Hvala, me kar veliko ljudi občuduje v življenju, tko da nisi edini.Vas občudujem, kako ste se sposobni vozit v taki notranjosti....

ce si 2x po 15 minut v taki notranjosti še gre... ce bi pa recimo bil na cesti po 2 in več ur na dan v avtu, bi se pa drugam pogledalo.Vas občudujem, kako ste se sposobni vozit v taki notranjosti....
Zato sem jaz vzel Teslo. Vžgem avtopilota in mižim do cilja, da mi ni treba gledati te ogabne notranjosti.ce si 2x po 15 minut v taki notranjosti še gre... ce bi pa recimo bil na cesti po 2 in več ur na dan v avtu, bi se pa drugam pogledalo.
NE: Vorführfahrzeug mit 1.782 km testni, ta mala subvencija 3000€ do 45.000€ skupne nabavne! Z našim DDV in 150€ (cca) homolomo.a še tole spada pod novo??? da bi flikno polno subvencijo pri nas?
V principu je ravno obratno.Sem skoraj prepričan da nima IR, sploh ob vsem šparanju, ko so še senzorje ven pometaliStranske sigurno nimajo tega, ker ponoči na temni cesti avto zajamra, da nič ne vidi na stranske kamere.
To seveda ne drži.Ampak to je itak situacija, kjer je tudi delovanje radarja varljivo. Radar zavrže večino statičnih objektov, tudi polno ustavljeno vozilo na cestišču.
AEB se v zadnji fazi zanaša na kamere. Ker edino slednje dovolj dobro prepoznavajo objekte in kontekste.To seveda ne drži.
Sistem radarskega tempomata zanemari vse statične objekte, sistem zaviranja v sili (AEB) pa še vedno deluje. Oba pa uporabljata isti HW - radar.
Je pa za nepoznavalce tvoj napačen izgovor precej uporaben Tesla ekstremistom za relativizacijo slabega (oz. tudi nedelovanja) delovanja sistemov, ki delujejo le preko kamere.
Navodila za Golf 2014 vzemi v roke in preberiAEB se v zadnji fazi zanaša na kamere. Ker edino slednje dovolj dobro prepoznavajo objekte in kontekste.
Imaš kako referenco, oz test , ki v praksi potrjuje, da v hudi megli radar reši situacijo?
Pa si probal res do konca počakati?Jaz mislim da se (par let star) bmw z radarjem mirno zagoni v karkoli stoji na mestu spredaj
AEB se v zadnji fazi zanaša na kamere. Ker edino slednje dovolj dobro prepoznavajo objekte in kontekste.
Imaš kako referenco, oz test , ki v praksi potrjuje, da v hudi megli radar reši situacijo?
Ker ne morem popravljati, dodajam tukaj.Navodila za Golf 2014 vzemi v roke in preberi.
Ne bo pa AEB pri višji hitrosti preprečil nesreče, bo pa znižal hitrost.
Več sistemov, več kombinacij je za pohendlat in s tem tudi morebitnih bugov.Se pa verjetno strinjamo, da bi najboljsa opcija bila kombinacija obojega.
Lahko je napaka v algoritmu/sistemu ali pa je voznik overridal sistem. Recimo pri mojem vozilu bremza/plin ali tudi samo poln plin (če se prav spomnim) za trenutek, izključita AEB.KSZ: da se vključim v dobato s povsem praktično izkušnjo znanca, ki sem jo slabe pol ure kasneje tudi videl: finska ravna pregledna cesta avtodom spredaj ustavi ob roba zaradi jelenčkov sredi ceste in vklopi 4 smernike, od zadaj prileti mlada družina v novem BMW X - EV, ne vem točno kateri je bil ampak mislim da ta večji, vsekakor ne trojka. Predvidevamo da je vozil 90 s tempomatom (dovoljena hitrost). Šel je "gerade" v zadnji del, rahlo je odmotal levo in se še odbil od stranice naprej. Oba praktično totalka, k sreči noben resno poškodovan.
Kaj je šlo narobe v najnovejšem BMW, da avto ni zaviral nimam pojma.
