Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.226
772
113
EU
Samo Lexusi naj bi bilo dražji zaradi boljše opreme, kao japonski mercedesi pa to :fredi: Jst ne vem, meni so se vedno zdeli rahlo za cajtom, vsaj kar se konkurence tiče; seveda z izjemo hibridnega pogona, tam so bili pa spredi.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.180
9.814
113
Eno vprašanje. Kako se Toyotin hibrid obnese pri teh temperaturah? Se motor kaj ohlaja, če greš recimo po klancu dol na baterijo?
Kako je z gretjem kabine?
Pa recimo, da delaš samo 5 km po mestu, se sploh segreje na delovno temperaturo?
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.901
1.279
113
Eno vprašanje. Kako se Toyotin hibrid obnese pri teh temperaturah? Se motor kaj ohlaja, če greš recimo po klancu dol na baterijo?
Kako je z gretjem kabine?
Pa recimo, da delaš samo 5 km po mestu, se sploh segreje na delovno temperaturo?

Corolla 2.0 hybrid se voda segreje po nekaj 100m, tako da piha toplo. Torej zelo hitro. Pri dizlu rabim pa vsaj 10km, da se vsaj približno ogreje. Se pa pozna pozimi vs. poleti na porabi, ker motor vseeno nekaj dlje časa dela in se ne izklopi tako hitro kot poleti oz. ga tudi na semaforjih drži prižganega dokler res ne pride na delovno temperaturo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in sad

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.778
1.015
113
Cez gretje nobene pripombe. V Dolomitih se je izkazal bp, nazaj sel iz La Ville cez prelaz do Cortine in nato se cez 2 proti domu. Zunaj blo najnizje -14, avto normalno topel. Na baterije je nekaj saltal pri voznji v dolino in cez Cortino, potem nisem ravno vozil sparovno. Ohlajal se ni nic. Se pa malo cuti ce ti uspe daljse stinte vozit pretezno na baterijo - dokler je ne zacne polnit. Ni pa da bi motilo. Ce te zebe, obrnes knof na vec, simpl.

Hladen je po 5km po mestu dodobra segret in zacne baterija normalno delat. Preklaplja ze prej ampak za manj casa ker dogreva motor. To velja pozimi, poleti gre na baterijo ze od starta vecinoma, odvisno koliko je napolnjena.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: sad

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.434
3.825
113
davorinm.wordpress.com
Corolla 2.0 hybrid se voda segreje po nekaj 100m, tako da piha toplo. Torej zelo hitro. Pri dizlu rabim pa vsaj 10km, da se vsaj približno ogreje. Se pa pozna pozimi vs. poleti na porabi, ker motor vseeno nekaj dlje časa dela in se ne izklopi tako hitro kot poleti oz. ga tudi na semaforjih drži prižganega dokler res ne pride na delovno temperaturo.
Koliko je razlike poraba poleti in pozimi?
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.778
1.015
113
Moja skupna za 4 leta je sedaj 6.7l/100 km. Poleti bi znalo pasti na 6.6, ce bi res vozil varcno, da bi se to zgodilo. Pod crto, zaenkrat se zelo zelo zadovoljen s tem avtom (RAV 4, 2018 model).
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

luka51

Guru
16. avg 2007
14.495
5.790
113
Eno vprašanje. Kako se Toyotin hibrid obnese pri teh temperaturah? Se motor kaj ohlaja, če greš recimo po klancu dol na baterijo?
Kako je z gretjem kabine?
Pa recimo, da delaš samo 5 km po mestu, se sploh segreje na delovno temperaturo?
popolnoma enako kot pri vseh ostalih avtih.
Seveda se motor ohlaja, če z njim greje kabino.
Kako je z gretjem kabine? Toplo je.
Se segreje, Res pa da dokler ni segret na določeno temperaturo ga ne izklapla.
 

fittipaldi00

Pripravnik
10. sep 2007
381
11
18
Kaj pa te zanima? Žena ga ima. Hibrida seveda. Po tehnologiji top zadeva, res lepa vožnja. So pa materiali (v notranjosti) cenejši od pričakovanega. No, saj to začutiš že v salonu. Po drugi strani pa je v tem razredu podobno pri vseh, dvomim, da kateri posebej odstopa navzgor.
V bistvu ne je točno to zanimalo, splošni občutki. Za pogledat mi je Sport/Style v Tokio fusion rdeči res lep, velik mi je tud dost, cena še kolikor toliko sprejemljiva (nov avto itak ni nikol racionalen nakup). Počasi bo treba namreč začeti razmišljati o zamenjavi, to je edino kar mi je zaenkrat padlo v oči.
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.668
340
83
www.kacnje.eu
Null problemo. Če boš imel kakšno vprašanje, kar vprašaj.
Zunaj lep, znotraj tipičen malček. Tehnologija hibrida odlična, pač Toyotin hibrid. Žena se toliko še nikoli ni vozila. Včasih jo je bilo "strah" kam iti, sedaj nič več. S tem avtom je res suverena. Porabo ima 3,5 - ravno v nedeljo sem gledal.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

ksi

Fizikalc
23. avg 2007
168
75
28
Null problemo. Če boš imel kakšno vprašanje, kar vprašaj.
Zunaj lep, znotraj tipičen malček. Tehnologija hibrida odlična, pač Toyotin hibrid. Žena se toliko še nikoli ni vozila. Včasih jo je bilo "strah" kam iti, sedaj nič več. S tem avtom je res suverena. Porabo ima 3,5 - ravno v nedeljo sem gledal.
Sem vozil testnega cross in nisem mogel verjeti porabi. Svaka jim čast (4.6 brez da gledam)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji in jonny77

Generik

Guru
14. maj 2011
3.901
1.279
113
Koliko je razlike poraba poleti in pozimi?
1671877369318.png

Realna poraba (izračunana) pri precej dinamični vožnji in veliko avtoceste - Corolla 2.0 hybrid TS executive

Način vožnje: Dinamična vožnja (npr. avtocesta: 120-180km/h, regionalke 80-120km/h, naselja: 45-55km/h)

Letne gume 225/40 R18 (Falken Ziex ZE914B Ecorun):
prevoženih km: 30303,3
povprečna poraba l/100km: 5,88

Zimske gume 225/40 R18 (Michelin Pilot Alpin PA4):
prevoženih km: 21672,9
povprečna poraba l/100km: 6,56
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon

Generik

Guru
14. maj 2011
3.901
1.279
113
btw - kako težka je panoramska streha? Čisto tako me zanima, ima kakšen dcl morda vpliv na porabo ali ne? :)