Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.734
818
113
Saj vozniku za volanom ni treba nič "terat" za to pač poskrbi avtomatika. Kot voznik na koncu cenim koliko avto potegne, kako uglajeno to stori (pojemki med prestavljanji) in kako je odziven gas pedal. Tu hibridu res ni kaj oporekati. Če bi pa imel tak navorsko podhranjen motor z ročnim menjalnikom potem bi pa res kot voznik imel ogromno dela in bi raje izbral turbaka.

Me zanim koliko vas je mnenja, da se v letalu motor tudi "matra" ker pač oddaja tak visokofrekvenčni zvok, pa na vzletni stezi pospešuje prav tako s konstantnimi obrati na maximumu, nobenega šaltanja :)
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.577
6.375
113
Meni je načeloma cvt sam po sebi čisto ok. Sem se ogromno prevozil s cvtjem v audiju sparjenim z dizlom. Vozil sem recimo priusa prejšnje generacije in tisto je bila izven mesta v primerjavi z audijem vozniško in zvočno čisto klavrna izkušnja. Z novejšimi toyotami sploh nimam izkušenj, tanova corolla pa baje itak simulira prestave, da evropejcev ne boli glava :D

Na koncu mene pri vožnji z avtom najbolj zanima nestresnost vožnje in tišina. In da ne rabim nikdar nič tuhtat.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.311
5.600
113
Primerjajte primerljive zadeve. Ne primerjat 150 (ali več) konjskega turbo dizla na kerih obratih laufa in potem atmosferskega hibrida.
Primerjaj hibrida z atmosferskim bencinerjem in je popolnoma isto sranje. Oba sta v obratih če hočeš, da da od sebe to kaj zmore.
Tak da že v štartu tisti ki ga primerja z dizlom je mimo fstrelo. Isto tisti ki dizle z bencinerji primerjajo. Skupno majo samo to, da so pod havbo da nekaj eksplodira v njih. Princip delovanja je pa popolnoma drugačen.

in ne tudi dizl na 2000 obratih ne da vse od sebe. Če hočeš da pokaže to kaj zmore boš nad 3500 obratov

Drugače pa pri normalnem mestnem in regionalnem prometu je motor večino časa v neslišnih obratih. Tudi ac do 140kmh ni moteče. (razen pospeševanja ali pa polno naložen v breg. takrat na eno oko zamižiš, da nebi kakega ventila fasal not.
Tak da res mi ni jasno kaj delate en da se skos zaganja v obrate. Oziroma ja mi je, za vas je gas pedal on/off.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

luka51

Guru
16. avg 2007
14.311
5.600
113
slabo si to gledal.
prius luna je v akciji za 25.400
karjola je najcenejša 21.600
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.734
818
113
Priusa bi primerjal kvečjemu z SD al TS pa začne se z Luna opremo, ne Terra. Ampak ja, ko bo kaka akcijska cena Corolle bo razlike 3k EUR, sedaj je pa kvečjemu 1k EUR.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.577
6.375
113
bom neuko vprašal

če odštejemo "posebno" obliko, a je prius boljši avto kot corolla ts?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.311
5.600
113
boljši za koga?
Za družino je ziher korola TS boljša.
Za vegana in objemalca dreves je ziher prius boljši.
in tako dalje v neskončnost
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.291
357
83
Ni mi jasno kaj mutijo s paketi opreme.. Sem sedaj malo podrobneje pregledal cenike in opazil, da se sedan luna in hatchback luna razlikujeta (sedan ima tavelik display med števci šele v sol opremi).
Kakšna bi bila realna poraba pri 130 km/h?
Se ravno ogrevam za nakup vozila tega cenovnega razreda, hibridom sem naklonjen, mogoče bi bil pripravljen celo spregledati tiste obrate, ki smo jih omenjali prej... Ko primerjaš serijsko opremo s konkurenti corolla dejansko ni draga - kot rečeno 21.860 za luna sedan 1.8 (marsikje posebej doplačaš za led, radar in avtomatski menjalnik). Sedan mi je všeč, ker me od zadaj na hitro spomne na lexus is, hb ima pa po posnetkih sodeč zelo neuporaben prtljažnik (saj ne, da bi ga rabil ampak včasih pa le pride prav).
 
Nazadnje urejeno:

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.734
818
113
Težko rečt kateri je boljši, Prius je narejen na Japonskem zato ga zadane dodaten 10% davek v EU in ne more biti cenovno konkurenčen evropsko izdelani Corolli TS.

Rekel bi da ima Prius podobno uporabno prostornost kot TS, ampak nižji količnik zračnega upora, na AC zna biti kakšen dcl razlike v porabi. Bomo videli kaj bo na spritmonitor čez kakšno leto. Prius ima morda kak inženirski bonbonček skrit tako da ostane kralj hibridov, kdo bi vedel.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.418
536
113
43
Še vedno Rdeči revirji
slabo si to gledal.
prius luna je v akciji za 25.400
karjola je najcenejša 21.600

Malo poglej pakete opreme. Na hitrco bi rekel, da je Prius Sol primerljiv s Corollo Executive. Razlike je nekje 2000€ do 3000€. Če vzameš nižjo porabo pri Priusu in 15 colska platišča pri Priusu, dobiš razliko zelo hitro notri že samo s pnevmatikami, tam moraš računati 500€ na komplet višjo ceno pnevmatik za Corollo.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.418
536
113
43
Še vedno Rdeči revirji
bom neuko vprašal

če odštejemo "posebno" obliko, a je prius boljši avto kot corolla ts?

Če ne rabiš karavana, potem ima Prius kako boljšo lastnost od Corolle. Naprimer prestavna ročica in izklop avta, Prius sam prestavi v P, Corolla pa po mojem ne, glede na obliko prestavne ročice. Pa kak drobnarijo več ponuja Prius. Generalno gledano sta 1.8 hibrida enaka.
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.291
357
83
To mi je še ena izmed nelogičnih potez, zakaj si šli nazaj na oldschool mehansko prestavno ročico. Prejšnja v aurisu/priusu se mi je zdela genialna.
Pa apple carplay/android auto je v letu 2019 očitno še vedno no go. Američani ga imajo, samo tam je infotainment drugačen. Pri nas pa v nobenem prospektu nič od tega sploh ni omenjeno.
 

R0KY

Guru
30. apr 2010
3.830
715
113
Ma to je ziva katstrofa. 2019 in avto nima carplaya. Sjtv, je kej novic na tem podrocju?