No ja na oko.Samo roko na srce...auris pa ta nova corolla si v nicemer nista podobna. Kot noc in dan. Taksna razlika je, da je kar tezko verjeti da sta obe vozili od istega proizvajalca.
Cena je že pred prenovo šla lepo gor. Sem zadnjič mel redni servis pa je prodajalec za hec nametal isto corollo v konfigurator kot je moja (naložena do konca) in je bilo čez 39k eur. Noro. Jaz sem dal 34k oz. malo manj s popustom v sredini leta 2019.
Jaz imam tudi JBL in panoramo pa prilagodljivo vzmetenje tudi.Meni je rekel, da so še popusti šli stran in bi bil avto cca 3k€ dražji, kakor nekaj mesecev pred tem, ko sem ga jaz naročil.
Torej iz 31,5k na cca 35k€, 2.0 Exectutive + hud (brez panorame in JBL)
Točno tako.Vozila so se konkretno podražila. Najbrž ne pridemo več nazaj na stare cene, moramo delati v drugo stran, zvišati naše plače
Za MY22 je šlo to vzmetenje ven iz cenika. A je razlika med programi?Jaz imam tudi JBL in panoramo pa prilagodljivo vzmetenje tudi.
Je razlika ja. Poleg Eco, Normal in Sport imaš še Comfort in Sport+ ter Custom (nastaviš odzivnost pedala za gas in trdoto vzmetenja).Za MY22 je šlo to vzmetenje ven iz cenika. A je razlika med programi?
Na prejšnjme avtu sem imel ta špas, vendar v družinskem karavanu se mi je zdelo nepotrebno.
So šle gor, ker so kot kaže v dani situaciji uvideli, da si to lahko privoščijo. Kriza s pomanjkanjem polprevodnikov jih ni sesula kot se je to zgodilo VW in so posledično dobavni roki tudi nekoliko bolj 'normalni' kot pri konkurenci.Tele toyotice so šle pred kratkim nenormalno gor. Najprej CHR, nato karjola. Pa hurc jih gleda za staro 1.8- CX 30 z vso opremo pa 26k
To še posebej velja za koncern Volkswagen, kjer v letošnjem letu do konca aprila beležijo kar 26-odstoten upad prodaje novih vozil.Toyotin upad je bil na drugi strani doslej zgolj 5,8-odstoten, kar posledično kaže na to, da bi Toyota lahko še tretje leto zapored osvojila naziv največjega avtomobilskega proizvajalca na svetu.
Na vzmetenju se pozna razlika?Je razlika ja. Poleg Eco, Normal in Sport imaš še Comfort in Sport+ ter Custom (nastaviš odzivnost pedala za gas in trdoto vzmetenja).