Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

BrunoMars

Fizikalc
9. jan 2020
224
50
28
Mogoce je res prednost DSG ja pri izkljucno avtocestni voznji. Pri mestni pa je ogaben. Ko je treba hitro pospesit se obotavlja slabse kot stara baba. Ker je eCVT v prednosti tudi pri vzdrzevanju je rezultat 2:1 za eCVT.

Me pa zanima kako je s CVT menjalniki v Lexusih. Ali je recimo med CHR 2.0 in UX 2.0 kaksna razlika v pogonu? Ali pa med Camryem in IS300h? Ali pa med Rav4 in NX z isto konjenico?
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.452
9.744
113
EU
Kakšna je razlika ne znam povedati, ker v Avensisu imam (mehanski) CVT.
Razlika je v načinu vožnje. Ko vozim normalno (sledim prometu) menjalnik prestavlja umirjeno.
Pi vključevanju na avtocesto, dodam plin in pospeši precej
živahno. Razlika je, če se pri vklučevanju na avtocesto hočem vriniti pred tovornjak.
Takrat pohodim plin. Menjalnik se trenutno (takoj) odzove s prestavo navzdol, motor dvigne obrate na pet tisoč, in avto poleti kot strela. To traja nekaj sekund, dokler ne dosežem zaželjene hitrost in dvignem nogo s plina. Takrat (menjalnik) preklopi v način vožnje" upokojenec".
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.174
9.810
113
Kakšna je razlika ne znam povedati, ker v Avensisu imam (mehanski) CVT.
Razlika je v načinu vožnje. Ko vozim normalno (sledim prometu) menjalnik prestavlja umirjeno.
Pi vključevanju na avtocesto, dodam plin in pospeši precej
živahno. Razlika je, če se pri vklučevanju na avtocesto hočem vriniti pred tovornjak.
Takrat pohodim plin. Menjalnik se trenutno (takoj) odzove s prestavo navzdol, motor dvigne obrate na pet tisoč, in avto poleti kot strela. To traja nekaj sekund, dokler ne dosežem zaželjene hitrost in dvignem nogo s plina. Takrat (menjalnik) preklopi v način vožnje" upokojenec".
To mi tudi ni jasno, zakaj so šli pri CVTju ''virtualne'' prestave delat. S tem samo znižuješ učinkovitost.
Namesto, da bi samo ''blokado pri nekih vrtljajih (recimo 4000)'' dodali noter pri pospeševanju, razen pri kickdownu, kjer bi mu pustili, da gre do blokade. Pa bi s tem rešili tuljenje.
 

Marxon

Majstr
24. feb 2009
756
383
63
Včeraj sem šel na Kurešček iz Iga, prav pozoren sem bil na famozno dretje in 6k rpm od začetka do konca.
Realnost je pa taka:
-1x 4k rpm
-2x 3,5k rpm
-nekajkrat ~3k rpm.
-večina poti na 2 do 2,5k rpm.
Vozim sem s prometom, naselja 50, izven naselja 60-65.
Če bi bil sam v avtu, bi posnel in dal na YT. :)
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.901
1.279
113
Včeraj sem šel na Kurešček iz Iga, prav pozoren sem bil na famozno dretje in 6k rpm od začetka do konca.
Realnost je pa taka:
-1x 4k rpm
-2x 3,5k rpm
-nekajkrat ~3k rpm.
-večina poti na 2 do 2,5k rpm.
Vozim sem s prometom, naselja 50, izven naselja 60-65.
Če bi bil sam v avtu, bi posnel in dal na YT. :)
Kateri hibrid?
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.452
9.744
113
EU
To mi tudi ni jasno, zakaj so šli pri CVTju ''virtualne'' prestave delat. S tem samo znižuješ učinkovitost.
Namesto, da bi samo ''blokado pri nekih vrtljajih (recimo 4000)'' dodali noter pri pospeševanju, razen pri kickdownu, kjer bi mu pustili, da gre do blokade. Pa bi s tem rešili tuljenje.
Pri mojem bi rekel, da so "delno virtualne" . Ko avto stoji in spelje, je menjalnik v prvi prestavi, dokler ne doseže določeno hitrost. Ne prestavlja prestavnega razmerja, dokler je menjalnik pod obremenitvijo. Pomaga hidravlični konverter, ki prilagaja stalno obrate motorja v območju največjega navora. Ko CVT mora prestaviti (premakniti konuse), v drugo prestavo, konverter za trenutek razbremeni menjalnik in zmanjša obrate motorja. V tem vmesnem trenutku menjalnik znova ponastavi konuse (razmerje) za drugo prestavo. To se ponavlja sedemkrat, ker ima toliko "virtualnih" prestav. Zakaj to tako počne? Seveda bi menjalnik lahko konuse zvezno premikal, brez prekinitve do končne hitrosti. V tem primeru bi zaradi večje obremenitve in stalnih premikov, življenska doba verige in konusov menjalnika, bila krajša. Zato se Avensis s CVT menjalnikom ne dobi z dizelskim motorjem, ker je bencinar dosti bolj "nežen" do menjalnika, zaradi manjšega navora.
V ohišju hidravličnega konverterja je še mehanska sklopka. Ko avto doseže nastavljeno hitrost, sklopka blokira konverter in motor takrat neposredno poganja kolesa.
Sliši se komplicirano, vendar sistem deluje hipno in zelo uglajeno. Hitrost prestavljanja je odvisna od hitrosti dodajanja plina. Ko plin dodajam pooočasi, bo avto prestavil zeeelo nežno. Vmesni hitrejši premik plina (ne do daske), bo povzročil bolj živčen odziv menjalnika..... in tako naprej.
 

Clancy

Majstr
20. avg 2007
835
400
63
Corolla Cross že tako dolgo prihaja na evropski trg, da je že čisto zastarela in znotraj nič posebnega.

 
I

Izbrisan uporabnik 474

Kdo pri zdravi pameti kupi Corollo zaradi všečne notranjosti ali (Bog ne daj) infotainmenta? :sprasujemse:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon

Marxon

Majstr
24. feb 2009
756
383
63
Kaj pa je zastarelega na tej Cross? (ok razen zadnjih luči - niso oled tko k na sveti nemški trojici)
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
Mogoce je res prednost DSG ja pri izkljucno avtocestni voznji. Pri mestni pa je ogaben. Ko je treba hitro pospesit se obotavlja slabse kot stara baba. Ker je eCVT v prednosti tudi pri vzdrzevanju je rezultat 2:1 za eCVT.
obnašanje DSG je odvisno od nastavljenega načina vožnje. ko se vozim z ženinim Kamiqom 1,0 TSI DSG in imam v normalnem načinu, menjalnik stalno forsira obrate pod 2000. pri pospeševanju to pomeni pospeške mrtvega konja, razen če pohodim gas, v tem primeru menjalnik naredi kickdown, običajno se zraven še turbina hitreje zavrti in avto cukne. čemur takoj sledi pritožba žene, zakaj divjam z njenim avtomobilom.
po drugi strani, če preklopim v športni način, so obrati običajno na 2000+, posledično je tudi pospeševanje v mestni vožnji bolj prijetno
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.174
9.810
113
Seveda. VW pa mora razprodajo delat za T-Crosse, Pa T-Roce in ostale ''SUV''je. Da ne govorimo o Škodi, ki ima na Češkem parkirišče v velikosti Ljubljane zapolnjeno s kvazi SUVji, ki jih ne more prodat. :evil: