Teslo v Tesli Y

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
8.989
4.131
113
Zanimiva situacija: v A je na zalogi precej Y-k, med drugim tudi taka z mojo konfiguracijo, vendar za njih ni -2.400€ bonusa. Me prav zanima ali te vseeno dajo "nam" v izdobavo, ali pa si jih raje kopičijo za takojšnje nakupe.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
8.989
4.131
113
  • Žalosti me
Reactions: sajkek

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.734
1.701
113
Sem skoraj prepričan da nima IR, sploh ob vsem šparanju, ko so še senzorje ven pometali :evil: Stranske sigurno nimajo tega, ker ponoči na temni cesti avto zajamra, da nič ne vidi na stranske kamere.
V principu je ravno obratno.
Še najcenejše CMOS kamere vidijo tudi v IR spektru.
Niso pa to namenske IR kamere.

Tesla ponoči vidi kar solidno, seveda s pomočjo luči/žarometov. Tudi barvni spekter slednjih ni klasičen, optimiziran za človeka, temveč za strojni vid v prometu.
Še največ sranja je z zapacano zadnjo kamero, kar je navedla že kolegica.

V megli pa dela tudi v skladu z vidljivostjo. Torej v popolni megli ne deluje.
Ampak to je itak situacija, kjer je tudi delovanje radarja varljivo. Radar zavrže večino statičnih objektov, tudi polno ustavljeno vozilo na cestišču.
 

mtl

Guru
19. jul 2007
11.169
796
113
Kras
www.mtl.si
Ampak to je itak situacija, kjer je tudi delovanje radarja varljivo. Radar zavrže večino statičnih objektov, tudi polno ustavljeno vozilo na cestišču.
To seveda ne drži.
Sistem radarskega tempomata zanemari vse statične objekte, sistem zaviranja v sili (AEB) pa še vedno deluje. Oba pa uporabljata isti HW - radar.
Je pa za nepoznavalce tvoj napačen izgovor precej uporaben Tesla ekstremistom za relativizacijo slabega (oz. tudi nedelovanja) delovanja sistemov, ki delujejo le preko kamere.
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.734
1.701
113
To seveda ne drži.
Sistem radarskega tempomata zanemari vse statične objekte, sistem zaviranja v sili (AEB) pa še vedno deluje. Oba pa uporabljata isti HW - radar.
Je pa za nepoznavalce tvoj napačen izgovor precej uporaben Tesla ekstremistom za relativizacijo slabega (oz. tudi nedelovanja) delovanja sistemov, ki delujejo le preko kamere.
AEB se v zadnji fazi zanaša na kamere. Ker edino slednje dovolj dobro prepoznavajo objekte in kontekste.
Imaš kako referenco, oz test , ki v praksi potrjuje, da v hudi megli radar reši situacijo?
 

mtl

Guru
19. jul 2007
11.169
796
113
Kras
www.mtl.si
Jaz mislim da se (par let star) bmw z radarjem mirno zagoni v karkoli stoji na mestu spredaj
Pa si probal res do konca počakati?
Moja Octavia 2015 tudi ne kaže nobenega znaka za zaviranje, dokler ni konkretno pozno. Potem vrže opozorilo ven, nakar na polno zavira. Do 30km/h naj bi preprečila nalet, nad to hitrostjo pa zmanjšala hitrost naleta.
 

mtl

Guru
19. jul 2007
11.169
796
113
Kras
www.mtl.si
AEB se v zadnji fazi zanaša na kamere. Ker edino slednje dovolj dobro prepoznavajo objekte in kontekste.
Imaš kako referenco, oz test , ki v praksi potrjuje, da v hudi megli radar reši situacijo?
Navodila za Golf 2014 vzemi v roke in preberi ;).
Ne bo pa AEB pri višji hitrosti preprečil nesreče, bo pa znižal hitrost.
Ker ne morem popravljati, dodajam tukaj.
Novejši modeli z novejšimi radarji bi morali biti še bolj učinkoviti.

Kolikor se spomnim pa je kar nekaj let nazaj en tukaj gor pisal, da mu je Mazda na AC pri Domžalah v popolni megli konkretno zmanjšala hitrost naleta. V bistvu sta le odbijača šla, sicer bi s cca. 120km/h nabili stoječo kolono.

In če že navajaš neka dejstva, ki niso splošna resnica, vsaj navedi model avta. Morda pa je na tistem avtu tako. Ampak to vsekakor ne velja za vsa vozila.
 

Podobne teme

I
Odgovori
4
Ogledi
7.167