To se ti zdi. Saj veš, da se tukaj ne sme nič rečt čez Toyoto. To si prec dr.YT, pa bedak ker jo primerjaš s šibkejšim sodobnim 1.0 motorjem.Problem ni v vrtljajih ampak v glasnosti v kabini. Zadeva je slabo zvočno izolirana. Če bi bila na nivoju, folk niti opazil ne bi, kje se zadeva vrti.
Ostalo je pač odvisno od načina vožnje..če hočeš v poštenem klancu še pospeševat bojo šli vrtljaji seveda gor (pri vsakem avtu). Važno je koliko jih je slišat noter. In ja, pri Toyoti so slišni.
To mene tudi moti. Bi lahko bil prostor med sedeži bolj učinkovito izrabljen, če nebi ročica menjalnika zasedala toliko prostora. Verjetno so se pa tudi na tak način poizkušali približati širšemu krogu kupcev.Eno vprašanje še: morda kdo ve razlog, da so šli iz joystika v Aurisu na tisto staro grdobo v Corolli? Ker je ziher to zadnje dražje, tako da šparanje ne more ravno biti…
heh, če si dal gas je tak brezveze, da maš v B. No v vsakem primeru je brezveze met v B ker ni neke resne koristi.Kar mene preseneti je tisto dretje po klancu navzdol pri zaviranju z motorjem, ko daš v B. Saj če dodaš malo gasa preneha potem. Tu bi bilo lahko razmerje bolj ušesom prijazno.
Če pa si... primerjaš hruške z ananasom.pa bedak ker jo primerjaš s šibkejšim sodobnim 1.0 motorjem.
To sem sem navadil v navadnih avtomatikih (tam si imel 2 ali tretjo prestavo v ta namen), tam predvsem zato da ne skuriš bremz. Pri hibridnih pa pravte, da to nima smisla? Njabrž zaradi rekuperacije? Ampak to malo baterijo ti hitro zafila po klancu navzdol in potem bi si že mislil, da ni slabo dodatno zavirat še z mašino?heh, če si dal gas je tak brezveze, da maš v B. No v vsakem primeru je brezveze met v B ker ni neke resne koristi.
Sem ti že napisal. Z voznega vidika (moč in navor) sta primerljiva. Ti pa še naprej primerjaj samo motor.Če pa si... primerjaš hruške z ananasom.
Oba sta sodobna motorja tako Toyotin atkinson kot 1.0 turbo. Še vedno pa nista direkt primerljiva, razen to, da sta na notranje izgorevanje ker poka bencin. Tus e pa konča.
Bi melo smisel, če ne bi nabijal obratov. tak pa če hočeš pelat z neko normalno hitrostjo se dere in samo čakaš kdaj bo bat ven pogledal . Če pa greš upokojenskih 40kmh se pa da z Rogle dol prit praktično brez bremzanja. Samo te je bolše s peciklom it, si prej.. Pri hibridnih pa pravte, da to nima smisla? Njabrž zaradi rekuperacije? Ampak to malo baterijo ti hitro zafila po klancu navzdol in potem bi si že mislil, da ni slabo dodatno zavirat še z mašino?
Iz Rogle dol se pri Toyota hibridu baterija nafila praktično v enem ali dveh km največ. Potem pa itak prižge motor, da bremza. Če se še prav spomnim…Bi melo smisel, če ne bi nabijal obratov. tak pa če hočeš pelat z neko normalno hitrostjo se dere in samo čakaš kdaj bo bat ven pogledal . Če pa greš upokojenskih 40kmh se pa da z Rogle dol prit praktično brez bremzanja. Samo te je bolše z peciklom it, si prej.
Tista regeneracija pa tudi ni nevem kaj, da bi pomagalo. Prvih 500m mogoče.
Sadu napiše googl error.Fajn, sedaj nas pa razsvetli, kaj se zgodi, ko pride baterija na 100% po zaslonu.
Sadu napiše googl error.
Drugače se pa nič drugega ne zgodi kot to, da neha polnit baterijo. Si lahko misliš, kaj takega. Nepredstavljivo.