Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
To mi tudi ni jasno, zakaj so šli pri CVTju ''virtualne'' prestave delat. S tem samo znižuješ učinkovitost.
Namesto, da bi samo ''blokado pri nekih vrtljajih (recimo 4000)'' dodali noter pri pospeševanju, razen pri kickdownu, kjer bi mu pustili, da gre do blokade. Pa bi s tem rešili tuljenje.
Isto ko pri DSG. Avtomatik je avtomati,k pač temu je namenjen. Zdej eni hočejo še neki ročno pametirat zraven. Za kak nordšlajfe bi še rekel, ampak večine to ne zanima. Maš pa modele ko jih in jim tako pogruntavščino z lahkoto prodaš za mučos evrov.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
No ta model ni relevanten za nič. Če bi on delal za slovenski povprečnih 1200 EUR, pa dal za avto 25-30 k eur. Bi drgač govoril. Pač z polno ritjo poršov, ferarrijev, dejanskih premij BMW in merđotov je drugače na nekaj stavri gledat.Pa za te bedarije so jim britanski davkoplačevalci daki. da so lahk razbijal na dirkališčih. Pa letna plača nekaj miljoov. Je smešen in marsikatero stvar ima prav, da bi ga pa resno jemal, to pa niti pod razno ne.
 
Nazadnje urejeno:

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
najbolj so ga japonci zafukal. Je pršu pametnjakovič po Nissan GTR. Pa več kot 130 ni mogu po cestah, ko je pa na dirkališče pršu se je pa avto po GPS odblokiral in dal vse kar zna od sebe. To bi v evropi mogli balkancem naredit.
 
  • Haha
Reactions: tony

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.435
974
113
Seveda. VW pa mora razprodajo delat za T-Crosse, Pa T-Roce in ostale ''SUV''je. Da ne govorimo o Škodi, ki ima na Češkem parkirišče v velikosti Ljubljane zapolnjeno s kvazi SUVji, ki jih ne more prodat. :evil:
Ne nakdladaj. Ne maram ne VW, se manj pa Skode, ampak ti avti gredo za med, ne pa, da jih morejo prodati.
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.435
974
113
No ta model ni relevanten za nič. Če bi on delal za slovenski povprečnih 1200 EUR, pa dal za avto 25-30 k eur. Bi drgač govoril. Pač z polno ritjo poršov, ferarrijev, dejanskih premij BMW in merđotov je drugače na nekaj stavri gledat.Pa za te bedarije so jim britanski davkoplačevalci daki. da so lahk razbijal na dirkališčih. Pa letna plača nekaj miljoov. Je smešen in marsikatero stvar ima prav, da bi ga pa resno jemal, to pa niti pod razno ne.
Marisikaj ima prav. Pridobiva je surovin za baterije, stransport surovin, avta, ipd.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
obnašanje DSG je odvisno od nastavljenega načina vožnje. ko se vozim z ženinim Kamiqom 1,0 TSI DSG in imam v normalnem načinu, menjalnik stalno forsira obrate pod 2000. pri pospeševanju to pomeni pospeške mrtvega konja, razen če pohodim gas, v tem primeru menjalnik naredi kickdown, običajno se zraven še turbina hitreje zavrti in avto cukne. čemur takoj sledi pritožba žene, zakaj divjam z njenim avtomobilom.
po drugi strani, če preklopim v športni način, so obrati običajno na 2000+, posledično je tudi pospeševanje v mestni vožnji bolj prijetno

Odvisno je tudi od voznika. Avto si "zapomni" nacin voznne in potem tako prestavlja.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Link? Nisem prepričan če govoriva o isti stvari.

Glede na to, da sva z ocetom imela nekaj casa identična avta. Ti lahko povem, da je njegov prestavljal v nizjih obratih kot moj. Moj je prestavljal v visjih in po občutku bolj odzivno. Klasika, 8 predstav, oba redno vzdrzevana, tudi olje v menjalniku.

Drugace, ce citiram uradno stran VW, da ne lepim forumov, kjer pišejo o prilagoditvi menjalnika na nacin voznje posameznika.

Easier, relaxed driving

Automatic transmission takes the hard work out of driving, especially when you're crawling along in heavy traffic or on long motorway hauls.
Automatic transmissions make driving easier by taking over the decision of when to change gear and leaving you to concentrate on the traffic and road conditions.
The automatic transmission automatically adapts to your driving style at any given time - from leisurely cruising to sporty performance - and also takes the road conditions into account. It not only reduces strain on the engine and transmission in stop-start traffic, but also reduces stress on the driver.
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.555
1.157
113
Seveda. VW pa mora razprodajo delat za T-Crosse, Pa T-Roce in ostale ''SUV''je. Da ne govorimo o Škodi, ki ima na Češkem parkirišče v velikosti Ljubljane zapolnjeno s kvazi SUVji, ki jih ne more prodat. :evil:
Koliko pa imajo dejansko skupnega VW in Škoda? Mašine so identične?
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.901
1.279
113
Glede na to, da sva z ocetom imela nekaj casa identična avta. Ti lahko povem, da je njegov prestavljal v nizjih obratih kot moj. Moj je prestavljal v visjih in po občutku bolj odzivno. Klasika, 8 predstav, oba redno vzdrzevana, tudi olje v menjalniku.

Drugace, ce citiram uradno stran VW, da ne lepim forumov, kjer pišejo o prilagoditvi menjalnika na nacin voznje posameznika.

Easier, relaxed driving

Automatic transmission takes the hard work out of driving, especially when you're crawling along in heavy traffic or on long motorway hauls.
Automatic transmissions make driving easier by taking over the decision of when to change gear and leaving you to concentrate on the traffic and road conditions.
The automatic transmission automatically adapts to your driving style at any given time - from leisurely cruising to sporty performance - and also takes the road conditions into account. It not only reduces strain on the engine and transmission in stop-start traffic, but also reduces stress on the driver.
Glede na napisano bi rekel, da ima menjalnik predprogramirane 2 ali 3 rezime in pac obratuje v enem izmed teh glede na princip voznje. Ni pa to nekaj kar bi bilo personalizirano / individualno.
Se bolje bi bilo, da bi si ta nacin lahko sam izbiral in ne avto namesto tebe...
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Prilagajanje ni učenje.
kako, da ne? to je ucenje, saj zbira vzorce voznje in s tem prilagodi rezim voznje. kaj ti razumes kot ucenje? Pa na netu imas cel kup navodil in odprtih tem, kjer lastniki sprasujejo, kako ponastaviti menjalnik na privzeto nastavitev saj menjalnik uposteva rezim voznje predhodnega lastnika.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
Klasični avtomati (vsaj nekateri) se definitivno prilagodijo vozniku.
Sem enkrat ML-a od nekega starejšega gospoda vozil za neke nastavitve in je zadeva pri polnem gasu šaltala na ful nizkih obratih. No po nekaj časa je pogruntal, da je mogoče nekdo drug za volanom in je končno začel iz proti rdečemu polju kot smo želeli.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Davidoff