim, brez zamere a zadeva je res skropucalo.

:nazdravje:
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Generik

Guru
14. maj 2011
3.901
1.279
113
;) Pusti motor kot tak (še najmanj moteč dasiravno anemičen za 130 PS). Vse ostalo je katastrofa. Dodatna oprema nima tu nikakršne veze. Osnova, ki je enaka pri vseh modelih, je zanič-.-od zvočne izolacije, do rosenja (komplet zanič prezračevanje), do cenenosti, do zanič infotinmenta, do zanič audi izhoda z zvočniki vred..nebroj malenkosti še tu zraven (sem se ravno prej spomnil na postavitev USB vhoda..pri sovoznikovih nogah - ko imaš noter ključek zgleda ko pozabljen falus v katerega slej kot prej nekdo nabije z nogo ali s kakim predmetom ukriviš vse skupaj (iz izkušenj))....in to je skupno vsem modelom opreme, vsem izvedenkam motorjev.

Roko na srce..na zunaj, z led lučmi odsekan ali karavan zgleda všečno (govorim zase), samo...ko se noter vsedeš...in začne to čudo uporabljat. Jao meni (no..onemu, ki si ga je omislil).

Včasih ko vas nekatere berem se vprašam ali ste direkt iz Zastave uleteli v Corollo...pa prosim, brez zamere a zadeva je res skropucalo.

:nazdravje:
Meni še vedno ni jasno zakaj si kupil ta avto. Ali to res niso stvari, ki jih opaziš precej hitro?
Infotainment praktično takoj, ko se vsedeš v avto in začneš sprehod po menijih, podobno za usb,
Slabi zvočniki so takoj opazni, čim prižgeš radio ob vožnji, podobno je z zvočno izolacijo. To slišiš na testu.
Rosenje se dejansko lahko spregleda, če je lepo vreme, tu nimaš kaj. Čeprav jaz teh težav nimam na corolli, zanimivo. Edino vozilo s katerim sem imel težave z rosenjem je bil novi Clio 5, ki je sam po sebi kup nesreče od avta.
 

Marxon

Majstr
24. feb 2009
758
383
63
Vedno "pozabi" omeniti, da je kupil Made in Turkey.
Še vedno trdim, da to ni isti avto.
(pa pustimo lokacijo usbja, ki je res glupa, če ga uporabljaš)
 

ksi

Fizikalc
23. avg 2007
168
75
28
;) Pusti motor kot tak (še najmanj moteč dasiravno anemičen za 130 PS). Vse ostalo je katastrofa. Dodatna oprema nima tu nikakršne veze. Osnova, ki je enaka pri vseh modelih, je zanič-.-od zvočne izolacije, do rosenja (komplet zanič prezračevanje), do cenenosti, do zanič infotinmenta, do zanič audi izhoda z zvočniki vred..nebroj malenkosti še tu zraven (sem se ravno prej spomnil na postavitev USB vhoda..pri sovoznikovih nogah - ko imaš noter ključek zgleda ko pozabljen falus v katerega slej kot prej nekdo nabije z nogo ali s kakim predmetom ukriviš vse skupaj (iz izkušenj))....in to je skupno vsem modelom opreme, vsem izvedenkam motorjev.

Roko na srce..na zunaj, z led lučmi odsekan ali karavan zgleda všečno (govorim zase), samo...ko se noter vsedeš...in začne to čudo uporabljat. Jao meni (no..onemu, ki si ga je omislil).

Včasih ko vas nekatere berem se vprašam ali ste direkt iz Zastave uleteli v Corollo...pa prosim, brez zamere a zadeva je res skropucalo.

:nazdravje:
Si ti ta avto dobil na podarim dobim ali si ga kupil? Vse kar ti naštevaš sam ugotovim v 5 min ko sedim v avtu (razen rosenja).
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in Marxon

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Vedno "pozabi" omeniti, da je kupil Made in Turkey.
Še vedno trdim, da to ni isti avto.
(pa pustimo lokacijo usbja, ki je res glupa, če ga uporabljaš)

Možno, po slikah drugih uporabnikov očitno tudi Made in 'nekje drugje' nima zvočne izolacije, ventilacija je na vseh zanič, infotainment tudi, zvok tudi, cenena plastika tudi in še nekaj deset zadev tudi - kaj ima tu država porekla, priznam da ne vem, a recimo temu tako, da to ni enak avto.

Zakaj sem ga kupil? Dobil sem preblisk, da pač ne rabim avta za 40 jurjev (zdaj bi bil takratni še precej več) ker sem socialec in sem si rekel, da bom nabavil nekaj cenejšega. In ker je Toyota tako opevana kako je oh in sploh sem pač predvideval, da bojo zadeve funkcionirale tako...recimo: letu proizvodnje primerno (npr. z rošenjem prednje šipe zjutraj sem se ukvarjal leta 1993 v Uno.tu, kjer se je šipa zarosila, si vklopil ventilacijo in je naredila spodaj v sredini krogec skozi katerega si gledal do šihta...malo nagnjen in si peljal, ni za verjet, a tu je bilo enako (vem, avto je imaš še klimo..a ni point v tem da jo ima, point je, da je prezračevanje avta povsem zgrešena). Zato se ob nakupu niti nisem ukvarjal s temi stvarmi (sem bil vajen da so funkcionirale).

Jaz ne rabim opreme, nobenega šmensi fensija, pričakujem pa, da so neke čiste osnove na določenem nivoju (zdaj vidim da pričakujem, prej niti nisem vedel da se lahko s čim takim ukvarjaš pri novem avtu).

Da smo v letu 1993 bi bil takle avto soliden nakup (nekje v zlati sredini s konkurenco..ne na nivoju VW G2, a boljši od Fiat Tipo.ta), samo halo...2020+ smo ?!

Tule med Turkom in neturkom ni razlik (če odmislimo analogni/digitalni del števcev ter ročni/avt menjalnik kar je stvar izbire opreme):
1672813655259.png

A je na tem delu nebroj nekih malih felerjev ob katerih dobiš (tak močan) občutek, da se nekomu ni dalo niti malo razmisliti, potruditi in narediti neko smiselno, uporabno, funkcionalno celoto.
Imam nekaj izkušenj z Mazdo, nekaj s Hondo..a teh kiksov ni, torej Japonci znajo narediti avto, kjer osnova funkcionira.

Da ne bo pomote: Peljal si se drugače solidno, nimam kaj očitat voznim lastnostim avta. V ekstreme ga nisem sprobaval, ker jih ne rabim še manj prakticiram a za normalno vožnjo super zadeva! A vseeno...ta občutek, ko se vsedeš v avto 'Fak, resno!?' je bil meni pri tem avtu čisti tu mač. Če ste ostali zadovoljni s hibridnim sklopom (ki ga jaz ne poznam z vidika uporabniških izkušenj) in ta pretehta..super, sem vesel za vas. Žal je bilo zame malo preveč osnovnih stvari, ki bi enostavno bi mogle biti pa niso.
Z moje perspektive:
- oblika (neturka): +
- vozne lastnosti: +
- hibridni sklop (ne poznam): menda da +
- 'vse ostalo': -
(po svoje sploh ne slabo ;) :evil: ).
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.226
773
113
EU
To je torej nehibridna Corolla? Tega tudi sam zagotovo ne bi kupil. Ves štos tega avta je ravno v hibridnem sklopu in vsa tehnologija, ki pride s tem poleg.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BigPoppa in sad