Drži, eno so menda zaprli 2018, še za dve se za bockajo, da bi premaknili roke iz 2024 in 2025 nekam v prihodnost. Kalifornija je ena taka kopija nemške države, ki jo poganja ideologija...Pozabiš napisat, da tako kot v Nemčiji, so tudi v Kaliforniji eko teroristi izsilili zapiranje nukic.
Kakor se mi po eni strani zdi Musk nagravžen, mu je eno treba priznati: ni koruptiven in v prvi vrsti je tehničen človek z inženirsko mentaliteto. Če je neka teh. rešitev tehnično boljša, jo bo implementiral, pa če se cel svet podere. (Pravzaprav bo šel cel svet v krščen duš, ker ga vodijo politiki in pravniki; ne pa inženirji.)Dolgoročni cilj je 48 V.
To je pa verjetno najvišja napetost, ki je še bila kompatibilna s starimi sistemi, torej brez, da bi bilo treba obatoječe sisteme obrniti na glavo.
Največ reklamacij in težav lastnikov je bilo povezanih z 12V svinčenim akumulatorjem. Zato je to moralo leteti ven.
Model 2, naj bi pa že imel next gen sistem na 48V. Morda bo to celo že imel Cybertruck.
Kot pri vsem v življenju, stvari niso črno bele, in tudi Musk ni samo dober in nezmotljiv. Včasih je navaden otrok.Jaz vidim Muska drugač in sicer da želi eno stvar na silo narediti samo zato ker on tako hoče, tudi če v resnici ne deluje zares dobro in je dejansko nevarna za uporabnike in je pripravljen za dosega tega cilja tudi blefirati, zavajati na polno in iti mimo zakonov - ali kot bi rekli njegovi oboževalci oz. delničarji, da rad premika meje
Ne vem, če si res želimo takšnih inženirjev v razvoju česarkoli kar ima velik vpliv na naša življenja.
Itak. Na srednji rok (obljubljeno je bilo sicer že okrog 2020) bodo vozila tak al tak avtonomna in tudi volana ne rabiš več. Tak, da je joke top shit. Tudi manjko ročke za smernike je top shit. Ker bo enkrat baje v prihodnosti avto sam vozil.Je avtonomna vožnja lahko tudi nevarna in manko knofa za brisalce neumnost? Ja, ampak samo na krajši rok, na srednji rok je to prihodnost. Rocka za brisalce? Koga briga, narod vseeno kupi, firma pa prišpara 2 dolarja... Tudi ta vklop se bo enkrat zavtomatiziral.
Sicer ne vem od kje ti dobivaš informacije, ampak moje informacije pravijo, da se izsiljevanje dogaja v obratni smeri.V kakšni drugi firmi pa se to ne bi moglo zgoditi, ker bi dobavitelj komponent šel izsiljevat / podmazal proizvajalca.
Eno je streljanje mimo, drugo je pa smrtno nevarna vozila pošiljati na cesto zato, da dosežeš prodajne cilje in pobašeš milijarde v žep. Ali pa pošiljaš polizdelek od Autopilota na cesto, da kupci testirajo, čeprav veš, da ni niti na polovici tistega, kar javno razglašaš, zadaj proti regulatorjem pa si pereš roke, češ kak te to je v bistvu en malo boljši Lane Assist in da itak ob zagonu vozila se strinjaš, da to veš. Jaz dam kapo dol Musku, kar je dosegel, ampak nategatorjev enostavno ne prenašam in se mi obrača želodec vsakič, ko ga vidim. A se vsi spomnimo, ko je tistega reševalca otrok ali kaj je že bilo ozmerjal s pedofilom nekaj let nazaj?Seveda Musk kdaj tudi strelja mimo, ampak preostala avtoindustrija niti tarče noče videti. Alternativa je torej srednje dober napredek ali pa - nič napredka.
Seveda Musk kdaj tudi strelja mimo, ampak preostala avtoindustrija niti tarče noče videti. Alternativa je torej srednje dober napredek ali pa - nič napredka.
... in od kod bo vsa ta elektrika bomo tudi "še videli", po možnosti čez bližnjih 12 let ko bo prepoved prodaje ICE vozil... Koliko časa je potrebno, da se zgradi ena nuklearka?Saj ni nobene prisile. In tudi prepoved prodaje dizelskih/bencinskih vozil še ne bi pomenila prisilo prodaje baterijskih, saj obstajajo tudi druge alternative... pa tudi izvedba te prepovedi je še zelo pod vprašajem.
Pogon na elektriko je definitivno razvoj v pravo smer (kar opazi vsak, ki je to kdaj vozil in nima ravno fetiša na tresljaje in zvok ICE motorjev). Kaj bo pa elektromotorjem v prihodnosti dostavljalo elektriko, bomo pa še videli… zaenkrat najbolje kaže baterijam (ker je najmanj izgub). Lahko bi bil pa tudi vodik, metan, ali kaj tretjega. Mogoče vodikovi plugin hibridi? 2035 je še daleč (iz tehnološkega vidika).
Tako kot so bila avtonomna vozila po Musku le nekaj let stran.Vodik je samo 20 let stran. Tako kot je bil 20 let stran 20 let nazaj.
pa tega res ni veliko po AC.
Vodik je samo 20 let stran. Tako kot je bil 20 let stran 20 let nazaj.
Evo od podjetja Ngen... in od kod bo vsa ta elektrika bomo tudi "še videli", po možnosti čez bližnjih 12 let ko bo prepoved prodaje ICE vozil... Koliko časa je potrebno, da se zgradi ena nuklearka?
Imam navadni Tesla AP in ima kar nekaj težav. Saj radarski tempomat dela odlično, samodejno ogibanje oviram tudi, lane assist je par generaci pred recimo fordom, samo ostalo je pa... Dela dobro, dokler so lepe "navadne" ceste. Prideš do krožnega in je že konec zabave.Avtonomna vožnja je lahko rešena le v "celoti" ali pa je ni.
Žal še zmeraj na avtocesti pride do situacij, ko na vozišču niso samo avtomobili (npr. divjad, pešci, deli vozil zaradi nesreče, ki se je zgodila na nasprotnem voznem pasu ...) in avto mora znati optimalno odreagirati.
Sicer pa verjamem, da bo avtomatika sposobna hitrejše vožnje od povprečnega voznika. Zato bi bilo kvečjemu smiselno, da bi za avtomate bile omejitve bolj ohlapne.