Ne ne govorimo vsi JAZ to govorim, džoni govori, da se dere samo na Vrhniškem klancu.
Zdej mi pa povej, zakaj bi se s TDIjem peljal v drugi na 4.500 v klanec, ko samo še tuli, navor je pa že zdavnaj padel, namesto lepo v tretji ali četrti kruzal pri 2 jurja. In za povprečnega voznika se pač toyotin hibrid več dere kot klasika. Ima pa zato druge prednosti.
Ej ne vem, ker nisem nikoli imel navadnega 1.8 bencinera. Ravno tako ne vem, kaj navaden 100 konjski benciner rabi. Ker 120 konjski sodoben turbo motor rabi samo, da je nekje nad 2 jurja, pa bo lepo normalno tudi v klanec vlekel. Če pa rabiš pospeševati v klanec ga pa na 4 jurje vržeš za tisto sekund, dve in potem lepo prestavo višje.
Če pa si ravno v formi, pa primerjaj Priusa še s 3 litrskim bencinerjem iz leta 1990. Tako da bodo nesmiselne primerjave popolne.
Pa še enkrat: zvočna izolacija v Priusu 3 je precej švoh in lahko to še dodatno vpliva na občutek tuljenja.