Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

mr_

Guru
20. sep 2007
9.411
2.764
113
Kot učenje razumem, da se krivulja parametrov prilagaja. Kako in zakaj naj bi se, pa bi rad videl razlago.
luka51 mogoce se je segrel?
 
I

Izbrisan uporabnik 474

To sem recimo našel, je pa za MB:
The Engine Control Unit (ECU) monitors your driving habits. It records the driving style, usually by looking at the last 40 shift points and adjusts so the car shifts accordingly to your style. It does this by monitoring different sensors such as the throttle or the gas pedal input and more. In other words, it learns your driving style. If you race your car, it will remember that and keep the gearbox in gear longer. If you drive it gently, it will adapt to that as well and change gears earlier.
 

Marxon

Majstr
24. feb 2009
756
383
63
To sem recimo našel, je pa za MB:
Če prav razumem, imaš AMGja (glasen avspuh) in ga goniš k budala 2 uri, potem bi se rad pa počasi domov pripeljal, da ne zbudiš žene in gre: BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU WUUUUUUUUUUUUUUU tam po blokadi v nižjo pred bajto. (ker pač zadnjih 40 prestavljanj,... sorry bre)
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
Meni je pa fascinantno nekaj tu. Nekateri vedno ful pametni in polni znanja o vsem, pol vas pa z tira vrže preprosta stvar kot je menjalnik, ki se prilagaja načinu vožnje. In vam je to nekaj novega in neverjetnega.
Neka tu ne štima ne, je pa res, da gugl teh doživetij ne da gugl znalcem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Davidoff

mr_

Guru
20. sep 2007
9.411
2.764
113
Leta nazaj se menjalniki kljub vsemu nakladanju niso nič prilagajali.
Prvega, ki sem vozil je bil 1.9 dgs in nebroj nakladanja kako se prilagaja, pa se ni.
OK, vidim sedaj, da si zapomni celih zadnjih 40 pretikanj, kot je zgoraj napisal. To ni ravno učenje ali AI.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
1.9 dsg ni klasični avtomatski menjalnik. Torej nekih izkušej nimaš ne...

Kot sem napisal več avtov vozit in majn gugl brat in bote to sami občutli. Kako lahk drugače prestavlja glede na voznika.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Davidoff

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Leta nazaj se menjalniki kljub vsemu nakladanju niso nič prilagajali.
Prvega, ki sem vozil je bil 1.9 dgs in nebroj nakladanja kako se prilagaja, pa se ni.
OK, vidim sedaj, da si zapomni celih zadnjih 40 pretikanj, kot je zgoraj napisal. To ni ravno učenje ali AI.
Kaj si ti imel je dosti nepomembno oziroma verjetno nimas vpogleda v tehnicne resitve tvojega prvega DSGja iz leta 2XXX?

Ce bi morda sam raziskal bi lahko nasel vsebino ze od leta 2000 naprej, kako so se doloceni menjalniki prilagajali/ucili glede na stil voznje. Pa ne zaposmni si 40 prestavljanj, tevec je to rang, ki ga vzame za ucenje. Inputi so senzorji. Dan danes ti recimo ena S klasa se uci s pomocjo opevanega AI,GPSa, LIDARja in ostale senzorike, ko ti poleg prestavljanja dela se cel kup prilagoditev na podvozju in vzmetenju. Da ne omenjamo zarometov in aktivne varnostne tehnike, kim nekaj sto senzorjev za odziv.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Pri meni se je najbolj poznalo pri uporabi radarskega tempomata in pospeševanje, ko se je recimo končalo kakšno delo na cesti. In sprva je avto zelo počasi pospeševal recimo od 100 km/h do 140 km/h - bistveno počasneje, kot je bilo meni všeč. Nato sem naredil reset TCU, da se začne "učiti" znova in trenutno avto pospešuje točno tako, kot bi sam ob vseh izklopljenih asistencah. Drugi primer je bil vožnja skozi tunele pri 100-110 km/h, kjer je želel držati avto v 8. prestavi, medtem ko mi je bilo bolj primerno imeti v 9. Parkrat sem z "padli" prestavil v 9. prestavo in zdaj vedno to upošteva...
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.221
769
113
EU
Super, ker jo voziva oba z ženo, ona zelo defenzivno in s tem z dosti nižjo porabo in jaz zelo ofenzivno z dosti višji porabo. To bi se Corolla kar matrala s konstantnim prilagajanjem :D
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.901
1.279
113
Pri Corolli imaš ECO, NORMAL in SPORT ter s tem odzivnost gas pedala. Pri vklopljenem radarju bo pri ECO pospeševal počasneje kot pri NORMAL in pri normal počasneje kot pri SPORT.
Če imaš pa prilagodljivo vzmetenje pa imaš opcij še več: CUSTOM, ECO, NORMAL, SPORT, SPORT+, COMFORT, ker ti prilagaja trdoto volana in vzmetenja.

Pretikanja kot takega pa ni, ker je eCVT in nima fiksnih prestavnih razmerij, temveč "neskončno".
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Problem ni v vrtljajih ampak v glasnosti v kabini. Zadeva je slabo zvočno izolirana. Če bi bila na nivoju, folk niti opazil ne bi, kje se zadeva vrti.

Ostalo je pač odvisno od načina vožnje..če hočeš v poštenem klancu še pospeševat bojo šli vrtljaji seveda gor (pri vsakem avtu). Važno je koliko jih je slišat noter. In ja, pri Toyoti so slišni.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in sad

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.221
769
113
EU
Te splošn hrup mene niti ne moti toliko, pač tok muzke za ta denar. Kar mene preseneti je tisto dretje po klancu navzdol pri zaviranju z motorjem, ko daš v B. Saj če dodaš malo gasa preneha potem. Tu bi bilo lahko razmerje bolj ušesom prijazno.