Predvidevam, da nisi taksist, ne?Kar velika poraba sa 1.8 hybrid za moje pojme. Ce vozim varcno imam z 2.0 hybrid okrog 4l (samo po mestu tudi manj). Voznja po predpisih in ne cijazenje.
Predvidevam, da nisi taksist, ne?Kar velika poraba sa 1.8 hybrid za moje pojme. Ce vozim varcno imam z 2.0 hybrid okrog 4l (samo po mestu tudi manj). Voznja po predpisih in ne cijazenje.
Manj se bo drla.
Evo najpomembnejše.
Zato, ker ne razumejo avtomobilov oz. ne razumejo avtomobilov kot celoto. Za večino sveta so super samo Evropejci smo malo posebni.Zakaj Japonci mislijo, da je to ok?
ne kakaj...Kar velika poraba sa 1.8 hybrid za moje pojme.
Jop, DSG za moj leni okus šalta prehitro navzdol in prepočasi navzgor. ECO mode menjalnika pri večini voženj odpravi to sitnost, ampak kaj, ko se nastavitev poresetira po vsakem zagonu avtaTudi DSG prehitro navzdol šalta? Sem mislil, da je pri DSG kaj drugače kot pri moji CX-30 automatik. Zraven tega pri meni pozno gor šalta. Bi lahko prej.
Dretje gor ali dol, tule so dejstva:
Toyota Europe's first half-year market share climbs to 7.6%
· Toyota Motor Europe’s (TME) sales of 563,067 vehicles, a -6% decline year-on-year, outperformed the total market which contracted -19% in the first six months· TME’s overall European electrified mix increased +9% points year-on-year to 68% of total sales· Toyota brand maintained its...newsroom.toyota.eu
Počasi a vztrajno navzgor.
Letošnje leto ni relevantno, ker je v bistvu omejitev bila proizvodnja in očitno je to imela Toyota bolj pod nadzorom kot ostali. Poleg tega so letos še nekako držali cene na predNORI ravni. Se beremo naslednje leto, sploh ob konkretnem skoku cen pri Toyoti. Pa če se bo situacija z dobavami končno znormalizirala.Dretje gor ali dol, tule so dejstva:
Toyota Europe's first half-year market share climbs to 7.6%
· Toyota Motor Europe’s (TME) sales of 563,067 vehicles, a -6% decline year-on-year, outperformed the total market which contracted -19% in the first six months· TME’s overall European electrified mix increased +9% points year-on-year to 68% of total sales· Toyota brand maintained its...newsroom.toyota.eu
Počasi a vztrajno navzgor.
A to je edino kar ti tuli?O kakšnem tuljenju je govora? A to je o teh 4minutah Vrhniškega klanca s 160km/h ko je res zabit na 6k obratov?
Ker pri 130 je na sprejemnljivih 3.5k obratih
Ostali del 3,5 urne poti skoraj da ne veš da ima kaj pod haubo
Ker sem dobil občutek, da nisi Toyota ''nazi'', ti bom odgovoril s tem: ne vem, kdaj sem nazadnje vrgel moj avto na blokado. Turbo dela svoje nekje pod 2000 navzgor. Recimo pri normalnem vključevanju na AC mi menjalnik prestavlja pri nekje 3000 vrtljajih in motorja skoraj ne slišim. Za isti pospešek sem moral na Toyoti (1.8 hibrid) konkretno pritisnit in zadeva je šla v oblake (ne do konca, tam se še bolj dere).sad kateri avto pa se ne dere pri 6k rpm? Dere se motor, ker gre v obrate, kot pri vsakem avtu. Pelji v en konkretne klanec v 6. prestavi pri 90kmh pa mi povej če ti avto vleče normalno. Ga boš najbrž šaltal vsaj 2 prestavi nižje, če ne že 3. Pa boš imel tuljenje pri klasičnem vozilu.