Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

Marxon

Majstr
24. feb 2009
756
383
63
Kočno nekdo s konkretnimi izkušnjami, ki jih zna tudi ubesediti :zmaga:

Se da tako tudi vključiti v promet na pospeševalnem pasu na AC? Začneš pri 40 km/h in pospešuješ. Kakšno hitrost imaš na koncu pospeševalnega pasu?
Iz glave ti ne znam povedati, ker se vključujem ponavadi z 110, če ni gužve prideš do te hitrosti brez stresa. Če pa hočeš najti luknjo med dvema na voznem pasu, pa se moraš njim prilagoditi. Takrat ponavadi stisneš gasa in avto gre nekje med 4 in 5k rpm - ampak tudi skoči. V kolikor pritisneš pedal do podna (kick down), šele takrat vidiš (alterjevih vsakdanjih in na vsakem semaforju) 6k rpm.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Generik

Guru
14. maj 2011
3.901
1.279
113
Ker sem dobil občutek, da nisi Toyota ''nazi'', ti bom odgovoril s tem: ne vem, kdaj sem nazadnje vrgel moj avto na blokado. Turbo dela svoje nekje pod 2000 navzgor. Recimo pri normalnem vključevanju na AC mi menjalnik prestavlja pri nekje 3000 vrtljajih in motorja skoraj ne slišim. Za isti pospešek sem moral na Toyoti (1.8 hibrid) konkretno pritisnit in zadeva je šla v oblake (ne do konca, tam se še bolj dere).
Ja, saj če ga pohodiš malo bo odletel v obrate hibrid, itak. Pač dela na način, da je najbolj optimalna učinkovitost. Pri 1,8 rabi malo več tega, da pride na neko željeno hitrost preden se umiri.
Jaz svoj avto kar rad prediham malo, prej sem lih S-Maxa malo zluftal :D
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.174
9.810
113
Mi je vse jasno in mene recimo ni toliko motilo, sploh ko rahlo prilagodiš način vožnje, postane to znosno.
Samo mi gredo na živce tisti, ki lažejo, da ne tuli ali pa da tuli le v vrhniški klanec. Naj gre ta oseba enkrat na Pohorje, pa recimo Roglo. Jebemu, takrat pa res rabiš skoraj glušnike na ušesih.
Če se vlečeš kot smrkelj po ravni cesti, potem res nikoli ne tuli.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.771
836
113
Letošnje leto ni relevantno, ker je v bistvu omejitev bila proizvodnja in očitno je to imela Toyota bolj pod nadzorom kot ostali. Poleg tega so letos še nekako držali cene na predNORI ravni. Se beremo naslednje leto, sploh ob konkretnem skoku cen pri Toyoti. Pa če se bo situacija z dobavami končno znormalizirala.
Poleg tega v EU politika poriva v smer EVjev, kjer pa je Toyota konkretno zaspala in to se ji bo v naslednjih letih zelo maščevalo. Trenutno so EVji še obrobni, ampak konkretno pridobivajo tržni delež.

A to je edino kar ti tuli?
Ker meni je tulil ob vsakem tretjem pospeševanju, res se pa ne vlečem kot smrkelj po cesti.

Pogoji so bili za vse enaki, sicer pa, če se boš spomnil naslednjo leto pa daj objavi odgovor na tale tvoj prispevek s svežimi številkami pa bomo videli. Sicer pa imajo že več let zapored rast tržnega deleža v Evropi:
2015 - 4,6%
2016 - 4,7%
2017 - 4,8%
2018 - 5%
2019 - 5,3%
2020 - 6,1%
2021 - 6,4%
2022-H1 - 7,6%

Tale prehod s hibridi jih zna ohranit pri življenju, tudi če se sedaj zdi da zamujajo z EV. Tisti, ki planirajo direkten prehod iz ICE na EV bodo imeli veliko hujše probleme.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.174
9.810
113
Tisti, ki planirajo direkten prehod iz ICE na EV bodo imeli veliko hujše probleme.
Če se ekonomija obrne znaš imeti prav.
Razvoja na ICE praktično ni več, hkrati bodo pa morali trenutne ''šraufat'' na EURO7 in ostalo, kar jih bo dodatno stalo.
Me pa res zanima, kako bo tako enormen dvig cen vplival na prodajo. ;) Se zavedam, da so tudi drugi dvignili cene.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.901
1.279
113
Mi je vse jasno in mene recimo ni toliko motilo, sploh ko rahlo prilagodiš način vožnje, postane to znosno.
Samo mi gredo na živce tisti, ki lažejo, da ne tuli ali pa da tuli le v vrhniški klanec. Naj gre ta oseba enkrat na Pohorje, pa recimo Roglo. Jebemu, takrat pa res rabiš skoraj glušnike na ušesih.
Če se vlečeš kot smrkelj po ravni cesti, potem res nikoli ne tuli.
Imam predlog in avto :D
Sicer ne vem od kod si, vendar napiši ene 2-3 ceste oz. klančine, ki jih poznaš oz. veš kako se avto obnaša pa če sem ali bom kje blizu naredim posnetek na armaturko. Ker tudi mene zanima kako se bo avto obnašal. Za nekatere je že malo obratov nesprejemljivo, drugim je vseeno če je konstantno na 4k rpm.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.593
2.407
113
Pomurje
Mi je vse jasno in mene recimo ni toliko motilo, sploh ko rahlo prilagodiš način vožnje, postane to znosno.
Samo mi gredo na živce tisti, ki lažejo, da ne tuli ali pa da tuli le v vrhniški klanec. Naj gre ta oseba enkrat na Pohorje, pa recimo Roglo. Jebemu, takrat pa res rabiš skoraj glušnike na ušesih.
Če se vlečeš kot smrkelj po ravni cesti, potem res nikoli ne tuli.
Saj ne vem kaj ti naj napišem.

100x Areh
20x Rogla
50x Weinebene
200x Vrhniški

In to sistem priusa III z bogo izolacijo.
In vse te relacije se dere 100%.

Ostalih 170kkm sem oddelal brez dretja.
Če te moti 3sek pospešek nabit na 6k obr. Pri pospešavanju na AC to pač ni za tega človeka.

Svetoval sem vsaj 20 ljudem, ki so potem dejansko kupili hibrida in vedno je prvi stavek, avto se v določenih pogojih dere. OBVEZNO probaj AC in kak hrib in potem kupi!

V Auris II je že veliko bolje, v Corolli I še bolje, verjetno Corolla I+ še bolje .
Pomojem bo na nivoju S klase!
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.174
9.810
113
Ok. To sicer ne vem kdaj bom tam, upam da se takrat spomnim. Imas kak v okolici lj morda?
Hm. Tam od Kamnika na Gornji grad so lepi klanci ;).
Pa zakaj bi kupil tak avto za gorske dirke?
Električar je optimum za udobje v teh pogojih
Kakšne gorske dirke? To so ja relacije, ki jih običajni ljudje tudi delajo. Ampak saj ni problem samo tam. To sem mu dal, da sproba. Ampak take klance (krajše seveda) imaš tudi drugod, kjer so mali hribi in takrat se pač zadere.
Ja, električar za 2x ceno, pa tudi ne sede vsem električar. Če si v bloku je brezveze, ker infrastrukura še ni na nivoju. Razen redkih, pa ki imajo še alternativni avto, če zagusti.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.593
2.407
113
Pomurje
Hm. Tam od Kamnika na Gornji grad so lepi klanci ;).

Kakšne gorske dirke? To so ja relacije, ki jih običajni ljudje tudi delajo. Ampak saj ni problem samo tam. To sem mu dal, da sproba. Ampak take klance (krajše seveda) imaš tudi drugod, kjer so mali hribi in takrat se pač zadere.
Ja, električar za 2x ceno, pa tudi ne sede vsem električar. Če si v bloku je brezveze, ker infrastrukura še ni na nivoju. Razen redkih, pa ki imajo še alternativni avto, če zagusti.
Zakaj gorske dirke, zato ker je tam stopalka za plin on/off sistem in če ti je ljubške 100x šaltat ne kupiš cvt.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
Pezda ste ko otroc. dere, ne dere. Tudi dizel se v obratih dere. Večino voženj tak ne opraviš v visokih obratih ampah v nižjih. Tisto sekundo dretja pa tudi ne boš gluh ratal. V glavnem hibrid je zelo prebavljiv. Kolko ljudi se pa dnevno na Pohorje ali Roglo vozi. Tist ko je tam doma in nihče drug. Ostali nekajkrat na leto, če sploh.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon in Ginginova

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.593
2.407
113
Pomurje
Pezda ste ko otroc. dere, ne dere. Tudi dizel se v obratih dere. Večino voženj tak ne opraviš v visokih obratih ampah v nižjih. Tisto sekundo dretja pa tudi ne boš gluh ratal. V glavnem hibrid je zelo prebavljiv. Kolko ljudi se pa dnevno na Pohorje ali Roglo vozi. Tist ko je tam doma in nihče drug. Ostali nekajkrat na leto, če sploh.
Čakaj malo, on se bori za malega človeka, ki živi na Pesku pod Roglo, da ne naredi napake in kupi nekaj z cvt-jem
 
  • Haha
Reactions: Ginginova

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
Sveta pomagavka. Naj gre v salon, testnega mu dajo za cel dan. Naj naredi relacije ki jih običajno vozi. Če je zadovoljen, kupi, tistih 5 procentov voženj izven vsakodnevnih okvirjev, bo pa tud malo dretja požrl. Kaj vse folk komplicira.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77

sad

Guru
24. avg 2007
21.174
9.810
113
Zakaj gorske dirke, zato ker je tam stopalka za plin on/off sistem in če ti je ljubške 100x šaltat ne kupiš cvt.
Ni treba cinizma zganjat. Ker kdor hoče na roke šaltat ne bo ne avtomatika, še manj pa cvtja kupil.
Čakaj malo, on se bori za malega človeka, ki živi na Pesku pod Roglo, da ne naredi napake in kupi nekaj z cvt-jem

Spet si pameten. Preberi si (in razumi) na kaj se nanašajo ti primeri, pa potem še kaj napiši.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.593
2.407
113
Pomurje
Najbolj smešno pa je da on mene prepričuje, da se dere, jaz ki pa sam vozim najbolj deročo se kripo, pa kao napizdujem folk, da se ne dere.

Manjka še samo še link do onega nadutega angleža, ki je dokazal da pri 160kmh prius žere več kot M5. (Kar je seveda res)
 

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
Mi slovenceljni smo en tak narod za kompliciranje. Za cel svet je OK, za švaba, nizozemca, norvežana je OK, za slovenceljna pa ni OK. Najboljš da kak svoj izum ven damo, recimo Prius z DSG, potem bo pa mogoče OK. Res kompliciramo. Živim v turističnem kraju, zdele je polno nizozemcov, dancev, norvežanov, italjanov. Vidiš avtov vseh vrst. Tudi recimo 4 člansko familjijo iz nizozemske v polotu ali par italjanov v smartu. Pač folk ne komplicira. Kar ima doma z tem gre na dopust. Klimo ima, radio ima. Ko je zmatran se vstavi, ko ga noč dobi da 50 eur za sobo in gre spat. Ma 3 tedne cajta in ne komplicira. Če bi slovenceln moral tako daleč na dopust, bi kompliciral že januarja, pa z metrom po kuferanu skakal, al pa kr avto zamenjal, ker gre pol kufra premalo not.