Tesla MODEL S

Floki

Guru
6. sep 2007
10.113
3.173
113
A je ustavil avto sam, a je voznik stisnil na bremzo ko je avtopilot sunkovito zavil?
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.369
2.745
113
Če bi bila Tesla tudi zadaj ne bi bilo nič. :) Al pa kakšen drug avto s spodobnimi asistencami.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ja, je kos lesa, samo lepo umaknjen.

Uporabnica naj bi bla veš čas na AP, se pravi avtomatska reakcija vse skup. Pelje okoli ovire? Hm... zajadra na levo, kar bi blo super za peljat okoli, potem sunkovito zapelje na desno točno tja kot je ovira na cesti, potem spet sunkovito levo...

Tisti les leži tako, da ga je verjetno ogromno avtomobilov spred ignoriralo in peljalo naprej.

PS. Najhuje pri AP je, da se predno vsekajo airbagi se avtomatsko izklopi. So na voljo videoti, ko ne zazna velike kartonske škatle oz. jo zazna vendar senzorji in kamera vsako svojem, avto zavira potem pa pred oviro znova pospeši iz zbije škatlo, AP pa se izklopi predno butne in tako se nesreča ni zgodila z AP za statistiko. :bonk:

Pa Tudi npr. se voziš s takim level 2-3 sistemom okoli, mu zelo zaupaš na pol spiš v avtu in predno vsega jasno primeš volan. V Tesla poročilo gre lepo nesreča brez AP.

Podobno kot smo imeli debate o prostoročnem telefoniranju, kjer raziskave tudi niso bile nedvoumne. Ljudje, ki so držali telefon na pesi, so delali krajše pogovore, bili zelo pozorni na cesto, ker so morali še za policijo gledat sproti ipd. Ko prostoročno čvekaš pa lahko padeš notri, nekateri se konkretno kregajo/razburjajo ipd. Vse je user error, samo potem se ne rabi predpisov za marsikaj...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.027
113
Meni posnetek deluje kot da je tesla "iskala" kos lesa, ki je ležal ob pasu. Potem pa je sledil test zavor. Ko voziš, moraš oceniti, če je treba zaradi ovire zavirati na polno in tvegati nalet od zadaj, ali bo škoda manjša, če tega ne narediš. Nekoč sem zadel srno, ker zaradi vozil za mano nisem do konca zaviral. Dobro, saj krivi bi bili oni. Ampak ... Še manj mi pride na pamet, da bi na avtocesti zaviral na polno, ko je na tleh kos pnevmatike od tovornjaka. Verjetno bi bil že mrtev doslej. Tako situacijo srečam cca 1-krat na leto. Na avtu ni bilo še nikoli nobene škode.
Pričakoval bi, da je tehnika glede tega precej boljša od človeka. Očitno pa so stvari še zelo v povojih, oziroma je bilo vloženo daleč premalo.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.871
753
113
www.jernej.org
Merjenje prednosti v "letih" me vedno nasmeji. Prednosti v avtonomni vožnji nima pa IMHO nič... ker prave avtonomne vožnje preprosto nobena Tesla ni sposobna (in s trenutmih HW-jem in senzorji tudi nikoli ne bo). Če ima kdo prednost pri avtonomno vožnji, je to Google.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.714
1.063
113
Marsikaj pravijo, ampak Tesla kakorkoli obracas je pred ostalimi. Ne da mi je to kakorkoli vsec ampak vec kot.ocitno je tako. Sploh ko kaj od VW pogledas, se lahko samo zjokas.... Mild hybrid... WTF?!?
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.871
753
113
www.jernej.org
Tem “internim leakom” iz Volkswagna bom verjel, ko bo avto dejansko imel zamudu (beri: ne bo na trgu pred koncem poletja). Do takrat je pa to zame samo medijsko napihovanje. Da Volkswagen koncern, ki je izdal e-Golfa, e-Trona in konec koncev tudi Taycana ne bi znal narediti enega bogega ID.3, je zame en navaden bullshit.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
ID.3 je poseben v smislu komunikacije posameznih komponent in verjetno še čem, tu so šli pri VW v neke čisto nove vode in očitno je da imajo s tem težave. Sam električni pogon stlačit v obstoječi proces izdelovanja avta ni noben problem, ampak to očitno ni dovolj za konkurenčno prednost na EV trgu. VW se uči nekaj novega, kar je zelo vzpodbudno za njihovo prihodnost, kratkoročno se pa res morda zdi kot fail.