Saj znajo letet sami. Vključno s pristankom.Citat:
Uporabnik darjan pravi:
bojo kurca ja, te bi avioni že davno sami leteli, so svetlobna leta naprej kar se tiče razvoja kot tesla
Saj znajo letet sami. Vključno s pristankom.Citat:
Uporabnik darjan pravi:
bojo kurca ja, te bi avioni že davno sami leteli, so svetlobna leta naprej kar se tiče razvoja kot tesla
Parametri okCitat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Toyota je javno naznanila, da so z razvojem SS baterije zaključili (torej vsi parametri baterije so OK) in da so v fazi kako stvar spravit v proizvodnjo
konkretno imajo pri serijsko proizvedenih celicah problem z življenjsko dobo
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Dokler se hvalijo razni strtupi, inštituti ipd, se strinjam s tabo. Ko pa to uradno napoveejo veliki proizvajalci (Toyota, VW ipd), pa je jasno, da je stvar pripravljena za industrializacijo.
Zadnjič sem podoben dvom izrazli šefu BMWi, ko sva se pogovarjala. Je rekel, da pri solid state ni vprašanje ali bo in kdaj bo, ampak kako hitro bo lahko proizvodnja zadovoljila potrebe (torej prišla na nivo, ki je veliko večjo od današnje proizvodnje litijevih baterij) ...
Jap... Šef BMWi bo nekemu novinarju uradno rekel "jah jah, super duper bo čez 3 leta, po luftu bomo leteli" pol pa "stari, neuradno, pojma nimam kaj delamo."
Glej, sem v avtoindustriji, oddelek R&D. Kjer delam, razvija BMW vse svoje diesel agregate, ima tudi lab za električne avtomobile. Na poti iz službe srečam skorajda več belo/črno polepljenih BMW-jev in minijev, kot normalnih avtomobilov. Tukaj ima tudi MAN svoj močen razvoj, kar naprej šibajo sem in tja busi z tistimi vodnimi baloni na zicih, da simulirajo razpored teže itd.
Se ti ne zdi čudno, da so vsi veliki proizvajalci naenkrat skočili v ta elektro bazen? Poznaš ozadje? EU razmetava z denarjem za elektromobilnost kot svinja z mehom, vsak hoče svoj kos pogače. Prav tako Kitajska močno zaostruje pogoje prodaje na njihovem trgu, zaradi česar je VW že čisto paničen. Eko-fašisti pritiskajo iz vseh smeri in zadnji čas je, da se tudi vsi ostali pričnejo pomikat v to smer...
Resnica je taka, da nobeden ne ve, kdaj bodo SS baterije pripravljene na proizvodnjo. Niti kdaj bodo primerne za uporabo v vozilih. Vse trenutno tiči nekje na mizah ali v hudo dragih eksperimentih (tudi tukaj se vozijo trije BMW i3 na SS celicah). Uradno bo vse to production ready zdaj-zdaj, neuradno pa nimajo pojma kaj delajo. Ampak ne moreš tega reči kot PR. Niti kakšnemu novinarju off th record, ker tile tega itak ne poznajo. Vsi ti "ta veliki" imajo v ozadju nekaj teh start-up micro podjetij, ki vsaj vedo, za kaj se gre, vendar nekega preboja zaenkrat še ni na vidiku. Kar pa je skupno vsem, pa nobeden ne upa na glas povedat, je pa to - kje hudiča bomo vse to polnili? Problem, ki sem ga večkrat omenil in bo (poleg pomanjkanja materiala za izdelavo celic) eden glavnih bottleneckov, ampak nobeden mu ne posveča pozornosti... Ker za vse te eko-freake raste štrom na drevesu in "ko bomo imeli večjo gostoto celic bomo lahko nafilali v 10 minutah." Tukaj se pa itak lahko samo nasmehnem...
Problem ni rešen. Le pokril si ga z robčkom in se delaš, da ga niCitat:
Uporabnik darjan pravi:
Ne greš na dalmacijo pa rešen problem
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
https://electrek.co/2017/12/19/tesla-semi-record-order-125-electric-trucks-ups/
hm...da bi firma, kot je UPS, bila tako naivna?
Another day, another record order for Tesla Semi. Tesla’s new electric truck division just received a pre-order of 125 semi trucks from delivery giant UPS.
The company confirmed the order today.
Juan Perez, chief information and engineering officer, commented:
“For more than a century, UPS has led the industry in testing and implementing new technologies for more efficient fleet operations. We look forward to expanding further our commitment to fleet excellence with Tesla. These groundbreaking electric tractors are poised to usher in a new era in improved safety, reduced environmental impact, and reduced cost of ownership.”
UPS’ order tops Tesla’s previous record order of 100 electric trucks from Pepsico just over a week ago.
Pomoje vseeno zadeve niso tako slabe, kot jih eni želite prikazati.
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Glede hitrega polnjenja se meni poraja samo en dvom oz. problem. Predpostavim, da grem sredi poletja v Dalmacijo tako kot še 10.000 avtomobilov tisti dan in da je potreba po polnjenje in se nas najde 50 takih v pol ure (čas ko naj bi se hitro napolnili). A to potem pomeni 50 hitrih polnilnic, ali mogoče le 10 in potem po nekem logičnem izračunu čakaš 2 uri, da prideš na vrsto za svojih 30 minut?
več baterij bo rešilo problemCitat:
Uporabnik jest5 pravi:
Problem ni rešen. Le pokril si ga z robčkom in se delaš, da ga niCitat:
Uporabnik darjan pravi:
Ne greš na dalmacijo pa rešen problem
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Glede hitrega polnjenja se meni poraja samo en dvom oz. problem. Predpostavim, da grem sredi poletja v Dalmacijo tako kot še 10.000 avtomobilov tisti dan in da je potreba po polnjenje in se nas najde 50 takih v pol ure (čas ko naj bi se hitro napolnili). A to potem pomeni 50 hitrih polnilnic, ali mogoče le 10 in potem po nekem logičnem izračunu čakaš 2 uri, da prideš na vrsto za svojih 30 minut?
Na začetku bodo problemi. Ko bo pa enkrat smart grid v igri, pa CtX komumnikacija s polnilnim omrečjem na primernem nivoju, pa teh prioblemov ne bo. Se bodo avti sami zmenili, kje in kdaj in koliko kdo fila, ti boš le ustavil tam, kjer bo navigacija rekla, da ustavi in pojdi filat in za koliko časa.
Citat:
Uporabnik skala pravi:
več baterij bo rešilo problemCitat:
Uporabnik jest5 pravi:
Problem ni rešen. Le pokril si ga z robčkom in se delaš, da ga niCitat:
Uporabnik darjan pravi:
Ne greš na dalmacijo pa rešen problem
ne resno... postaviš baterije na polnilnice kot imajo to sedaj bencinske cisterno goriva pa iz ene baterije filaš drugo... potem se da velika počasi fila... pri tej veliki tudi nisi tako omejen s težo... samo z vzdržljivostjo.
Citat:
Uporabnik jest5 pravi:
Parametri okCitat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Toyota je javno naznanila, da so z razvojem SS baterije zaključili (torej vsi parametri baterije so OK) in da so v fazi kako stvar spravit v proizvodnjo
konkretno imajo pri serijsko proizvedenih celicah problem z življenjsko dobo
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Glede hitrega polnjenja se meni poraja samo en dvom oz. problem. Predpostavim, da grem sredi poletja v Dalmacijo tako kot še 10.000 avtomobilov tisti dan in da je potreba po polnjenje in se nas najde 50 takih v pol ure (čas ko naj bi se hitro napolnili). A to potem pomeni 50 hitrih polnilnic, ali mogoče le 10 in potem po nekem logičnem izračunu čakaš 2 uri, da prideš na vrsto za svojih 30 minut?
Na začetku bodo problemi. Ko bo pa enkrat smart grid v igri, pa CtX komumnikacija s polnilnim omrečjem na primernem nivoju, pa teh prioblemov ne bo. Se bodo avti sami zmenili, kje in kdaj in koliko kdo fila, ti boš le ustavil tam, kjer bo navigacija rekla, da ustavi in pojdi filat in za koliko časa.
Pa smo spet pri "javnem prevozu". Kakšen smisel ima imeti lastno prevozno sredstvo, ki ti odreja smer in trajanje vožnje?
Citat:
Uporabnik trance0 pravi:
V prihodnosti se bo na daljše relacije potovalo v "hiper zankah" in s hitrimi vlaki. Jaz se že danes na več sto kilometrska potovanja odpravljam z vlakom ali avtobusom, medtem ko imam avto za krajše in srednje dolge razdalje. Za res velike razdalje pa itak še vedno zmaga avion. Bom pa naslednje leto tudi svoj avto najbrž kar prodal, ker živim v centru Ljubljane in je stalno problem parkiranje. Glede na to, da avto rabim le dvakrat na mesec, se mi bolj splača uporabljati Avant2go storitev oz. avto za kakšno malo daljšo razdaljo parkrat letno najeti. Za prevoze po mestu pa imam mesečno vozovnico LPP, ki jo kombiniram z BicikeLJ in zdaj po novem še Avant2go.
Jih ne bo rabila. Računaj, da boš mel avto 400-500 km dosega. Do recimo havra je dobrih 500 km, kar pomeni,d a po poti ne boš filal za več kot enih 200 km dosega, kar pomeni max ene 50kWh. To se ti na 350 kW polnilnici nafila v 10 minutah.Nekateri sploh ne bodo filali, nekateri bodo več.Citat:
Uporabnik jest5 pravi:
Itak ja
Ko sedaj pogledaš gužvo po črpalkah, pa se vsak tam ustavi le za par minutk, kaj bo potem šele pri 30+min dolgih postankih. Bo ena "črpalka" imela 200+ polnilnih mest
Citat:
Uporabnik ermej pravi:
Citat:
Uporabnik trance0 pravi:
V prihodnosti se bo na daljše relacije potovalo v "hiper zankah" in s hitrimi vlaki. Jaz se že danes na več sto kilometrska potovanja odpravljam z vlakom ali avtobusom, medtem ko imam avto za krajše in srednje dolge razdalje. Za res velike razdalje pa itak še vedno zmaga avion. Bom pa naslednje leto tudi svoj avto najbrž kar prodal, ker živim v centru Ljubljane in je stalno problem parkiranje. Glede na to, da avto rabim le dvakrat na mesec, se mi bolj splača uporabljati Avant2go storitev oz. avto za kakšno malo daljšo razdaljo parkrat letno najeti. Za prevoze po mestu pa imam mesečno vozovnico LPP, ki jo kombiniram z BicikeLJ in zdaj po novem še Avant2go.
najbrž nimaš otrok?