Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

sad

Guru
24. avg 2007
21.174
9.810
113
Mi slovenceljni smo en tak narod za kompliciranje. Za cel svet je OK, za švaba, nizozemca, norvežana je OK, za slovenceljna pa ni OK. Najboljš da kak svoj izum ven damo, recimo Prius z DSG, potem bo pa mogoče OK. Res kompliciramo. Živim v turističnem kraju, zdele je polno nizozemcov, dancev, norvežanov, italjanov. Vidiš avtov vseh vrst. Tudi recimo 4 člansko familjijo iz nizozemske v polotu ali par italjanov v smartu. Pač folk ne komplicira. Kar ima doma z tem gre na dopust. Klimo ima, radio ima. Ko je zmatran se vstavi, ko ga noč dobi da 50 eur za sobo in gre spat. Ma 3 tedne cajta in ne komplicira. Če bi slovenceln moral tako daleč na dopust, bi kompliciral že januarja, pa z metrom po kuferanu skakal, al pa kr avto zamenjal, ker gre pol kufra premalo not.
Jaz res ne razumem, če ljudje ne znate brati ali kaj. Jaz sem samo komentiral, da se dere samo v vrhniški klanec. Kar je čista laž. In meni je hibrid bil čisto ok, samo na živce mi pa gre, ko nekdo predstavlja to zadevo kot nekaj najboljšega brez ''problemov''.
Pa v prvem postu sem napisal da se dere in v katerih primerih
A res? A v klanec pri Razdrtem je bil pa tih kot miška? Pa v Senožejski klanec se tudi ni drl. Dej prosim te.
V glavnem, če želiš kolikor toliko hitro pospešit se pač zadere za tistih par sekund. In? Samo ne piši, da je samo vrhniški klanec problem, ker to je laž. So pa res malo problem daljši hudi klanci, sploh če moreš pospeševati na njih. Ampak nekaterim je to ok, nekaterim pa ni.
Pa po mojih informacijah Prius 3 ne bo prišel do 6k vrtljajev. Pa tudi konkretno prej se že dere ko svinja.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
Ker meni je tulil ob vsakem tretjem pospeševanju, res se pa ne vlečem kot smrkelj po cesti.
A navadn 1.8 benciner ko pospešuješ do 5k obratov pa ne tuli?

Pa ko si glih Roglo omenjal kasneje (večkrat tedensko grem na pohorje pozimi). Če se hočem s hibridom pelat, da ne tuli sem nekje med bolj počasnimi. Če hočem it na polno je v obratih. Ampak veš kaj je zanimivo. Isto sem mel na navadnem bencinerju. Al misliš, da pa navadn 100 konjski benciner na pohorje vleče na polno pri 3000 obratih? Sanja svija... bo treba kr lepo nad 4000k držat, če hočeš, da se hudič premakne. Pa še šaltaš skos. In kje si pol? Tam, da tuli. Kdo bi si mislil.
Isto na tako opevane klance na AC. Nekak se v 6. ni htel premaknit. Sn rukno v 5 al pa 4 in polne obrate pa je šlo 140. Spet kje smo? Pri tuljenju.

Dajte primerjat primerljivo ne pa 2.0 turbo dizle zraven primerjat, ker ni niti približno primerljivo.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
Jaz res ne razumem, če ljudje ne znate brati ali kaj. Jaz sem samo komentiral, da se dere samo v vrhniški klanec. Kar je čista laž. In meni je hibrid bil čisto ok, samo na živce mi pa gre, ko nekdo predstavlja to zadevo kot nekaj najboljšega brez ''problemov''.

A res? A v klanec pri Razdrtem je bil pa tih kot miška? Pa v Senožejski klanec se tudi ni drl. Dej prosim te.
V glavnem, če želiš kolikor toliko hitro pospešit se pač zadere za tistih par sekund. In? Samo ne piši, da je samo vrhniški klanec problem, ker to je laž. So pa res malo problem daljši hudi klanci, sploh če moreš pospeševati na njih. Ampak nekaterim je to ok, nekaterim pa ni.
Pa po mojih informacijah Prius 3 ne bo prišel do 6k vrtljajev. Pa tudi konkretno prej se že dere ko svinja.
Pa sej o tem govorimo cel čas. Ne dere se vedno, ampak samo v določenih režimih, ki jih je relativno malo. In to požreš. Tudi tdi se v 1. ali 2. dere v hrib. Daleč ot tega da je tih kot miš. Overall za povprečnega voznika sta oba tam, tam. Ni nekih odstopanj ne v eno ne v drugo smer. je pa še veliko prostora za izboljšave. Vsako stavr se da izboljšat, tudi najnovejšega merđota.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.174
9.810
113
Pa sej o tem govorimo cel čas. Ne dere se vedno, ampak samo v določenih režimih, ki jih je relativno malo. In to požreš. Tudi tdi se v 1. ali 2. dere v hrib. Daleč ot tega da je tih kot miš. Overall za povprečnega voznika sta oba tam, tam. Ni nekih odstopanj ne v eno ne v drugo smer. je pa še veliko prostora za izboljšave. Vsako stavr se da izboljšat, tudi najnovejšega merđota.
Ne ne govorimo vsi JAZ to govorim, džoni govori, da se dere samo na Vrhniškem klancu.
Zdej mi pa povej, zakaj bi se s TDIjem peljal v drugi na 4.500 v klanec, ko samo še tuli, navor je pa že zdavnaj padel, namesto lepo v tretji ali četrti kruzal pri 2 jurja. In za povprečnega voznika se pač toyotin hibrid več dere kot klasika. Ima pa zato druge prednosti.;)
A navadn 1.8 benciner ko pospešuješ do 5k obratov pa ne tuli?

Pa ko si glih Roglo omenjal kasneje (večkrat tedensko grem na pohorje pozimi). Če se hočem s hibridom pelat, da ne tuli sem nekje med bolj počasnimi. Če hočem it na polno je v obratih. Ampak veš kaj je zanimivo. Isto sem mel na navadnem bencinerju. Al misliš, da pa navadn 100 konjski benciner na pohorje vleče na polno pri 3000 obratih? Sanja svija... bo treba kr lepo nad 4000k držat, če hočeš, da se hudič premakne. Pa še šaltaš skos. In kje si pol? Tam, da tuli. Kdo bi si mislil.
Isto na tako opevane klance na AC. Nekak se v 6. ni htel premaknit. Sn rukno v 5 al pa 4 in polne obrate pa je šlo 140. Spet kje smo? Pri tuljenju.

Dajte primerjat primerljivo ne pa 2.0 turbo dizle zraven primerjat, ker ni niti približno primerljivo.
Ej ne vem, ker nisem nikoli imel navadnega 1.8 bencinera. Ravno tako ne vem, kaj navaden 100 konjski benciner rabi. Ker 120 konjski sodoben turbo motor rabi samo, da je nekje nad 2 jurja, pa bo lepo normalno tudi v klanec vlekel. Če pa rabiš pospeševati v klanec ga pa na 4 jurje vržeš za tisto sekund, dve in potem lepo prestavo višje.
Če pa si ravno v formi, pa primerjaj Priusa še s 3 litrskim bencinerjem iz leta 1990. Tako da bodo nesmiselne primerjave popolne.
Pa še enkrat: zvočna izolacija v Priusu 3 je precej švoh in lahko to še dodatno vpliva na občutek tuljenja.
 
Nazadnje urejeno:

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
No ja, kaki bregi po gorjancih. TDI 1. 4000 obratov da gor prideš, vmes ovink, širina ceste za manj kot avto. Vrhniški klanc lahko tako prekruzaš v 4. 2000, neke male cestice pa niti pod razno. Al pa tam pri Zidanem mostu se v breg h kaki bajti sprav. Brez 4x4 še po suhem težko. TDI 1. pa blokada. Pa orkester, nič tišine.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
Ne ne govorimo vsi JAZ to govorim, džoni govori, da se dere samo na Vrhniškem klancu.
Zdej mi pa povej, zakaj bi se s TDIjem peljal v drugi na 4.500 v klanec, ko samo še tuli, navor je pa že zdavnaj padel, namesto lepo v tretji ali četrti kruzal pri 2 jurja. In za povprečnega voznika se pač toyotin hibrid več dere kot klasika. Ima pa zato druge prednosti.;)

Ej ne vem, ker nisem nikoli imel navadnega 1.8 bencinera. Ravno tako ne vem, kaj navaden 100 konjski benciner rabi. Ker 120 konjski sodoben turbo motor rabi samo, da je nekje nad 2 jurja, pa bo lepo normalno tudi v klanec vlekel. Če pa rabiš pospeševati v klanec ga pa na 4 jurje vržeš za tisto sekund, dve in potem lepo prestavo višje.
Če pa si ravno v formi, pa primerjaj Priusa še s 3 litrskim bencinerjem iz leta 1990. Tako da bodo nesmiselne primerjave popolne.
Pa še enkrat: zvočna izolacija v Priusu 3 je precej švoh in lahko to še dodatno vpliva na občutek tuljenja.
zakaj bi primerjal 3l benciner? Ne delaj bedaka iz sebe.
Primerjajmo 1.8l atmosferca z 1.8 atmosfercem. Ali pa recimo z 1.4 ali 1.6 atmosfercem ker je Toyotin glih atkinson. Nemore atmosferc bit primerljiv z turbotom. Čisto drugo uporabno območje vrtljajev. Niti ne more bit benz atmosferc primerljiv z dizlom. To kaj rabi 120 konjski turbo motor tu nima popolnoma nobene veze, ker v Toyoti ni turbo motor.

Si lepo napisal, da nimaš pojma kaj navadn benciner rabi. Torej ne moreš primerjat, če še tega nisi imel. Ampak ja sad bo pač pametn tak kot povsod in more dodat svojih 25 postov nakladanja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon

sad

Guru
24. avg 2007
21.174
9.810
113
Jaz delam bedaka iz sebe? V ogledalo se poglej?
Ja te pa fukni še tisto baterijo in elektromotor ven iz Priusa, pa potem primerjaj z 1.6 atmosfercem. Ali tisti navor in moč elektromotorja ni nič in je vse to le za težo zraven?
Ti mater, kaj zemlja nosi.
Primerjal sem s sodobnim 1.0 ali 1.2 turbo motorjem, ki ima MANJ moči kot Prius 1.8. Če to ni pošteno, ne vem kaj je. Ti bi pa z atmosfercem primerjal. Jah, potem je pa 3.0 iz tistih let skoraj prav po konjih.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
Jaz se tudi vedno vprašam kaj zemlja nosi, ko tvoje poste berem ja.
Drugač pa kaj ma veze baterija in elektromotor z max močjo bencinskega? Elektro je zato, da DODA bencinskemu in ne da dela namesto bencinskega, bencinski more pa še vseeno na max moči delat, ko to želiš od njega in to je pač v obratih. To je nekak smisel CVT-ja. Več kot hočeš bolj gre v obrate. Zato pa lahko pri 130kmh laufa na 5000k rpm al pa na 2500rpm. Isto pri 50, isto pri 80. Motor bo vedno v nekih optimalnih vrtljajih ali vsaj blizu. Pri navadnem menjalniku pa našega sada boli uho in bo na 3000 obratih tišal polni gas in vesel kak je motor tih. Moči pa tudi ne bo vse, ki je na voljo. Aja ne sory sad je že vozil moderen turbo benciner, ki ima že na 2500 vse to na voljo. Ja sosed Franca pa avtobus, ki ima že na 1200 vse to na voljo. In kaj zaj? V vse avte motor od avtobusa?
Al bi ti veleum zato, ker ma elektromotor pač nardil tak, da bencin dela na polovici moči, ker tebe pač moti?
 
  • Haha
Reactions: sad

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.250
1.757
113
40
Octavija 1.6d se dere ko star medved ko morem v Crni kal butnit iz 5 v 4 da pridem sploh gor :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: map

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.435
974
113
Jaz bi nekaj vprasal, ker ne razumem, kaj je prednost teh cvt menjalnikov, ker pravite, da se dere. Verjamem, da se res, enkrat sem se peljal z Ford Modeo Hybrid.

Sprasujem zato, ker sem imel GLC 300e Plug In Hybrid, pa je imel navaden avtomatski menjalnik.

Pa da delim se moje mnenje o tem avtu. Avto kot avto top. To, da sem pa kupil Plug in Hybrid pa ena najbecjih neumnosti, kar sem jih naredil v zivljenju. Itak sem ga polnil samo doma in v sluzbi, ker drugje ne mores oz. rabis vec aplikacij in kartic, kot ima moja hcerka lojalnistnih kartic. Edina prednost je, da sem lahko preko telefona klimo ali pa gretje prizgal. O.K., poraba po mestu itak nula bencina, ampak se mi dalo vec s polnenjem ukvarjat, poraba vse skupaj z relacijami pa vec kot vsak dizel.

Res pa je, da se je avto lepo peljal, nobenega dretja, pospeski super. Zakaj torej v Toyote, Honde in ostale avte tlacijo cvt menjalnike namesto navadne avtomatike? Kaksne so prednosti, slabosti?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.174
9.810
113
Prednost Toyotinega eCVT in hibridnega sistema je preverjena zanesljivost.
Vsi ostali so par nivojev spodaj, marsikateri drugi proizvajalec pa je glede tega na stopnji šalabajzerja in samo sili svoje polizdelke, da flotni co2 niža.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon

Generik

Guru
14. maj 2011
3.901
1.279
113
Jaz bi nekaj vprasal, ker ne razumem, kaj je prednost teh cvt menjalnikov, ker pravite, da se dere. Verjamem, da se res, enkrat sem se peljal z Ford Modeo Hybrid.

Sprasujem zato, ker sem imel GLC 300e Plug In Hybrid, pa je imel navaden avtomatski menjalnik.

Pa da delim se moje mnenje o tem avtu. Avto kot avto top. To, da sem pa kupil Plug in Hybrid pa ena najbecjih neumnosti, kar sem jih naredil v zivljenju. Itak sem ga polnil samo doma in v sluzbi, ker drugje ne mores oz. rabis vec aplikacij in kartic, kot ima moja hcerka lojalnistnih kartic. Edina prednost je, da sem lahko preko telefona klimo ali pa gretje prizgal. O.K., poraba po mestu itak nula bencina, ampak se mi dalo vec s polnenjem ukvarjat, poraba vse skupaj z relacijami pa vec kot vsak dizel.

Res pa je, da se je avto lepo peljal, nobenega dretja, pospeski super. Zakaj torej v Toyote, Honde in ostale avte tlacijo cvt menjalnike namesto navadne avtomatike? Kaksne so prednosti, slabosti?
Uf, uf.. ogromno prednosti pred navadnim menjalnikom.
eCVT prilagaja "prestavna razmerja" in ni fiksnih, torej je izkoristek maksimalen. Poleg tega odpade precej mehanskih delov, ki jih ima avto s klasičnimi ročnimi ali avtomatskimi menjalniki, posledično imaš manj stroškov na dolgi rok.

Ta video kar dobro predstavi celotno zadevo kako deluje:
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
Ja rabiš 5l atf olja. Pri spodnjem šraufu odliješ in pri zgornjem naliješ, to je vsa umetnost. 10 minut dela.

Strica načeloma prav razumeš. Ta cvt je dejansko del pogona. Brez usklajenega delovanja vseh treh motorjev bi se bencinski vrtel v prazno.