Teslo v Tesli Y

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
Pozabiš napisat, da tako kot v Nemčiji, so tudi v Kaliforniji eko teroristi izsilili zapiranje nukic.
Drži, eno so menda zaprli 2018, še za dve se za bockajo, da bi premaknili roke iz 2024 in 2025 nekam v prihodnost. Kalifornija je ena taka kopija nemške države, ki jo poganja ideologija...
Dolgoročni cilj je 48 V.
To je pa verjetno najvišja napetost, ki je še bila kompatibilna s starimi sistemi, torej brez, da bi bilo treba obatoječe sisteme obrniti na glavo.

Največ reklamacij in težav lastnikov je bilo povezanih z 12V svinčenim akumulatorjem. Zato je to moralo leteti ven.

Model 2, naj bi pa že imel next gen sistem na 48V. Morda bo to celo že imel Cybertruck.
Kakor se mi po eni strani zdi Musk nagravžen, mu je eno treba priznati: ni koruptiven in v prvi vrsti je tehničen človek z inženirsko mentaliteto. Če je neka teh. rešitev tehnično boljša, jo bo implementiral, pa če se cel svet podere. (Pravzaprav bo šel cel svet v krščen duš, ker ga vodijo politiki in pravniki; ne pa inženirji.)

BMW je pred 30imi leti eksperimentiral s 24V napajanjem v avtih, pa je moral načrte postaviti na hladno, "ker bi bil prehod predrag". Predrag ja, ampak ne za BMW, pač pa za švabsko avto industrijo, ki bi morala nekaj vložiti v razvoj svojih komponent, ki jih dobavlja bavarcem...
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
747
113
EU
Jaz vidim Muska drugač in sicer da želi eno stvar na silo narediti samo zato ker on tako hoče, tudi če v resnici ne deluje zares dobro in je dejansko nevarna za uporabnike in je pripravljen za dosega tega cilja tudi blefirati, zavajati na polno in iti mimo zakonov - ali kot bi rekli njegovi oboževalci oz. delničarji, da rad premika meje:evil:

Ne vem, če si res želimo takšnih inženirjev v razvoju česarkoli kar ima velik vpliv na naša življenja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi in sad

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.179
1.187
113
Musk dobro gobca, ampak premakne zadeve korenito naprej. Eni pa samo gobcajo, ostajajo pa na 100 let starih tehnologijah in konceptih.
Kaj delata danes SpaceX in Tesla je revolucija. 10 let nazaj so se jim še smejali. Sedaj gre pa mnogim zaradi njih na jok.

Musk je tudi večkrat zelo glasno povedal tekom preteklih let, da je prisilno izklapljanje nukic zelo zelo slaba ideja. Celo obratno gre. Izrazil je mnenje, da so tudi trenutne nuklearke varne, in da jih je mogoče narediti še bolj učinkovite, zanesljive in varne v bodočnosti. Ter da so komplementarne z obnovljivimi viri, saj so čisti nizkoogljični vir energije.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in uncle_sam

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
Jaz vidim Muska drugač in sicer da želi eno stvar na silo narediti samo zato ker on tako hoče, tudi če v resnici ne deluje zares dobro in je dejansko nevarna za uporabnike in je pripravljen za dosega tega cilja tudi blefirati, zavajati na polno in iti mimo zakonov - ali kot bi rekli njegovi oboževalci oz. delničarji, da rad premika meje:evil:

Ne vem, če si res želimo takšnih inženirjev v razvoju česarkoli kar ima velik vpliv na naša življenja.
Kot pri vsem v življenju, stvari niso črno bele, in tudi Musk ni samo dober in nezmotljiv. Včasih je navaden otrok.

Je avtonomna vožnja lahko tudi nevarna in manko knofa za brisalce neumnost? Ja, ampak samo na krajši rok, na srednji rok je to prihodnost. Rocka za brisalce? Koga briga, narod vseeno kupi, firma pa prišpara 2 dolarja... Tudi ta vklop se bo enkrat zavtomatiziral.

V kakšni drugi firmi pa se to ne bi moglo zgoditi, ker bi dobavitelj komponent šel izsiljevat / podmazal proizvajalca.

Seveda Musk kdaj tudi strelja mimo, ampak preostala avtoindustrija niti tarče noče videti. Alternativa je torej srednje dober napredek ali pa - nič napredka.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Je avtonomna vožnja lahko tudi nevarna in manko knofa za brisalce neumnost? Ja, ampak samo na krajši rok, na srednji rok je to prihodnost. Rocka za brisalce? Koga briga, narod vseeno kupi, firma pa prišpara 2 dolarja... Tudi ta vklop se bo enkrat zavtomatiziral.
Itak. Na srednji rok (obljubljeno je bilo sicer že okrog 2020) bodo vozila tak al tak avtonomna in tudi volana ne rabiš več. Tak, da je joke top shit. Tudi manjko ročke za smernike je top shit. Ker bo enkrat baje v prihodnosti avto sam vozil. :valjamse:
V kakšni drugi firmi pa se to ne bi moglo zgoditi, ker bi dobavitelj komponent šel izsiljevat / podmazal proizvajalca.
Sicer ne vem od kje ti dobivaš informacije, ampak moje informacije pravijo, da se izsiljevanje dogaja v obratni smeri.:evil:
Ravno tako proizvajalci odvržejo dobavitelje kot stare gate, ko jih ne potrebujejo več. Recimo primer proizvajalcev čipov ob začetku Covida. Ko so se ti preusmerili in jim pokazali fak... čez pol leta, pa surla dol, kak te so ubogi, ker čipekov nimajo.
Seveda Musk kdaj tudi strelja mimo, ampak preostala avtoindustrija niti tarče noče videti. Alternativa je torej srednje dober napredek ali pa - nič napredka.
Eno je streljanje mimo, drugo je pa smrtno nevarna vozila pošiljati na cesto zato, da dosežeš prodajne cilje in pobašeš milijarde v žep. Ali pa pošiljaš polizdelek od Autopilota na cesto, da kupci testirajo, čeprav veš, da ni niti na polovici tistega, kar javno razglašaš, zadaj proti regulatorjem pa si pereš roke, češ kak te to je v bistvu en malo boljši Lane Assist in da itak ob zagonu vozila se strinjaš, da to veš. Jaz dam kapo dol Musku, kar je dosegel, ampak nategatorjev enostavno ne prenašam in se mi obrača želodec vsakič, ko ga vidim. A se vsi spomnimo, ko je tistega reševalca otrok ali kaj je že bilo ozmerjal s pedofilom nekaj let nazaj?
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.022
10.767
113
kod Džej-Zija
Točno to. Musk je po eni strani genij, po drugi pa težek nategun. Ker se svoje specifične pozicije v svetu zaveda, jo seveda tudi s pridom izkorišča. En tvit, pa bitkojni v nebo ali v poden. Še FTC ga preiskuje zaradi tega in podobnih podvigov.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony, sad in NekdoK

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.868
753
113
www.jernej.org
Saj ni nobene prisile. In tudi prepoved prodaje dizelskih/bencinskih vozil še ne bi pomenila prisilo prodaje baterijskih, saj obstajajo tudi druge alternative... pa tudi izvedba te prepovedi je še zelo pod vprašajem.

Pogon na elektriko je definitivno razvoj v pravo smer (kar opazi vsak, ki je to kdaj vozil in nima ravno fetiša na tresljaje in zvok ICE motorjev). Kaj bo pa elektromotorjem v prihodnosti dostavljalo elektriko, bomo pa še videli… zaenkrat najbolje kaže baterijam (ker je najmanj izgub). Lahko bi bil pa tudi vodik, metan, ali kaj tretjega. Mogoče vodikovi plugin hibridi? 2035 je še daleč (iz tehnološkega vidika).
 

Gavran

direktor!
22. jul 2007
9.130
5.073
113
Nuku`Alofa
Saj ni nobene prisile. In tudi prepoved prodaje dizelskih/bencinskih vozil še ne bi pomenila prisilo prodaje baterijskih, saj obstajajo tudi druge alternative... pa tudi izvedba te prepovedi je še zelo pod vprašajem.

Pogon na elektriko je definitivno razvoj v pravo smer (kar opazi vsak, ki je to kdaj vozil in nima ravno fetiša na tresljaje in zvok ICE motorjev). Kaj bo pa elektromotorjem v prihodnosti dostavljalo elektriko, bomo pa še videli… zaenkrat najbolje kaže baterijam (ker je najmanj izgub). Lahko bi bil pa tudi vodik, metan, ali kaj tretjega. Mogoče vodikovi plugin hibridi? 2035 je še daleč (iz tehnološkega vidika).
... in od kod bo vsa ta elektrika bomo tudi "še videli", po možnosti čez bližnjih 12 let ko bo prepoved prodaje ICE vozil... Koliko časa je potrebno, da se zgradi ena nuklearka?
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.849
113
Ma ne vem kaj se tok vsi v to avtonomno vožnjo zaganjajo, sploh Tesla. Prav lahko bi naredili avtonomno vožnjo po AC, pri nas recimo, ko se bo delala upam da 3 pasovna AC. 1 pas bi bil rezerviran za avtonomna vozila, vsi avti bi vozili recimo 110km/h, do izvoza, ki mu ga določiš, tam pa voznik prevzame nadzor. Meni, bi to recimo bila super inovacija, po mestu in vaseh rad vozim sam, te dolge vožnje po AC pa ubijajo duha, tako da bi bilo super, da bi ta čas lahko bolje izkoristil.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.025
113
Avtonomna vožnja je lahko rešena le v "celoti" ali pa je ni.
Žal še zmeraj na avtocesti pride do situacij, ko na vozišču niso samo avtomobili (npr. divjad, pešci, deli vozil zaradi nesreče, ki se je zgodila na nasprotnem voznem pasu ...) in avto mora znati optimalno odreagirati.
Sicer pa verjamem, da bo avtomatika sposobna hitrejše vožnje od povprečnega voznika. Zato bi bilo kvečjemu smiselno, da bi za avtomate bile omejitve bolj ohlapne.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.849
113
Se samo delno strinjam, mislim da avtonomna vožnja z npr. 110 po AC bi bila dosti bolj varna in tekoća kot pa je sedaj. divjad, pešci, zaznavanje tega načeloma ni problematično, pa tega res ni veliko po AC.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Umetna inteligenca in povezane tehnologije, kar tudi avtonomna vožnja je, so trenutni balon s pomočjo katerega se da od folka potegnit milijarde. V ZDA je FSD 12 jurjev na avto, dela bolj na ravni asistence.
Isto ti je na borzi, delnice Tesle, Google, Microsoft, ..., vse v višave zaradi AI. AI bo rešila svetovno lakoto in probleme človeštva že do konca leta. V resnici pa - treba stegnit denar od folka, dokler gre.
Potem pride borzni zlom in realnost. Zadeve se bodo umirile in napredovale normalno. Čez 20 let bo avtonomna vožnja realnost. Ne bo pa za 2025. Ne si delati utrvar, da pa tega nikoli ne bo. Samo za neke reči je potreben čas. Avtonomna vožnja potrebuje 99,9999% zanesljivost. Razlika med 99 in 99,9999% je pa enormna, za nekaj magnitud razvoja razlike. Ampak pridemo tudi tja.
 

nacek

Guru
13. okt 2012
2.940
579
113
... in od kod bo vsa ta elektrika bomo tudi "še videli", po možnosti čez bližnjih 12 let ko bo prepoved prodaje ICE vozil... Koliko časa je potrebno, da se zgradi ena nuklearka?
Evo od podjetja Ngen

 
  • Haha
Reactions: Gavran

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Avtonomna vožnja je lahko rešena le v "celoti" ali pa je ni.
Žal še zmeraj na avtocesti pride do situacij, ko na vozišču niso samo avtomobili (npr. divjad, pešci, deli vozil zaradi nesreče, ki se je zgodila na nasprotnem voznem pasu ...) in avto mora znati optimalno odreagirati.
Sicer pa verjamem, da bo avtomatika sposobna hitrejše vožnje od povprečnega voznika. Zato bi bilo kvečjemu smiselno, da bi za avtomate bile omejitve bolj ohlapne.
Imam navadni Tesla AP in ima kar nekaj težav. Saj radarski tempomat dela odlično, samodejno ogibanje oviram tudi, lane assist je par generaci pred recimo fordom, samo ostalo je pa... Dela dobro, dokler so lepe "navadne" ceste. Prideš do krožnega in je že konec zabave.

Kar se mene tiče, ima avto "radarski tampomat" in lane assist, torej enako kot večina bolšjih avtov danes.
 

Podobne teme

I
Odgovori
4
Ogledi
5.465