Pol ure poslušanja radia vsekakor ne sme do konca spraznit akkuja.Toliko v informacijo oziroma če ima kdo še povratno informacijo glede vzdržljivosti akumulatorja.
Ko sem avto vključil v tisti drugi način, da motor ni prižgan, ampak dela le radio ipd. (torej dvakratni pritisk start gumba brez zavor), akumulator poklekne v cca 20-30 minutah, da motorja ni več moč zagnati in rabiš asistenco oz. pomoč pri vžigu (z boosterjem itd.). Pri meni se je to najbrž zgodilo zaradi tega, ker nisem bil pozoren na vse prižgane porabnike energije (od luči do klime), ker sicer bi akumulator verjetno zdržal dlje. A vprašanje, kako dolgo časa? Pri ta starih klasičnih avtomobilih sem recimo lahko pozabil prižgane luči tudi čez noč in se je avto še zmeraj zagnal zjutraj - je pa seveda akumulator običajno po ene 5-ih letih začel pešati. Ta v Corolli pa v bistvu še ni star 3 leta.
Seveda ti akumulator na servisu proti plačilu z veseljem zamenjajo ne glede na njegovo stanje; če se pa sklicuješ na 3-letno garancijo njihovih akumulatorjev, potem pa pravijo, da moraš avto pustiti čez noč pri njih, da lahko preverijo akumulator drug dan, ker tisti hitri test, ki ga opravijo na servisu ne zadostuje - v mojem primeru je itak kazalo, da je z akumulatorjem vse v redu, tako da nisem šel delati še daljšega testa prek noči. To bom šel, če me akumulator izneveri pri običajni uporabi.
V glavnem, kako pa vi poslušate samo radio v avtu? Na kaj vse je treba biti še pozoren poleg luči in klime?
Avto imas prizgan pa je. Saj je 3/4 casa itak v elektricnem nacinu in nic ne brni, ko se pa baterija sprazni pa malo pozene motor in ga po nekaj minutah spet ugasne in si dober spet za nekaj casa parkiran...V mojem primeru, ko sem čakal na nekoga med dežjem in ni bilo nobene kavarne v bližini. Se zgodi pač. Saj lahko pa bi preprosto poslušal kaj na telefonu.
To sem mu napisal, pa očitno me noben ne razume.Če pritisneš gumb za zagon samo 1x, dela zgolj radio in nič drugega. Če pritisneš 2x, pa je enako kot si na starih avtih dal kontakt.
Dejansko sem bil v nekem drugem primeru enkrat v Aleji v garaži in je prišel posebej varnostnik do mene in prosil da ugasnem motor, ker so merilniki zaznali povečanje CO2 v garaži.Avto imas prizgan pa je. Saj je 3/4 casa itak v elektricnem nacinu in nic ne brni, ko se pa baterija sprazni pa malo pozene motor in ga po nekaj minutah spet ugasne in si dober spet za nekaj casa parkiran...
Samo en popravekŠkoda denarja. 45 Ah je isto iz svinca ali iz litija.
Moderna frštekarija v avtu cuka tudi več kot 30 A, verjetno gre tudi čez 50 A.
En način pri Toyota hibridnih je, da jih daš v Ready mode, da inverter polne tudi 12 V aku, pa da pritisneš EV gumb, da avto ne zaganja bencinskega motorja dokler visoko napetostni aku ni prazen.
Thx za feedback.Sam nameravam avto prodajati po približno 5-ih letih, toliko da ima tudi kupec še nekaj garancije, tako da če bi šlo kaj narobe, da je vsaj malo zavarovan.
Sicer pa sam z avtom po treh letih uporabe večjih težav nisem imel, edino enkrat me je akumulator pustil na cedilu, ampak to najbrž zaradi moje napačne uporabe (že opisano v tej temi; imel ugasnjen motor, a prižganih dlje časa cel kup porabnikov - rešil z asistenco na cesti v sklopu zavarovanja). Potem sem imel tisti "incident" s pretiranim zaračunavanjem olja na originalnem servisu, ker kakor nimajo drugih embalaž in ti potem vedno zaračunajo 5L plastenko ter ti potem ne izročijo to plastenko s tem oljem (saj ne, da bi jo pretirano rabil, ker vsaj do sedaj olje ne pušča).
Potem so pa samo moje manjše potrošniške kritike kot na primer: na sedežih ti tisti plastično robovi ob strani lahko strgajo obleko, ker so tako ostri; tank za bencin je vsaj zame premajhen, ni bilo car playa (sedaj ta možnost je), na momente se prtljažna vrata nočejo vedno zapreti do konca (a se potem po ponovnem poskusu vedno zaprejo), ni indikatorja, kdaj zmanjka tekočine za čiščenje vetrobanskega stekla ipd. Morda še to, da si bil ob samem nakupu vezan na tiste pakete in če sem hotel imeti odpiranje prtljažnih vrat avtomatično na gumb in daljavo, sem moral vzeti še paket z večjimi gumami, kar pomeni tudi večjo porabo goriva - preprosto nisi imel druge izbire.
Če potegnem črto na koncu, je bil nakup tega vozila 2019 ena boljših odločitev v življenju in v vožnji uživam še danes.
Po dveh letih pogledam ponovno, kaj bodo ponujali pri Toyoti, a to še ne pomeni avtomatskega nakupa. Tudi s starim Mitsubishijem sem bil na primer zelo zadovoljen takrat, pa danes ne bi (ker slaba ponudba) in praktično niti ne morem kupiti več Mitsubishija zaradi umika z našega trga.