Test zimskih gum za sezono 2015/2016

enageM

Pripravnik
5. avg 2007
143
0
16
Novo mesto
Na teh ADAC-ovi testih, so Contijeve gume "tradicionalno" vedno na prvem mestu. Me zanima če so v resnici toliko boljše od ostalih
 

sanco

Fizikalc
19. jul 2007
1.201
8
38
41
se opravičujem za off topic ampak da ne smetim...
Ker je govora o zimskih gumah, kaj bi naredili vi na mojem mestu.

Letne gume so na ALU platiščih dimenzije 225/40/18. Ne vem ali naj kupim zimske gume iste dimenzije in jih vsako leto montiram na alu platišča. Ali naj kupim manjša platišča in gume. Dovoljene dimenzije so še 205/55/16 in 205/50/17.
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.123
655
113
kupi manjše nove felge + gume.
pa si, če lahko, sam menajvaš doma.
to je samo moj predlog.
 

LatkaGravas

Pripravnik
26. maj 2015
266
0
16
Verjetno za ceno zimskih na 18" dobiš komplet (alu)platišč in gum na 16".
Se "splača" imeti dva kompleta. Že guma (in platišče) se zaradi premontaže manj uničujeta, stroški premontaže so višji. Zimski/letni komplet pa lahko zamenjaš tudi sam.
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
Citat:
Uporabnik enageM pravi:
Na teh ADAC-ovi testih, so Contijeve gume "tradicionalno" vedno na prvem mestu. Me zanima če so v resnici toliko boljše od ostalih

Tukaj imaš angleški test da ne bo spet kakšnih teorij zarote
hysterical-1.gif


http://www.autoexpress.co.uk/accessories-tyres/89351/winter-tyres-test-2014-2015-results-by-category
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
lejga lejga NOKIANa.... v glavnem, za Gorenjski konec so NOKIAN pojem za pozimi...
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Najbolj pogosta "nenavadna" situacija pozimi je v večini države mokra cesta. Sneg je silno redka dobrina.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.940
6.982
113
Jaz gledam obrabo in porabo goriva. Itak so večino časa jesenski ali celo pomladni pogoji na naših cestah med novembrom in marcem in gledat za najboljšo gumo v zimskih razmerah je bedarija. Edino če si kak pro voznik, ostali pa pač malce bolj prilagodijo vožnjo razmeram, pa se pride lepo skozi tudi z malce manj dobro gumo od špice.

Recimo s kakšnim klebrom, goodrichem, ipd.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
večina države ni moja smer vožnje s privatnim vozilom + NOKIAN dobim zelo zelo ugodno
kaj že hočeš povedat?
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Nič več, ker si freh. S takimi nima smisla komunicirati. Dosti imam raznih stardecev in snecerjev na forumu.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.750
5.904
113
Citat:
Uporabnik Hoci pravi:
Še en test, v fotogaleriji so podatki navedeni v metrih in kilometrih na uro namesto točk kot pri ADAC/AMZS testih...

http://www.autobild.de/artikel/winterreifen-test-2015-185-60-r-15-6049709.html

Končno en pameten test z številkami. Zanimivo, da je razlika v zaviranju med najslabšo in najboljšo gumo dobrih 16 metrov pri 80km/h. Precej... se vidi da se ne splača šparat pri teh rečeh.
Čeprav se pa v snegu sava S3 ustavi enako hitro kot GY ug9. Na snegu so razlike dokaj majhne.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.940
6.982
113
Enako bi lahko nekdo rekel, da se ne splača šparat pri avtih in gledat samo takega, ki ima najkrajšo zavorno pot.

Pa nihče ne gleda na to, ko kupuje novega, ne?
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.750
5.904
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Enako bi lahko nekdo rekel, da se ne splača šparat pri avtih in gledat samo takega, ki ima najkrajšo zavorno pot.

Pa nihče ne gleda na to, ko kupuje novega, ne?

Čak mal... pri gumah je ralika 100-200 eur po komletu, pri avtih pa se razlika giblje lahko nekaj 10k eur. Ne moreš tega mešat no....