Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.435
2.429
113
Cel jok. Toyota ne sme računat jurja za opremo, če pa Merčo za isto opremo računa 15 jurjev, je pa OK.

Saj to je logično in normalno ali? Če Merklo že v osnovi preplačaš pač preplačaš tudi dodatke ampak vsaj veš zakaj jih preplačaš, pač si se zavestno odločil za premium in luksuzno boljše vozilo od povprečja in pika. Nihče nikdar ni rekel da je nakup trojice smiselna ali racionalna stvar? In vsi tudi vemo da se trojica bolj kvari kot razne Honde in Toyote ampak to je zelo nepomemben faktor če avtomobil že v štartu preplačaš, potem imaš še za ostalo sranje kot so okvare. Logično pa da takšne stvari na raznih Toyotah, Suzukijih, Fiatih in podobnih znamkah ne bi smele biti drage, konec koncev gre za aziatka ljudska vozila za širše množice in to bi moralo biti cenovno dostopno.
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.297
364
83
Kaj je sedaj, a resnica boli?
Cela drama zaradi par kosov opreme za jurja na Toyoti, ki jih drugi računajo 15.
Pa razglabljanje, kako vse to stane samo 3 cente, pri Mercedezu je pa tudi plastika narejena iz čistih diamantov. Klasične Alter neumnosti. :)

Če ti cena ni všeč, pač ne kupit Toyote, kupi Mečko in daj mir. :p
LOL, mene boli k**** za toyoto in mercedesa in vse ostale znamke. Dramo delata ponavadi vidva, ko kdo kritizira kaj v zvezi z vajinim božanstvom..

https://youarenotsosmart.com/2010/05/19/fanboyism-and-brand-loyalty/
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.769
833
113
Vedno skušam biti down to earth glede Toyote, tudi kritiziram marsikaj, res pa je da drugih znamk pač ne spremljam toliko in pač objavim tisto od Toyote kar mi je zanimivo in bi marsikdo spregledal.

Kaže pa da naslednji avto le ne bo Toyota, ker pač nimajo EV in nič ne kaže da bi ga v bližnji prihodnosti imeli. Enako je kritiziral že Ogo. Sva pač oba trenutna uporabnika Toyote, pa verjemi da na tem forumu moraš biti prekleto previden kaj objaviš, ker si takoj napaden. No ti si napad izvedel kar tako na splošno brez pametnega citata, ki bi to podkrepil.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.769
833
113
Kot kaže bodo cene že v štartu nižje kot na ceniku.

Po ceniku Corolla Sedan 1.6 Sol 20.500 € na avto.net 18.990 EUR.

Kar se hiridov in konkurence tiče, po ceniku:
Corolla TS 1.8 hibrid Luna: 23.800 €
Golf Variant1.6 TDI DSG Comfortline: 24.900 €
Megane Grandtour 115 dci EDC Intens: 22.340 € + 290 € ACC + 150€ LDW

Corolla TS 2.0 hibrid Executive: 31.400 €
Golf Variant 2.0 TDI DSG Highline: 27.734 € + oprema ki se mi je ne da iskat
Megane Grandtour 150 dci EDC Bose: 26.740 € + oprema ki se mi je ne da iskat

Seveda kdor se zadovolji z ročno kvačkalico in mu hibrid nič ne pomeni bo izbral konkurenco, tistemu ki mu to ni vseeno je pa hibrid dovolj konkurenčen da prevesi tehtnico.
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.140
316
83
Do 30 jurčkov bi jaz novega ford mondeo karavan hybrid s titanium opremo 29120€.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.769
833
113
.. za ACC in kamero zadaj boš pa doplačal polni Poslovni paket 3 za 3.350 €.

Res opreme je ratalo toliko da s temi paketi opreme težko izpolneš individualne želje, ko gledam cenik si rečem BMK, Luna paket je popolnoma dovolj.
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.297
364
83
Luna je dovolj, se strinjam. Ravnokar iz testne voznje svohnejse razlicice, sem upal, da jim je uspelo nekako zakamuflirati to cvt nabijanje obratov, ampak je zal se vedno mocno prisotno. Kakor malo odlocneje pritisnes stopalko plina se motor mocno zavrti in postane glasen. Motece in ne vem, ce bi lahko s tem funkcioniral vsak dan.

Drugace so mi zracunali za luna sedan hybrid z metalik barvo ceno 21860, kar se mi ne zdi pretirano. Bil bi dobrodosel mocnejsi motor, mogoce se manj zaganja. Ampak potem pa cena toliko zraste, da je ze malo nesmiselno, ker pocutje v avtu pa nekako ni premium (plastike po vratih, stropna tapeta,...).
 
Nazadnje urejeno:

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Premium je Mečka. 50 k EUR in ročna klima. ACC, avtomatska klima in keyles 75 k EUR. :)
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Luna je dovolj, se strinjam. Ravnokar iz testne voznje svohnejse razlicice, sem upal, da jim je uspelo nekako zakamuflirati to cvt nabijanje obratov, ampak je zal se vedno mocno prisotno. Kakor malo odlocneje pritisnes stopalko plina se motor mocno zavrti in postane glasen. Motece in ne vem, ce bi lahko s tem funkcioniral vsak dan.

Drugace so mi zracunali za luna sedan hybrid z metalik barvo ceno 21860, kar se mi ne zdi pretirano. Bil bi dobrodosel mocnejsi motor, mogoce se manj zaganja. Ampak potem pa cena toliko zraste, da je ze malo nesmiselno, ker pocutje v avtu pa nekako ni premium (plastike po vratih, stropna tapeta,...).

CVT nabijanja obratov ne morejo zakamuflirat, ker tako pac je, celoten sklop deluje popolnoma, pri mocnejsem bo zelo podobno. je cisto drugacna zasnova in zato sprva deluje tuje. se pa ga definitivno navadis. jaz Priusa slisim samo se ob voznji v klanec, med voznjo po ravnem mi je prakticno nezaznaven (tudi s pospesevanji na ravnem).

se mi zdi, da bo sedan med vsemi tremi variantami najbolj dostopen, tudi vizualno mi je med tremi najbolj vsecen. Luna, sedan, srebrna barva, 22.000€ mi je zelo sprejemljivo ... avti v salonu sicer ne vem tocno, kaksno opremo imajo (vem, da je HB bil executive), ampak vsaj kar se armaturke tice, je bila neka imitacija usnja, s sivom, na otip relativno mehka, na vratih pa je bilo podobno, le bolj mehko, plastike se na vratih ne spomnim, je pa ob volanu levo in pa seveda spodnji del armaturke in sprednjega dela.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.473
5.766
113
Kakor malo odlocneje pritisnes stopalko plina se motor mocno zavrti in postane glasen. Motece in ne vem, ce bi lahko s tem funkcioniral vsak dan.
Kaj ko navadnega bencinerja pohodiš in gre nad 4000 te pa ne moti in ni glasen?
Prav isti krščen duš je. Samo navadne vsi matrate na prenizkih obratih in se tega ne opazi.
Itak zapoje samo ko gas pohodiš, ko spusti pade takoj. Res pa zna bit moteče za določene dirkače ki vozijo skos s polnim gasom. Oziroma moteče za tiste ki prvič peljejo cvt ker mislijo da avto ne pospešuje če ne pohodijo gasa do konca.
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.297
364
83
Glej, jaz iščem zamenjavo za 150 HP turbodizla. Jasno, da ga ni potrebno priganjati, da se premakne. Tu sta sedaj možni samo dve stvari, ali je to priganjanje v obrate moteče (pa verjetno nisem edini, ki ga to moti) ali pa so moja pričakovanja prevelika. Mi je bil ioniq veliko bolj kultiviran kar se tega tiče.

Moja dnevna vožnja obsega približno 80 km, od tega 30 km ac, 30 km regionalke in 20 km mesto. V mestu se verjetno cvt obnese super, ostalih 60 km pa je odločnih pospeševanj potrebnih veliko. Vključevanje na ac, prehitevanje na ac, prehitevanje po regionalkah... Vse to so situacije, ko bodo vrtljaji visoki in hrup moteč. Ali pa samo zame hibrid ni primeren, dopuščam tudi to možnost.
 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.435
2.429
113
ali je to priganjanje v obrate moteče (pa verjetno nisem edini, ki ga to moti)

Ne skrbi, nic ni s teboj narobe, jebeni skuter, popizdis ko to vozis. Lani sel na testno voznjo z 200 konjskim RAV4. Nonstop to zaganjanje v visoke obrate ce se hoces normalno vozit, neprijetno, kaj naj drugega recem. Odziv prodjalca med voznjo: Gospod, vi imate pretezko nogo za hibrida, to se vozi z cisto rahlim gasom, a greva raje dizla preizkusit? :bonk:
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Nekateri smo bili leta na dizlih, pa še to ne pomeni, da se nismo bili zmožni prilagodit na hibride in CVT. :p
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.435
2.429
113
Pa saj v tem je poanta, zakaj bi se prilagajal na nekaj kar ti ne paše in na kar se ti ni potrebno prilagajati... Razumem da nekaj stane 60% manj pa si rečeš ok, se bom potrudil. Ampak da pa nekaj drago plačaš, na račun "kvazi" ekologije pa je malo tako. Hvala lepa.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.718
6.605
113
Saj nas je veliko s tem problemom, hibridarji ti pa strežejo samo s podatki o porabi, ker vožnja je itak čisto nepomembna a ne. Poraba je pol posla ali pa še to ne. Kot bi imel tajnico, ki zna samo tipkat ;)
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
hm ... se pravi, ko se vkljucujete na AC in pohodis stopalko za plin do konca, to naredite le do 2000 obratov, potem pa prestavite? ker potem ni čudno, da je toliko počasnega vključevanja na AC, ker da avto kolikor toliko normalno pospeši, ga moraš zavrteti vsaj do 3000 obratov, bencinarja tudi kaj višje. pač, če hočeš nekako zgledno pospešiti, če cincaš, pa verjamem, da je 2000 obratov več kot dovolj.

razlika med toyotinim hibridom in "normalnim" je v tem, da zaradi zasnove pogona, bencinski motor praktično takoj skoči na 3000/4000 obratov, "normalen" pač rabi, da se prebije do teh obratov, ker je zasnova takšna. ampak v končni fazi - 3000 obratov na bencinskem in 3000 pri hibridu, ne boste verjeli, zveni popolnoma enako.

da, hibrid zveni malce drugače, vsekakor pa se ga da navaditi. definitivno je tišji od prejšnje generacije Honde Civic, tudi od MB A (govorim za 200d), Kie Ceed (zadnja generacija), pa verjetno bi našel še kakšnega. če pa se pelješ 110 km/h po Rebernicah gor pa vsak avto gre malce v obrate ... tudi meni se je zdelo vse skupaj izredno čudno v prvih tednih lastništva, tudi kdaj me kdo vpraša, ki prvič sedi v hibridu, če je z avtom kaj narobe, ampak večinoma so vsi enakega mnenja - da je izredno tih. tudi na AC.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.718
6.605
113
hm ... se pravi, ko se vkljucujete na AC in pohodis stopalko za plin do konca, to naredite le do 2000 obratov, potem pa prestavite? ker potem ni čudno, da je toliko počasnega vključevanja na AC, ker da avto kolikor toliko normalno pospeši, ga moraš zavrteti vsaj do 3000 obratov, bencinarja tudi kaj višje. pač, če hočeš nekako zgledno pospešiti, če cincaš, pa verjamem, da je 2000 obratov več kot dovolj.

Ne vem sicer kaj si hotel povedat s cincanjem oz. obrati, ampak moj avto doseže svojih 300Nm navora pri 2000 obratih in v višjo ne šaltam pri veliko višjih. Praktično vedno se moram ustavljat, da se kakemu cincarju ne zabijem v rit.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
hotel sem povedati točno to, kar piše. če se želiš z normalno hitrostjo vključiti na AC, moraš malce pohoditi in zagotovo tega ne narediš, če menjaš pri 2000 obratih.

po drugi strani pa - v mestu lahko hibrid spelje samo na elektriko ... ni pa to pametno, ker to ni poanta hibrida, vseeno pa je po mestu tudi lahko izredno tih, je pa seveda lahko tudi zaganjajoč, vsekakor pa to ni potrebno za normalno vožnjo.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ne vem sicer kaj si hotel povedat s cincanjem oz. obrati, ampak moj avto doseže svojih 300Nm navora pri 2000 obratih in v višjo ne šaltam pri veliko višjih. Praktično vedno se moram ustavljat, da se kakemu cincarju ne zabijem v rit.

Klasična alteraška. Navor opravlja delo. Moč je za okras.
Vsi bi popadali že na osnovnošolski fiziki. :)

Pa ko smo že pri navoru, Prius ima 400 Nm navora že pri 0 obratih. :eek:
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.718
6.605
113
Ne, nisem zamenjal navora in moči (čeprav sta povezana)

V območju največjega navora (2000 - 2500 rpm) za običajen promet in vključevanje na avto cesto avto čisto lepo pospešuje (oz. diesel kickne kot vtec pri hondi :D ), tako da ni potrebe po teranju do 4000 rpm, kjer ima najvišjo moč. In to je vse kar sem hotel povedat. In nisem nikakršna ovira pri vključevanju na ac ampak obratno.