Hm ja... e-tron se za 1 teden pavzira proizvodnja pa misliš da je cela tragedija. Tesla ne tekmuje samo proti enemu modelu.
Tesla proda 350k avtov na leto, vseh ostalih BEV z baterijam (ne boš verjel) bo pa več milijonov. Če bi mislil to kot prednost bi tako napisal ne pa da Tesla proizvaja baterije in to boljše kot drugi.
Enako "mislite" polno stvari, ker je pač v tej sferah toliko fake news kot v politiki. Tesla kult po svetu misli/trdi/veruje v ogromno prednosti, ki ne obstajajo v realnem svetu.
- Tesle nimajo najboljšega izkoristka pa svet misli da ga ma, ker ima pač najvišji range na papirju zaradi vgrajevanja največjih baterij. Nekdo bi pač lahko zvezal dve svoje baterije skup v recimo 160kW pack a bi bil to potem najboljši najbolj učinkovit EV?
- Tesle NE dosegajo svojih dosegov na papirju ne WLTP in ne EPA. EPA avtomobilov NE testira in proizvajalci sami sporočijo range in zabiti Američani ga vzamejo za svetega. Tesle falijo EPA range za ogromne številke, sploh pozimi v manj ugodnih razmerah. Taycan lahko krepko preseže svoj EPA rating, Tesla pa fali 25%, kar pomeni, da najbolj posmehovan BEV za slab doseg naredi več km kot najbolj opevan BEV glede dosega.
- Tesla ne vodi nobene dirke za AV s svojimi level 2+ asistenčnimi sistemi. To, da si upaš vklopit nekaj, kar si noben večji svetovni proizvajalec ne bi upal z miljoni TESTnimi kilometri je težko šteti kot prednost. Prav zdaj teče debata v USA, lahko sledi tudi prepoved prodaje oz. sprememba nadzora sistema. Tesla za razvoj zagoni nekaj 100mio letno in imajo zaposlenih pod! 100 ljudi za AV. Konkurenti zapravljajo miljarde z več tisoč zaposlenimi. V USA imaš več 10 popolnoma avtonomnih taxijev s katerimi se lahko greš danes zapelat brez voznika (geofenced in ni na voljo za vsakega).
Kar se tiče drugih BEV prednosti... Taycan rekuperira 270kW, e-tron 220kW, e-tron S 250kW vse pobrano iz motošporta (hybridov in Formula E).... Tesla 70kW lol. Testi so vedno narejeni na ravnicah, da so ja max. primerljive razmere, samo ko vidiš te podatke, ti je jasno, da če se boš malo vozil po gričih boš "dobil" mnogo več pri konkurenci.
Ostalo pa se lahko pogleda Rimac, ki "vodi" Teslo več let pri vsem. Zadnje čase je res zrasel, 5 let nazaj je bila pa to skoraj še garaža in bi mislil da je nemogoče v "prednosti" pred ogromno silicon valley Teslo. Enostavno BEV niso tako izredno zahtevne zadeve. Če se lotiš danes izdelavo avtomobila v Slo, boš mel z vsem drugim težave, samo baterije in pogon lahko kupiš BP na trgu kot tudi drugi največji.
Tesla Roadster 2 kultneži pišejo, kot da obstaja pa nima Tesla po 2.5 letih nič za pokazat, Rimac na HR se pa vozi že z drugo generacijo takega vozila.