Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.438
1.875
113
Ma saj ravno ti ogreti sedeži mi ne grejo v glavo, ker to je res za kos opreme, ki nekomu ne pomeni nič, medtem ko je pri drugih kratkomalo dealbraker. Po domače: eni imajo garažo, drugi pa ne :). Tako stvar tiščat v top paket je milorečeno debilno res se sprašujem čigavo maslo je to.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.885
1.271
113
To je maslo uvoznika in ne toyote generalno... sicer pa hermann saj veš kje najbolj služijo na nas kupcih? Na dodatni opremi pa poprodaji.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.577
6.377
113
hermann saj veš kje najbolj služijo na nas kupcih? Na dodatni opremi pa poprodaji.

Uf, jasno, da je dodatna oprema najboljša pogruntavščina, ki si jo je lahko izmislila avto industrija (za sebe).

Ampak jaz bi recimo za osnovo vzel v grobem solidno opremljeno corollo luna, vrgel gor led luči, dab radio in ogrete zice in iz svojega stališča prišparal 5 jurijev. Avto bi imel vse kar po mojem rabi. Pri evropskih proizvajalcih se recimo da izpeljat tak manever.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.885
1.271
113
Uf, jasno, da je dodatna oprema najboljša pogruntavščina, ki si jo je lahko izmislila avto industrija (za sebe).

Ampak jaz bi recimo za osnovo vzel v grobem solidno opremljeno corollo luna, vrgel gor led luči, dab radio in ogrete zice in iz svojega stališča prišparal 5 jurijev. Avto bi imel vse kar po mojem rabi. Pri evropskih proizvajalcih se recimo da izpeljat tak manever.

Jap... res je.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.375
2.415
113
Bilo bi zanimivo videti oz. vedeti za vsej ta "haj tek" s katerim nas šopajo (razni radarski tempomati, mrtvi koti in ostala kložna), koliko njih to stane? Verjetno drobiž.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.734
818
113
Poglej koliko pride tak harware na aliexpress :)

Zgleda pa da je dost poceni, da dajo to v osnovno opremo. Mene bi predvsem zanimalo kakšne so razlike pri različnih proizvajalcih v praksi. Toyota se je hvalila da za LTA ne potrebujejo narisanih črt na cesti.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.375
2.415
113
Verjetno vse skupaj ni nič vredno. Pleh/aluminij je vsaj nekaj vreden, je kos nečesa in ima ceno na borzi glede na kilogram, to pa je čisti denar.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.577
6.377
113
Toyota se je hvalila da za LTA ne potrebujejo narisanih črt na cesti.

Tam cirka leta 2000 ali 2001 smo na faksu za seminarsko dobili videoposnetek ceste brez črt in smo morali sprogramirat prepoznavanje roba ceste. Vse je v algoritmih prepoznavanja robov in za tisti video mi je delalo 100% ok. Me čudi, da ob vmesnem napredku to ni vseprisotno.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.734
818
113
Ne vem če res, ponavadi to dobavlja tretja OEM firma (Toyota je imela od Continentala, ne vem pa če ima še), tako da dvomim da Toyoto to stane res tako malo, sigurno jih pa stane manj če tega naroči v količinah po milijone in ne tisoče kot neka prestižna znamka, ali znamka ki to vgrajuje samo opcijsko.

Sicer pa se že pojavljajo hacki teh sistemov, največ ravno za Toyote in Honde (https://comma.ai).
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.375
2.415
113
Pa saj to je v osnovi znotraj koncerna bolj ali manj vse enako. Druge nalepke, druge kataloške ter potencialno naložen drug SW, vse ostalo je enako. Tako da kot si napisal, to gre v milijonih kosov in temu je cena primerna.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.947
1.843
113
Poglej koliko pride tak harware na aliexpress :)

Ta hardwere je moral nekdo prvo razvit da je preko prototipa, nulte serije, predserije končno prišel do serijske proizvidnje.
Izdelava in material je še najmanjši strošek. Razvoj stane. Sem delal nekaj let v avtomobilski industriji. To kar smo mi prodali audiju za slabih 500€, končna stranka plača 3000€. Razvijalo pa je to kar nekaj dobro plačanih ljudi na high tech strojih dobro leto, potem komaj pride na vrsto testiranje, ki spet stane
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.734
818
113
Seveda, ampak Toyota proda 10 milijona vozil letno, če jih 50% proda s tem sistemom (mislim da nisem kaj dosti falil) je strošek razvoja res majhen, če ne celo zanemarljiv.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.311
5.600
113
Točno to. karjola ni S-klasa ki ima nekaj novega prva na trgu.
Vgrajene so stvari ki so že dolgo na trgu, preverjene, stestirane itd.
Vsa oprema na ljudskem avtu 100% ne podraži proizvdnje za nek resn dnar.
 

Jason

Fizikalc
20. avg 2009
681
50
28
Zadnjo besedo ima Toyota Adria. Najbrš japonci ne puščajo veliko manevrskega prostora, samo naš uvoznik je na koncu vseeno tisti k naredi pakete.
Vloga razlicnih naborov paketov med bliznjimi drzavami je tudi/predvsem to, da se rahlo zajezi pretok avtov iz revnejsih drzav v bogatejse. Za zacetek lahko primerjate pakete in neto cene med Slovenijo in Avstrijo.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Cel jok. Toyota ne sme računat jurja za opremo, če pa Merčo za isto opremo računa 15 jurjev, je pa OK.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Fazer

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.291
357
83
Fak, samo vi toyotaši ste pa še hujša sekta kot nekoč hondaši :rolleyes: Ogo in Gašper, dežurna odvetnika, skočita na vsako kritiko kot lačen pes na kost. :confused:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Kaj je sedaj, a resnica boli?
Cela drama zaradi par kosov opreme za jurja na Toyoti, ki jih drugi računajo 15.
Pa razglabljanje, kako vse to stane samo 3 cente, pri Mercedezu je pa tudi plastika narejena iz čistih diamantov. Klasične Alter neumnosti. :)

Če ti cena ni všeč, pač ne kupit Toyote, kupi Mečko in daj mir. :p
 
  • Všeč mi je
Reactions: Fazer