Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

sad

Guru
24. avg 2007
21.175
9.813
113
Problem ni v vrtljajih ampak v glasnosti v kabini. Zadeva je slabo zvočno izolirana. Če bi bila na nivoju, folk niti opazil ne bi, kje se zadeva vrti.

Ostalo je pač odvisno od načina vožnje..če hočeš v poštenem klancu še pospeševat bojo šli vrtljaji seveda gor (pri vsakem avtu). Važno je koliko jih je slišat noter. In ja, pri Toyoti so slišni.
To se ti zdi. Saj veš, da se tukaj ne sme nič rečt čez Toyoto. To si prec dr.YT, pa bedak ker jo primerjaš s šibkejšim sodobnim 1.0 motorjem.

Eno vprašanje še: morda kdo ve razlog, da so šli iz joystika v Aurisu na tisto staro grdobo v Corolli? Ker je ziher to zadnje dražje, tako da šparanje ne more ravno biti…
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.597
2.409
113
Pomurje
prvi odstavek ni vreden komentarja

drugi pomojem je zaradi ergonomije ročica menjalnika toliko daljša oz. niso naredili visokega grebena med sedežema?
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.297
364
83
Eno vprašanje še: morda kdo ve razlog, da so šli iz joystika v Aurisu na tisto staro grdobo v Corolli? Ker je ziher to zadnje dražje, tako da šparanje ne more ravno biti…
To mene tudi moti. Bi lahko bil prostor med sedeži bolj učinkovito izrabljen, če nebi ročica menjalnika zasedala toliko prostora. Verjetno so se pa tudi na tak način poizkušali približati širšemu krogu kupcev.
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.082
1.037
113
Ne vem a je źe blo, ...v glavnem ta se verjetno tud zlo sliš, tud če nima avt.menjalnika, zna bit da se ne bi nad hrupom pritoževal.
Ima tud 3cil , 3 auspuhe in 300KM :)

 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
Kar mene preseneti je tisto dretje po klancu navzdol pri zaviranju z motorjem, ko daš v B. Saj če dodaš malo gasa preneha potem. Tu bi bilo lahko razmerje bolj ušesom prijazno.
heh, če si dal gas je tak brezveze, da maš v B. No v vsakem primeru je brezveze met v B ker ni neke resne koristi.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
pa bedak ker jo primerjaš s šibkejšim sodobnim 1.0 motorjem.
Če pa si... primerjaš hruške z ananasom.
Oba sta sodobna motorja tako Toyotin atkinson kot 1.0 turbo. Še vedno pa nista direkt primerljiva, razen to, da sta na notranje izgorevanje ker poka bencin. Tus e pa konča.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.221
769
113
EU
heh, če si dal gas je tak brezveze, da maš v B. No v vsakem primeru je brezveze met v B ker ni neke resne koristi.
To sem sem navadil v navadnih avtomatikih (tam si imel 2 ali tretjo prestavo v ta namen), tam predvsem zato da ne skuriš bremz. Pri hibridnih pa pravte, da to nima smisla? Njabrž zaradi rekuperacije? Ampak to malo baterijo ti hitro zafila po klancu navzdol in potem bi si že mislil, da ni slabo dodatno zavirat še z mašino?:sprasujemse:
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.175
9.813
113
Če pa si... primerjaš hruške z ananasom.
Oba sta sodobna motorja tako Toyotin atkinson kot 1.0 turbo. Še vedno pa nista direkt primerljiva, razen to, da sta na notranje izgorevanje ker poka bencin. Tus e pa konča.
Sem ti že napisal. Z voznega vidika (moč in navor) sta primerljiva. Ti pa še naprej primerjaj samo motor.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
. Pri hibridnih pa pravte, da to nima smisla? Njabrž zaradi rekuperacije? Ampak to malo baterijo ti hitro zafila po klancu navzdol in potem bi si že mislil, da ni slabo dodatno zavirat še z mašino?:sprasujemse:
Bi melo smisel, če ne bi nabijal obratov. tak pa če hočeš pelat z neko normalno hitrostjo se dere in samo čakaš kdaj bo bat ven pogledal :). Če pa greš upokojenskih 40kmh se pa da z Rogle dol prit praktično brez bremzanja. Samo te je bolše s peciklom it, si prej.
Tista regeneracija pa tudi ni nevem kaj, da bi pomagalo. Prvih 500m mogoče.
 
Nazadnje urejeno:

sad

Guru
24. avg 2007
21.175
9.813
113
Bi melo smisel, če ne bi nabijal obratov. tak pa če hočeš pelat z neko normalno hitrostjo se dere in samo čakaš kdaj bo bat ven pogledal :). Če pa greš upokojenskih 40kmh se pa da z Rogle dol prit praktično brez bremzanja. Samo te je bolše z peciklom it, si prej.
Tista regeneracija pa tudi ni nevem kaj, da bi pomagalo. Prvih 500m mogoče.
Iz Rogle dol se pri Toyota hibridu baterija nafila praktično v enem ali dveh km največ. Potem pa itak prižge motor, da bremza. Če se še prav spomnim…
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.221
769
113
EU
In ko neha polniti baterije, rekuperacije dela v prazno?

Ker še enkrat pri navadnem avtomatiko si dal v nižjo prestavo po klancu navzdol zato, da je bremzal motor, ker sicer bi skuril bremze zaradi konstantnega zaviranja - dejansko se ti je pokadilo iz bremz.
 

Marxon

Majstr
24. feb 2009
756
383
63
Moj 2.0 TS dejansko prižge motor in zavira, ko je baterija polna. Lahko pa to naredim tudi sam ročno kadarkoli tako, da sam dam v "nižjo" z obvolnaskimi ali pa z šaltheblom.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in jonny77

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.772
836
113
Sadu napiše googl error.

Drugače se pa nič drugega ne zgodi kot to, da neha polnit baterijo. Si lahko misliš, kaj takega. Nepredstavljivo.

A zdaj si pa ti naenkrat ratal pameten, točno na tak način kot drugim tule na forumu očitaš, ko gre za kakšne avotmehanične zadeve.

Da te malo podučim kako deluje.
- Ko je baterija polna se v zaviranje vključi motor, ampak v D samo do neke mere (ne nabija ga v obrate). Če ne verjameš si priklopi OBD in spremljaj obrate motorja (v Priusu+ nimaš obratomera), tisti s Corollo to že dobro vedo.
- Ne dajaj folku lažnih navodil, da je B brezveze. Če greš po konkretno dolgem in strmem klancu, obstaja realna možnost, da skuriš bremze.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N in NekdoK