Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Ker perpetuum mobile (še) ne obstaja, bo polnjenje še vedno največje ozko grlo, pa če si še ne vem kakšno baterijo izmislijo. 100kWh shranjene energije bo še vedno potrebovalo 100kW vložene (idealno) energije, da se jo napolni. In P=U*I in vedno bo tako. Tudi ne vidim veliko manevrskega prostora pri učinkovitosti, saj so že sedaj izgube med baterijo in kolesom zelo nizke.
Ena izmed možnosti je večja gostota baterij, ki bo zadostovala za recimo 1000km, polnilo se jo bo pa čez noč. Ali pa ožji SoC (ob večji gostoti baterij), ker se (trenutne) celice ne polnijo linearno. Sprva se zelo hitro, nato pa vedno počasneje. zadnjih par % zelo počasi. In pri pulznem polnjenju in ožjem SoC (v tistem območju, kjer je polnjenje hitro) bi lahko skrajšali polnilne čase...
Citat:
Uporabnik Floki pravi:
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Ker perpetuum mobile (še) ne obstaja, bo polnjenje še vedno največje ozko grlo, pa če si še ne vem kakšno baterijo izmislijo. 100kWh shranjene energije bo še vedno potrebovalo 100kW vložene (idealno) energije, da se jo napolni. In P=U*I in vedno bo tako. Tudi ne vidim veliko manevrskega prostora pri učinkovitosti, saj so že sedaj izgube med baterijo in kolesom zelo nizke.
Ena izmed možnosti je večja gostota baterij, ki bo zadostovala za recimo 1000km, polnilo se jo bo pa čez noč. Ali pa ožji SoC (ob večji gostoti baterij), ker se (trenutne) celice ne polnijo linearno. Sprva se zelo hitro, nato pa vedno počasneje. zadnjih par % zelo počasi. In pri pulznem polnjenju in ožjem SoC (v tistem območju, kjer je polnjenje hitro) bi lahko skrajšali polnilne čase...
Zakaj npr bi tovornjak potreboval 1000 km. Sedaj je zakonodaja da moraš vsake 4,5 ure počivat 45 minut. Če vozi 100 uro je to 450 km. Potem pa more v 45 to nazaj napolnit. Pa recimo da mu daš 50% več dosega. Kar koli drugega je kršenje zakona o delovnem času. s tem jih še prisiliš da imajo postanke ne pa da kot sedaj vozijo po 12 ur skupaj.
Zato, ker tam kjer ustavi ni nujno da ima super duper polnilnice, poleg tega če imaš dva špediterja v kamionu se le ta pač izmenjata. No v tej Tesli to ne bo mogoče saj ima samo en sedež notri.Citat:
Uporabnik Floki pravi:
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Ker perpetuum mobile (še) ne obstaja, bo polnjenje še vedno največje ozko grlo, pa če si še ne vem kakšno baterijo izmislijo. 100kWh shranjene energije bo še vedno potrebovalo 100kW vložene (idealno) energije, da se jo napolni. In P=U*I in vedno bo tako. Tudi ne vidim veliko manevrskega prostora pri učinkovitosti, saj so že sedaj izgube med baterijo in kolesom zelo nizke.
Ena izmed možnosti je večja gostota baterij, ki bo zadostovala za recimo 1000km, polnilo se jo bo pa čez noč. Ali pa ožji SoC (ob večji gostoti baterij), ker se (trenutne) celice ne polnijo linearno. Sprva se zelo hitro, nato pa vedno počasneje. zadnjih par % zelo počasi. In pri pulznem polnjenju in ožjem SoC (v tistem območju, kjer je polnjenje hitro) bi lahko skrajšali polnilne čase...
Zakaj npr bi tovornjak potreboval 1000 km. Sedaj je zakonodaja da moraš vsake 4,5 ure počivat 45 minut. Če vozi 100 uro je to 450 km. Potem pa more v 45 to nazaj napolnit. Pa recimo da mu daš 50% več dosega. Kar koli drugega je kršenje zakona o delovnem času. s tem jih še prisiliš da imajo postanke ne pa da kot sedaj vozijo po 12 ur skupaj.
Citat:
Uporabnik Floki pravi:
V čem bo problem?
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Citat:
Uporabnik Floki pravi:
V čem bo problem?
V enačbi P=U*I. Saj so tudi LiPo na začeku polnili z 0.2C, potem z0.5C, neki "rule of thumb" je 1C, novejše LiPo se lahko brez težav polnijo z 2C, "graphene enhanced" pa tudi z 5C ali več... Torej s strani LiPo ne obstaja omejitev, da se baterije ne bi dalo napolniti v 12 minutah (5C). Ampak da lahko polniš z 5C, potrebuješ 5x močnejšo polnilnico. In tukaj se bo pričelo zatikat...
Dejansko tudi pade kapaciteta baterije.Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Se pravi se poveča poraba... kot pri ICE avtih... pa tam zanimivo nihče ne vpraša, za koliko pade kapaciteta rezervoarja...
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Se pravi se poveča poraba... kot pri ICE avtih... pa tam zanimivo nihče ne vpraša, za koliko pade kapaciteta rezervoarja...
Citat:
Uporabnik jest5 pravi:
Dejansko tudi pade kapaciteta baterije.Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Se pravi se poveča poraba... kot pri ICE avtih... pa tam zanimivo nihče ne vpraša, za koliko pade kapaciteta rezervoarja...
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Aha, kar tako. Par kV, da zmanjšamo tok pa je, a ne? Kateri Teslin izum imaš točno v mislih?
Tesla je bil vizionar, vendar od številnih njegovih izumov je le malo uporabnih. Na koncu se je poročil z golobom...
V talumu imaš napeljavo 800VCitat:
Uporabnik darjan pravi:
V talumu špila