Teslo v Tesli Y

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.179
1.187
113
Dolgoročni cilj je 48 V.
To je pa verjetno najvišja napetost, ki je še bila kompatibilna s starimi sistemi, torej brez, da bi bilo treba obatoječe sisteme obrniti na glavo.

Največ reklamacij in težav lastnikov je bilo povezanih z 12V svinčenim akumulatorjem. Zato je to moralo leteti ven.

Model 2, naj bi pa že imel next gen sistem na 48V. Morda bo to celo že imel Cybertruck.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.308
4.124
113

Dizel Powahh....
 
  • Haha
Reactions: tony

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.179
1.187
113
Cela drama.

Meanwhile, Tesla dobiva EU subvencije za izgradnjo še več superpolnilnikov.

Accelerate Europe’s key infrastructure - GENERAL
Tesla Italy S.r.l.
Unit contribution 133,780,000.00 €
The project aims at deploying 6,458 recharging points (250 kW) for LDV in 613 locations in 16 countries (AT, BE, BG, DE, ES, FI, FR, IE, IT, LV, LT, LU, NL, RO, SK, SE) along the Core and Comprehensive Network. The project foresees both the deployment of new recharging stations and the replacement of existing outdated recharging points not satisfying the requirement of the call in terms of recharging capacity and open-accessibility.

In za naše vukojebine:

The project Tesla Poland applied for was awarded €14,940,000, and plans for the deployment of new Supercharger equipment in six countries:

“The project aims to deploy 740 recharging points (250 kW) for LDV in 74 locations in 6 countries (CZ, EL, HR, HU, PL, SI) along the Core and Comprehensive Network. The project foresees both the deployment of new recharging stations and the replacement of existing outdated recharging points not satisfying the requirement of the call in terms of recharging capacity and open-accessibility.”


Kar pomeni, da tudi v naše vukojebine prihajajo Tesla superchargerji odprti za vse. Zelo verjetno V4 s POS terminali.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.768
6.756
113
pri taščici

Dizel Powahh....
Zdaj je vprasanje casa, koliko ur dnevno/letno ti generatorji laufajo.
Sem preprican da ne 98% casa.
Tudi UKC(in drugi)! ima dizelski generator. Pa to ne pomeni da laufa na njega.
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco in jonny77

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
V vednost: v Kaliforniji, ki ima enega od največjih, če ne največji delež obnovljivih virov energije v ZDA, se je izoblikoval termin Coal charge za polnjenje EVjev ponoči. Namreč ponoči sončne ne delajo in posledično laufajo termoelektrarne.
#green
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
133,780,000€ / 6,458 = 20.715 € na polnilnico
14,940,000€ / 740 = 20.189€ na polnilnico

Zanimovo, da noben drug investitor ne upa zgraditi polnilnic za tako subvencijo, morda je pa fora v tem da ima Tesla svojo fabriko SC na kitajskem, kjer šopajo ven te polnilice po tekočem traku. Če malo googlam konkurenco ABB Terra 360 Hypercharger (2 priključka) ima ceno pri 90k €.

To je res fascinatno, avto ki ima v sebi 150 kW motor, 150 kW inverter in 50 kWh baterijo in vse kar za avto rabiš zraven stane manj kot ena klinčeva polnilnica. Recept je sila preprost, zgradiš tovarno kjer delaš več sto tisoč polnilnic letno in pomedeš s konkurenco.
 
  • Všeč mi je
Reactions: uncle_sam in sad

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Avtomatizacija in robotizacija, kitajska je v zadnjih letih izbrana bolj zaradi tega ker ti tovarno postavijo v pol leta v EU pa v 5 letih. Sam proces dela pa v teh novih tovarnah ni dosti drugačen pri nas ali pa na kitajskem.

Kitajska delovna sila je postala predraga, da bi še kaj delal suženjsko/ročno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.579
10.795
113
... ob suženjski delovni sili; brez tega se ti računica pač ne izide ;)
kitajc ne zasluži več tako slabo. Proizvodni delavec zasluži več, kot en balkanc. cca 13000€ na leto bruto...kar je 2x več od povprečnega rusa danes...
tak da ne delaj si utvar.

enostavno so bolj učinkoviti pa material je dosti cenejši.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.548
434
83
Dolgoročni cilj je 48 V.
To je pa verjetno najvišja napetost, ki je še bila kompatibilna s starimi sistemi, torej brez, da bi bilo treba obatoječe sisteme obrniti na glavo.

Največ reklamacij in težav lastnikov je bilo povezanih z 12V svinčenim akumulatorjem. Zato je to moralo leteti ven.

Model 2, naj bi pa že imel next gen sistem na 48V. Morda bo to celo že imel Cybertruck.
ne, 48V se smatra pod nizka napetost, ki ni nevarna
po spominu do 50V ali 60V...
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
747
113
EU
kitajc ne zasluži več tako slabo. Proizvodni delavec zasluži več, kot en balkanc. cca 13000€ na leto bruto...kar je 2x več od povprečnega rusa danes...
tak da ne delaj si utvar.

enostavno so bolj učinkoviti pa material je dosti cenejši.
To le pomeni, da bo šla vsa ta industrija potem drugam, kjer je pač moč še dobiti sužnje. Ne da bo Kitajska na dolgi rok profitirala.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.579
10.795
113
ja, ampak trenutno je drama, kak lahko kitajc po celem svetu hara... indijc še pride.
 

Podobne teme

I
Odgovori
4
Ogledi
5.465