ker vlaki imajo svoje omrežje.Citat:
Uporabnik pinkobalinko pravi:
Elektrika (elektromotor) je absolutno way to go. Če funkcionira pri vlakih, zakaj ne bi pri tovornjakih? Problem so baterije in tu dela Tesla razvoju slabo uslugo, ker sedaj vsi kar naenkrat vse stavijo na baterijske EV. Ampak razvoj baterij in polnjenja bo prej ali slej zadel ob steno. Mogoče se motim, ampak baterije izgledajo kot slepa ulica.
razen če narediš omrežje za vse avtoceste. potem baterije skoraj ne rabiš. samo kdo bo to plačal?
problem je kemija. gledat moraš peridoni sistem in kateri elementi imajo največji električni potencial kje smo sedaj in kakšne so omejitve... če ne udari kakšna nova fizika so baterije dokaj omejene...Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Ne vem, zakaj si tak pesimist okrog baterij. Rabijo svoj cajt. Zadeve lepo in konstantno napredujejo.
Vodik je pa voda na mlin samo obstoječem biznisu ponovne uporabe bencinskih črpalk.
In žal, vodikove celice so še vedno 10 let stran. Tako kot so bile 10 let nazaj in 30 let nazaj. Vedno so samo 10 let stran.
edina rešitev za profesionalne uporabnike.čeprav je standarizacija baterije težja kot standardizacija nafte.Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Po mojem je možno z obstoječo tehnologijo in infrastrukturo marsikaj narediti, če bi šli v standardizacijo in robotsko menjavo baterijskih sklopov. "Črpalka" pomeni nekaj sekundni postanek, kjer ti robot menja prazno baterijo z napolnjeno za cca naslednjih 100 + km. Če bi dejansko zmanjkalo nafte, je to v tem trenutku edino, kar bi nas približalo sedanji mobilnosti v nekaterih primerih uporabe. Tudi baterijski vrtalnik uporabljaš tako, da imaš več baterij in ne prekineš dela, ko se baterija izprazni, temveč baterijo menjaš.
obstajajo izračuni koliko energije rabiš in koliko energije in kakšne so cene danajšnih baterij. 170k $ pa 7 ton težka baterija sem tudi jaz videl tisti izračun...Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Če nimamo uradnega podatka o velikosti baterije lahko o tem samo ugibamo. Bi pa izpostavil to da je Musk izrecno rekel, da gre za 500 milj dosega pri avtocestni hitrosti, torej vožnja s konstatno hitrostjo.
Šleparji na AC kurijo koliko? 30 l/100 km? Torej pokuri ene 6x toliko kot avto, ali tam nekje 100 kWh/100 km
Če bi moral stavit, bi rekel da ima tovornjak 4 pakete baterij od Roadsterja, torej 800 kWh. Čisto možno je da je pogonski sklop popolnoma ločen za vsak gnan kolo spredaj, ni slučaj da ima 4 ločene motorje, tudi konektor za polnjenje ima 4 ločene pare pinov.
Glede cene, cena bo do takrat ko bo ta tovornajk na cesti še zelo padla, tam proti 100 $/kWh, potem pa računajte.
ker ni podatka o baterijah potem dajejo podtke, ki jih nihče ne rabiCitat:
Uporabnik McGiver pravi:
Če zanemarim vse ostale pomisleke, mi ostane samo: zakaj za vraga rabi kamion pospešek 0-100 5s?