I
Izbrisan uporabnik 474
Teža p moje ne igra vloge. Po moje gre bolj za konektorje, standardizacijo, preklopnike. Ker v tem primeru je potrebno baterijo povezati z sistemom preko kontaktorjev, ker na "živo" baterije pač ne moreš not tlačit, je prenevarno. Prav tako kako (uspešno) prekrit konektorje, da jih zaščitiš pred nenamernim dotikom, vpliv vlage je tudi velik. Za tako velike tokove se v industriji uporabljajo že motorizirani preklopniki, v posebnih ohišjih, ki preprečujejo iskrenje itd. Cena je pa tudi hitro čez 1000€ itd.
V elektrarnah smo preklopno tehniko (kjer govorimo o podobnih tokovih) vsako leto vzeli ven (ker je na vodilih, rack sistem), celotno posesali, očistili, vse kontakte na novo namazali, ker je kar nekaj primerov, ko je pri preklopih prišlo do vžiga praha/umazanije/opilkov. Kdo bo to delal pri EV avtomobilu, katerega ena poglavitnih prednosti je ne-vzdrževanje le-tega?
Fora je,da govorimo od napetostih in tokovih, kjer ni nevarnosti, da te bo streslo, ker že najmanjši dotik te bo 100% ubil. Če pa večaš napetost, pa se spet pojavijo problemi pri izolacijah, pri AC toku tudi "skin effect," medsebojni vpliv vodnikov, magnetizem, statika, izgube, segrevanje...
V elektrarnah smo preklopno tehniko (kjer govorimo o podobnih tokovih) vsako leto vzeli ven (ker je na vodilih, rack sistem), celotno posesali, očistili, vse kontakte na novo namazali, ker je kar nekaj primerov, ko je pri preklopih prišlo do vžiga praha/umazanije/opilkov. Kdo bo to delal pri EV avtomobilu, katerega ena poglavitnih prednosti je ne-vzdrževanje le-tega?
Fora je,da govorimo od napetostih in tokovih, kjer ni nevarnosti, da te bo streslo, ker že najmanjši dotik te bo 100% ubil. Če pa večaš napetost, pa se spet pojavijo problemi pri izolacijah, pri AC toku tudi "skin effect," medsebojni vpliv vodnikov, magnetizem, statika, izgube, segrevanje...
Nazadnje uredil moderator: