......Strinjam se, pa da je nateg z panoramo, če želiš JBL.....
Panorama ni pogoj za JBL ! Sem dobil exe + JBL BREZ panoramske strehe!
......Strinjam se, pa da je nateg z panoramo, če želiš JBL.....
Nekaj ne "štima" s to tvojo ceno. Po ceniku je VW karavan, 1.5 eTSI r-line DSG, z brezplačno barvo, s serijskimi platišči in matričnimi žarometi 31.740 EUR brez popustov.
Na mizi imam, ca mesec in pol staro ponudbo VW karavan 2.0 TSI r-line DSG, z zracalno srebrno barvo, s serijskimi platišči ter naslednjo dodatno opremo:
- DCC podvozje
- Easy open&close
- eloksirane srebrne strešne letve
- IQ light
- kamera za vzvratno vožnjo
- panorama
- predelna mreža za loćevanje
- stranski airbagi zadaj
- vlečna kljuka
- zimski paket
- Harman Kardon
Cena manj kot ti navajaš za 1.5 eTSI. Danes je verjetno drugače, saj so se vsa vozila VW grupe podražila, konkretno.
Kar se tiče slednje opcije je pač to to. Če ne želiš razkopat avta...
Panorama ni pogoj za JBL ! Sem dobil exe + JBL BREZ panoramske strehe!
Golf 8 Variant 1.5 eTsi
Adularno siva
Park asist
IQ light matrix
Rikverc kamera
Keyless
Osvetljena lajšta med lučmi
18" Bergamo
Discover Pro
Vlečna kljuka
Zimski paket
Harman Kardon
Full price 34.788,00
Cena z popustom za financiranje 31.288,00
Keč pa je v financiranju, ko preračunaš obroke, njihovo zavarovanje (52€/m če se prav spomnim, 4 leta), prideš na ceno brez popusta. Ko hočeš kupiti avto na "keš" tudi tista cena z popustom ni več 31k€ ampak hitro bližje 34k€,...
Pri Toyoti je cena ista na keš, kreditl, lizing, fafing ali pa suhe mesnine. Jih ne zanima način plačila / financiranja. Pri Škodi pa mahinacije, največ kar lahko plačaš je 1/3 nakupne, pa stroški odobritve financiranja, pa čez 2 meseca zaprosiš za predčasno poplačilo,.... pa kot da smo na tržnici.
Poleg tega pa avtomobilov ni in vedo da boš plačal, samo da ga boš dobil. Časi popustov so trenutno mimo. Na živce mi gre pa kia/hyundai/ford, ki imajo popust že v ceniku, samo za zavarovalnico imaš pa 10k€ dražji avto kot v resnici....
Sicer nepovezano z to temo, tesla podražila avte večkrat letos, skoraj za $10k, pa še vedno jih ne morejo toliko naštancat, kolikor folka si jih želi.
Panorama ni pogoj za JBL ! Sem dobil exe + JBL BREZ panoramske strehe!
To je povsem drug avto. Je kar nekaj dodatne opreme. Popust je povprečen. Ja, financiranje odnese "ugodneješe" pogoje. Kateri PR razred imaš? Cena, ki jo navajaš je visoka. V vsakem primeru je to strošek, ki bi ga imel. Fiksni strošek pač. Pri Porscheju je OK, ker imaš fiksno odbitno franšizo 150 EUR. Pri klasičnem zavarovanju imaš običajno 1%, razen pri kombinacijah, vendar ti zavarovalnica naslednje leto obračuna višjo premijo zaradi škodnega primera.
Toyota je glede tega mora res manj komplicira so pa popusti slabši, prostor na zadnji klopi pri Executive opremi je zanemarljiv (masivni sprenjdi sedež), prtljažnik je povprečen. Najbolj me je zmotila kljuka, ki ni električna, prav tako ti v primeru njihove kljuke ročno onesposobijo električno odpiranje prtljažnika.
Škoda je ratala novi slovenski VW. Gledal Octavio RS, nato Superba in so očitno res pripravljeni plačati njihove cene po ceniku pod pretvezo ugodnega financiranja. VW je bil ugodnejši plus še gratis nekaj dodatnih storitev. Je pa res, da sem si vzel čas in hodil naokoli ter se pogovarjal in ne izsiljeval. Nekaj prodajalcev me je tudi zavarnilo in mi reklo, če imate takšno ceno potem samo kupite. Najbolj smešni so bili pri Porsche Verovškovi, kjer so mi ponudli izenačitev cene konkurenta pod pogojem, da se strinjam, da imajo pravico do spremembo dogovorjene cene kljub podpisani pogodbi.
Avto dobavljen junija 2020 . Naročen januarja 2020. Dejansko so odprli novo šifro vozila za TS 2,0 exe+HUD+ aktivno vzmetenje + JBL , ampak BREZ panoramske strehe. Odobritev nove šifre je trajala ca 1 teden, potem sem avto lahko dejansko naročil. Ker šifra že obstaja bi mora bit možnost naročila v tej konfiguraciji tudi za vse ostale interesente.Avto že dobavljen? Morda je uvoznik spremenil pogoje...
Avto dobavljen junija 2020 . Naročen januarja 2020. Dejansko so odprli novo šifro vozila za TS 2,0 exe+HUD+ aktivno vzmetenje + JBL , ampak BREZ panoramske strehe. Odobritev nove šifre je trajala ca 1 teden, potem sem avto lahko dejansko naročil. Ker šifra že obstaja bi mora bit možnost naročila v tej konfiguraciji tudi za vse ostale interesente.
Popust je bil pri ~5 avtohišah tam tam, plus minus 200€, mi več igra odnos prodajalca, kakor 200€ nižja cena na drugem koncu Slovenije.
Popusta pri zavarovanju imam max na osnovno in kasko. Je strošek, moti me samo, ker je "obvezen" pa hitro postane obrok financiranja bližje 400€ kakor ciljnim 300€. Pač dodaten prijem, da več denarja ostane pri njih. Prej sem imel Savin Kasko premium, ponudba od agenta je bila nekje cca 750€ iz glave.
Prostor na zadnjih sedežih mi je drugotnega pomena, za dojenčka ga bo dovolj.
Prtlažnik je pri vseh teh avtomobilih -+50L, kar je volumen večjega ruzaka. Lahko je pa to 1 cm višine po celotni površini in to pa težko opaziš. Res je, da se volumen najlažje primerja po litrih, ker boljši sistem ne obstaja, ampak šteje pratkična uporabnost. Vrjamem, da bi imel dovolj prostora že v navadnem golfu, ampak je boljša polovica ustrajala pri karavanu, vem da bomo tudi tega nafilal za na morje.
Škoda je bila pri identični opremi 2k€ dražja od golfa, ACC je v dveh ali treh paketih opreme, ambientalna osvetlitev skrita v enem za 1+k€, potem pa vprašaš prodajalca, če ni nič popusta, glede na to da plačaš ACC 3x v treh paketih: "ne, žal so tko narejeni ti paketi, pa vzemite samo enega, ne moremo nič." Gre v sistem pogledat golfa, ker je bilo oboje pri PIA, pa je bil samo tiho. Mu je bilo jasno, da s te moke ne bo kruha.
Ja, to pogodbo podpišeš tudi pri Toyoti, ko plačaš aro, vrjetno bi pri vseh drugih tudi dobil tak papir. Zgleda je cena na potrjeni ponudbi samo informativne narave. Dobavni rok pa samo naključna številka.
Kako je pa s tem aktivnim vzmetenjem? Je vredno svojega denarja? Na trenutnem avtu ga imam, vendar je čisto drugačen namen, tako, da sem rekel da bi to lahko pogrešal na novem.
Se pozna, na luknjasti cesti das lepo na comfort pa fajn plava cez luknje, ce zelis pa malo trse pa se tudi pozna + volan postane trsi. Pa vec nacinov voznje imas, mislim da sem jih v tej temi ze nekaj casa nazaj opisal.Kako je pa s tem aktivnim vzmetenjem? Je vredno svojega denarja? Na trenutnem avtu ga imam, vendar je čisto drugačen namen, tako, da sem rekel da bi to lahko pogrešal na novem.
Nekako tako, jaz tistih skoraj 600 litrov pri toyoti nisem našel. Avto naložil s tem, kar vedno vozimo s sabo. Več robe sem naložil v Focusa in Golfa. No na koncu nisem vzel nobenega od naštetih.
Pri Savi mene moti tisti njihov pogoj izbira izvajalca popravila in enakovredni nadomestni deli. Zaradi tega je cena velikokrat ugodnejša od konkurentov. Zakomplicira se potem, ko imaš škodni dogodek.
No, na koncu smo avto naročili pri avtohiši, ki bo spoštovala pogoje posla na dan sklenitve. Nekaj je res, vprašanje kdaj bomo avto videli. Dobavni rok 6 - 8 mesecev. pri toyoti je bi krajši.
Srčno upam, da samo takrat, ko so kolesa gor. Nisem se detajlno zanimal, ker smo se po testni vožnji takoj ohladili. Lahko, da sem si tudi kaj narobe zapomnil, in bi mi omogočili samo odpiranje prtljažnika na gumb iz avta ali ključa. Nekaj na to temo je bilo zagotovo.
Pri Savi mene moti tisti njihov pogoj izbira izvajalca popravila in enakovredni nadomestni deli. Zaradi tega je cena velikokrat ugodnejša od konkurentov. Zakomplicira se potem, ko imaš škodni dogodek.
Najbolj nas je zmotilo premalo prostora na zadnji klopi. Ko sva si z ženo namestila sedeža je bilo zadaj premalo prostora za dve lupinci 360 in ju je bilo nemogoče obrniti ne da bi moral premikati sprednja sedeža. Praktičnost prtljažnika. Potem pa še zastarelost grafike na števcih. Dokaj nepomembno. Pa zgodba s kljuko. Ni električna. Smo na komot. Prav tako mi ni bila všeč dimenzija gum na 18 platiščih. Vsak robnik je sovražnik number one.
Drugače nam je bil avto všeč, motor 2.0 sploh ni tako slab, menjalnik nas ni motil. Materiali všečni. Vožnja udobna, tudi brez prilagodljivega vzmetenja.