Sam nameravam avto prodajati po približno 5-ih letih, toliko da ima tudi kupec še nekaj garancije, tako da če bi šlo kaj narobe, da je vsaj malo zavarovan.
Sicer pa sam z avtom po treh letih uporabe večjih težav nisem imel, edino enkrat me je akumulator pustil na cedilu, ampak to najbrž zaradi moje napačne uporabe (že opisano v tej temi; imel ugasnjen motor, a prižganih dlje časa cel kup porabnikov - rešil z asistenco na cesti v sklopu zavarovanja). Potem sem imel tisti "incident" s pretiranim zaračunavanjem olja na originalnem servisu, ker kakor nimajo drugih embalaž in ti potem vedno zaračunajo 5L plastenko ter ti potem ne izročijo to plastenko s tem oljem (saj ne, da bi jo pretirano rabil, ker vsaj do sedaj olje ne pušča).
Potem so pa samo moje manjše potrošniške kritike kot na primer: na sedežih ti tisti plastično robovi ob strani lahko strgajo obleko, ker so tako ostri; tank za bencin je vsaj zame premajhen, ni bilo car playa (sedaj ta možnost je), na momente se prtljažna vrata nočejo vedno zapreti do konca (a se potem po ponovnem poskusu vedno zaprejo), ni indikatorja, kdaj zmanjka tekočine za čiščenje vetrobanskega stekla ipd. Morda še to, da si bil ob samem nakupu vezan na tiste pakete in če sem hotel imeti odpiranje prtljažnih vrat avtomatično na gumb in daljavo, sem moral vzeti še paket z večjimi gumami, kar pomeni tudi večjo porabo goriva - preprosto nisi imel druge izbire.
Če potegnem črto na koncu, je bil nakup tega vozila 2019 ena boljših odločitev v življenju in v vožnji uživam še danes.
Po dveh letih pogledam ponovno, kaj bodo ponujali pri Toyoti, a to še ne pomeni avtomatskega nakupa. Tudi s starim Mitsubishijem sem bil na primer zelo zadovoljen takrat, pa danes ne bi (ker slaba ponudba) in praktično niti ne morem kupiti več Mitsubishija zaradi umika z našega trga.
Jaz preberem bolj: Sem picajzel, vsaka malenkost me moti, ampak to je najboljša stvar po narezanem kruhu.Če bi povzel tvoje pisanje v en stavek:
Z avtom nimaš težav z okvarami, kot tak je šrot a ti si zadovoljen.
(Podobno kot Bmw.jevci na svojem forumu...avto top, le skoz so pri mehaniku ...suma sumarum pa tud ful zadovoljni ).
V bistvu ni, ker je kolo drago za vzdrzevat. Ce odmislis slabo vreme in si reces, da bos kolesaril celo leto moras v 20.000km najmanj trikrat vse dele zamenjati na kolesu. Drago v lastni reziji, ce vozis na servis je pa ceneje kupiti vsakih 10.000km novega.Če za avto plačam z zaresnim denarjem (ne pa z monopoli denarjem), si vzamem pravico tudi kaj povedati čez idiote, ki so avto sprojektirali
Od vsakega avta je še bolj zanesljiv en povprečen bicikl, pa se bomo zato vsi vozili z bicikli in ne avti?
Za taki denar imam raje RAV4Kako dobri so njihovi hibridi?
Vidim pa, da so cene kar hude recimo za Eclipse Cross PHEV, ki je praktično edina izbira. Je pa plus, da je 4WD.
Kako si iz mojega komentarja prišel na to, da je avto šrot? Prosim obrazloži oziroma povej, kaj zate pomeni šrot? Ker sicer je tvoj komentar povsem brezpredmeten.Če bi povzel tvoje pisanje v en stavek:
Z avtom nimaš težav z okvarami, kot tak je šrot a ti si zadovoljen.
(Podobno kot Bmw.jevci na svojem forumu...avto top, le skoz so pri mehaniku ...suma sumarum pa tud ful zadovoljni ).
Ti poiščem.Kako si iz mojega komentarja prišel na to, da je avto šrot? Prosim obrazloži oziroma povej, kaj zate pomeni šrot? Ker sicer je tvoj komentar povsem brezpredmeten.
Če pa že omenjaš BMWje, ki so za nekaj razredov dražji, potem so tudi moje zahteve dosti višje in toleranca dosti nižja.
Tako je, pogovarjamo se o vozilih v tem cenovnem rangu (ok zdaj so cene spremenile na gor, morda to kaj spremeni danes), jaz tu neke resne konkurence napram Corolli ne vidim. In da, opisano zgoraj bi pri nekem Mercedesu, BMWju bilo nesprejemljivo in bi vsaj zame potem bil šrot - kot ti praviš - za ta denar. V tem razredu Corolle pa so to kompromisne malenkosti.Ti poiščem.
evo..Iz teh 'dveh' besed :
Potem so pa samo moje manjše potrošniške kritike kot na primer: na sedežih ti tisti plastično robovi ob strani lahko strgajo obleko, ker so tako ostri; tank za bencin je vsaj zame premajhen, ni bilo car playa (sedaj ta možnost je), na momente se prtljažna vrata nočejo vedno zapreti do konca (a se potem po ponovnem poskusu vedno zaprejo), ni indikatorja, kdaj zmanjka tekočine za čiščenje vetrobanskega stekla ipd.
( glede moje izlušnje s corrolo...sploh ne moreš imeti zahtev..).
Drgace je bil bolj hec..vazno da si zadovoljen! (Smo si razlicni.)
Saj pravim, prevoziš še ene 50 km in greš potem tankat. Lučka se ti prižge lahko že nekje okoli 500 prevoženih km na AC (pri normalni nevarčni vožnji oz. kakšen km ali dva čez).Ko se ti prižge lučka je še cca. 10l bencina not. Ko piše domet 0, pa je še za kakšnih 100km.
Jaz na priusu in aurisu, če ti kaj pomaga. Torej prejšnja generacija "menjalnika". Ni nobena umetnost. Starega ven in novega not dokler ne steče prek (ko je avto vodoravno). Isto kot na ročnih menjalnikih. Edino olje malo peče ko ga kupiš nekaj čez 20 eur liter. Dal sem za ziher toyotino, da ne bi prišlo do kakih težav z elektriko. Ostala, ki ustrezajo specifikacijam niso kaj dosti cenejša.Je kdo že naredil servis oziroma zamenjavo olja menjalnika?