Teslo v Tesli Y

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Nič napredka je običajno bolje kot "napredek" v napačno smer kot so tile avteki na baterije. Saj je prav da so ampak prisila je pa nekaj kar dober izdelek ne potrebuje.
Ne bi rekel, da je v napačno smer. Ko se takole vozim in avto lepo zvezno vleče, ne trese in ropota in porabi nekje ranga 1,5-2€ na 100km, se mi zdi, da gre za kar velik preskok naprej. Sploh dober občutek je pri "zaviranju", ko gledaš, kako nazaj polni baterijo. Pri tem ima avto okoli 5 sekund do sto, gre preko 230, in ima 400-500km dosega, polni pa se doma, lahko tudi na pol zastonj (v ene 6-ih ura, na poti pa v dobre pol ure).

Edina (sicer kar velika) težava je cena, ter polnjenje za one, ki živijo v blokih. Ostalo je korak naprej, z avtonomno vožnjo ali brez, itak ni povezano.
 
  • Všeč mi je
Reactions: uncle_sam

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Avtomatik ali hibrid že lepo zvezno vleče, ampak pedalka za plin se pa zdi totalno neodzivna, sploh pri hitrostih >40kmh.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Bakki33

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.849
113
Imam navadni Tesla AP in ima kar nekaj težav. Saj radarski tempomat dela odlično, samodejno ogibanje oviram tudi, lane assist je par generaci pred recimo fordom, samo ostalo je pa... Dela dobro, dokler so lepe "navadne" ceste. Prideš do krožnega in je že konec zabave.

Kar se mene tiče, ima avto "radarski tampomat" in lane assist, torej enako kot večina bolšjih avtov danes.
Točno tako, na bavarcu serije 5 je radar in lane delal enako, če ne celo malo bolje. Sploh to, da ti je ob menjavi pasu sam vklopil nazaj se mi za razliko od Tesle bolj dopade.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Pri Tesli to dela, samo rabiš razširjeni AP za 3.500€, kar je stran vržen denar. Dokler bo treba držat volan, so vsi ti avtopiloti itak brez veze.

Glede ostalega pa: kdor se ni peljal, naj se gre. Res je, vožnja je podobna avtomatiku, samo da je vse še prej, bolj gladko in bolj močno. Pa to me niti ne gane toliko, kot me vožnja z enim pedalom in nepotrebnost uporabe zavor. Zadnjič sem peljal preko enega prelaza in medtem, ko so mi tam ponevadi že smrdele zavore, je električar pridno polnil baterijo.

Ekološki faktor mene ne gane (ok, me, samo je toliko drugega za zrihtat, da so osebni avti pljunek v morje, poleg tega niti proizvodnja EV niti elektrike nista najbolj ekološka), všeč mi je vožnja in ekonomska računica (ki je pri manj prevoženih km seveda slabša).
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.849
113
Pri Tesli to dela, samo rabiš razširjeni AP za 3.500€, kar je stran vržen denar. Dokler bo treba držat volan, so vsi ti avtopiloti itak brez veze.

Glede ostalega pa: kdor se ni peljal, naj se gre. Res je, vožnja je podobna avtomatiku, samo da je vse še prej, bolj gladko in bolj močno. Pa to me niti ne gane toliko, kot me vožnja z enim pedalom in nepotrebnost uporabe zavor. Zadnjič sem peljal preko enega prelaza in medtem, ko so mi tam ponevadi že smrdele zavore, je električar pridno polnil baterijo.

Ekološki faktor mene ne gane (ok, me, samo je toliko drugega za zrihtat, da so osebni avti pljunek v morje, poleg tega niti proizvodnja EV niti elektrike nista najbolj ekološka), všeč mi je vožnja in ekonomska računica (ki je pri manj prevoženih km seveda slabša).
Se popolnoma strinjam, one pedal driving zmaga, ekološki faktor tudi meni ni noben faktor.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Bakki33

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.768
6.752
113
pri taščici
Pri nas je najvecji problem v cestah in prometni signalizaciji.
Ko bo to urejeno po nekem dogovorjenem redu(s proizvajalci avtov), bodo AP, LA , FSD in podobne kratice bistveno bolje delovale.
Saj po Ljubljani zadeva se spila, ko pa gres na zunanjo stran obvoznice je pa hitro lahko pogreb
 
  • Všeč mi je
Reactions: Guinness

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.868
753
113
www.jernej.org
... in od kod bo vsa ta elektrika bomo tudi "še videli", po možnosti čez bližnjih 12 let ko bo prepoved prodaje ICE vozil... Koliko časa je potrebno, da se zgradi ena nuklearka?
Za razliko od nafte lahko elektriko sami proizvajamo. Širjenje proizvodnje je tudi v naših lastnih rokah. Nafto bomo pa vedno prisiljeni uvažat. Jaz osebno raje vidim, da v TEŠ iz domačega premoga proizvajamo elektriko, kot pa da potrebujemo uvažat arabsko nafto (pa čeprav naj bi bilo oboje slabo za okolje). Klasične nuklearke se dolgo gradijo... male modularne reaktorje bi se dalo pa veliko hitreje postaviti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: wolffstein

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.849
113
Pri nas je najvecji problem v cestah in prometni signalizaciji.
Ko bo to urejeno po nekem dogovorjenem redu(s proizvajalci avtov), bodo AP, LA , FSD in podobne kratice bistveno bolje delovale.
Saj po Ljubljani zadeva se spila, ko pa gres na zunanjo stran obvoznice je pa hitro lahko pogreb
Samo še vedno, lahko rečem, da je radarski tempomat v 5-ki deloval bolj uglajeno in za kanček bolje kot v Tesli. Pri lane assistu sta za moje pojme oba odlična, tako da po mojem bmw ima enako ali podobno zmogljiv hardver, samo se po evropsko zadržano ne gre ameriškega nastopaštva s “full self driving” bullshitom.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
747
113
EU
Meni gre pa en pedal vožnja na živac, ker namesto da bi avto še malo jadral, se že začne ustavljati in moram tako dodatno stiskati pedala in toršiti energijo, da preprečim, da bi se avto ustavil prej kot želim. Vsaj pri teh majhnih EV jajcih je ta funkcija tako zoprna kot na skiroju. Sem dal na minimum, ker s polnjenem baterije najbrž prinesem not za ene 10 metrov, medtem ko energije pa dodatno porabim za kakšen kilometer. Razen v klancu navzdol seveda, tam pa se baterija lepo in opazno polni. Ampak jaz nisem iz rovt in mam praktično samo ravnino.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.849
113
Meni gre pa en pedal vožnja na živac, ker namesto da bi avto še malo jadral, se že začne ustavljati in moram tako dodatno stiskati pedala in toršiti energijo, da preprečim, da bi se avto ustavil prej kot želim. Vsaj pri teh majhnih EV jajcih je ta funkcija tako zoprna kot na skiroju. Sem dal na minimum, ker s polnjenem baterije najbrž prinesem not za ene 10 metrov, medtem ko energije pa dodatno porabim za kakšen kilometer. Razen v klancu navzdol seveda, tam pa se baterija lepo in opazno polni. Ampak jaz nisem iz rovt in mam praktično samo ravnino.
Men je super, je pa od avta, do avta različno, v Tesli imaš 3 opcije, tako da si lahko nastaviš poljubno, ampak meni je one pedal driving ena od najboljših stvari EV-jev.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.768
6.752
113
pri taščici
Men je super, je pa od avta, do avta različno, v Tesli imaš 3 opcije, tako da si lahko nastaviš poljubno, ampak meni je one pedal driving ena od najboljših stvari EV-jev.
Sem ugotovil da me sploh ne zanima avto ki se ne ustavi samo z odvzemom gasa.
Ce pa imas lopatke za regulacijo regeneracije pa se toliko bolje.
Ceprav imam obcitek da bo pri naslenjem avtu velik delez pri izbiri imela moc regeneracije.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Guinness

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
"Klasične nuklearke se dolgo gradijo... male modularne reaktorje bi se dalo pa veliko hitreje postaviti."

Dajte prosim manj brati sanjarije na InternetihTM. MaleModularneReaktorjeTM bomo videli v produkciji tako hitro kot vodikove avte. Kdaj bo to? Še bog ne ve kdaj...

Kar rabimo so delujoče tehnologije, ki jih je danes mogoče kupiti na trgu.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
Nič napredka je običajno bolje kot "napredek" v napačno smer kot so tile avteki na baterije. Saj je prav da so ampak prisila je pa nekaj kar dober izdelek ne potrebuje.
Mehkim curam iz Bruslja (beri: nacističnim potomcem nacijev) je fleš je6ati lasten narod v ... Bolj, ko vidijo, da počnejo neumnosti, z več elana zaje6avajo sami sebe v ...
 

Gavran

direktor!
22. jul 2007
9.130
5.073
113
Nuku`Alofa
Za razliko od nafte lahko elektriko sami proizvajamo. Širjenje proizvodnje je tudi v naših lastnih rokah. Nafto bomo pa vedno prisiljeni uvažat. Jaz osebno raje vidim, da v TEŠ iz domačega premoga proizvajamo elektriko, kot pa da potrebujemo uvažat arabsko nafto (pa čeprav naj bi bilo oboje slabo za okolje). Klasične nuklearke se dolgo gradijo... male modularne reaktorje bi se dalo pa veliko hitreje postaviti.

Prosim link do dobavljivih sanjskih reaktorjev. Aja, jih še ni, ker so v fazi testiranj. In ta faza iz znanih razlogov ne bo dolga samo dve leti. Energijo rabimo prej kot bodo tile sanjski reaktorji realno sposobni proizvajat v Sloveniji.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe in NekdoK

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.768
6.752
113
pri taščici
Plin je na desetini (pred)lanske cene. Skladisca so polna.
Letos ni panike, tudi ce Brestanica celo zimo laufa na plin.
Predvidevam da bo tudi elektrika se prizemljila in se bodo nasli konkurencni prodajalci v tujini
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
*Z drobno opombo: z domačo SE z baterijo, saj je opoldne večina poštenih ljudi in njihovih avtov zdoma...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gavran

Podobne teme

I
Odgovori
4
Ogledi
5.465