Tole je odgovor enega ata iz GM.
Only about 50% of the part value of a Tesla is from the USA. Every car ‘sticker’ must state the percent of ‘content’ from the USA+Canada. Tesla has a large content from Mexico.
The Tesla Model 3 is only 45% USA+Canada and the Mexico content is 25%. Content from other countries is 30%.
The data of USA+Canada % content and the % content from other countries is a requirement of the ‘American Automobile Labeling Act’.
Sicer pa tudi vsemogočni VW (za večino alterašev) je očitno bolj krščen duš kot kaj drugega
Only about 50% of the part value of a Tesla is from the USA. Every car ‘sticker’ must state the percent of ‘content’ from the USA+Canada. Tesla has a large content from Mexico.
The Tesla Model 3 is only 45% USA+Canada and the Mexico content is 25%. Content from other countries is 30%.
The data of USA+Canada % content and the % content from other countries is a requirement of the ‘American Automobile Labeling Act’.
Sicer pa tudi vsemogočni VW (za večino alterašev) je očitno bolj krščen duš kot kaj drugega
Velik udarec za Volkswagen? Težave z novostjo leta se kopičijo.
Volkswagen je lani septembra razkril prvi namenski električni avtomobil ID.3, zaradi težav s "softverom" pa ga poleti na ceste očitno še ne bo. Po neuradnih informacijah iz Nemčije bi se lahko začetek prodaje prestavil celo v prihodnje leto. Na volkswagna ID.3, ki obeta veliko, sicer samo v...
siol.net