Tesla MODEL S

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik vragec1230 pravi:
Še Teslin odgovor glede podvozja:
https://www.teslamotors.com/blog/grain-of-salt

Kot je napisal lastnik dotičnega Modela S, Tesla v tem delu zavaja:
Citat:
The car had over 70,000 miles on it and its owner lives down such a long dirt road that it required two tow trucks to retrieve the car. (One to get the car to the highway and one to get it from the highway to the service center.) When we got the car, it was caked in dirt.

Citat:
They have my address and should of googled earth my address before making such an outrageous statement. Tesla has lost all credibility.
The above statement is an out and out lie. I live on a paved road in the city of Connellsville pa. The car was towed from a dirt road as I stated earlier because I was out morel mushroom hunting that day with my wife. We were traveling about 2 miles an hour on a bumpy back road. Most of my 70k miles are on the highway. Telsa shame on you.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Pa tisti njihov Goodwill agreement je tudi zelo vprašljiv. Da o tem, da OTA update in podobno pogojujejo s tem, da lahko kadarkoli (brez sodnega naloga) potegnejo podatke iz avta (npr. o načinu vožnje, lokaciji), sploh ne govorimo - čisto kršenje zasebnosti. Vsaj v EU se bodo informacijski pooblaščenci vsekakor pozabavali s tem ...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Contrary To Musk’s Suggestion, NHTSA Did Not Call Tesla Suspension Complaints ‘Fraudulent’

Citat:
NHTSA’s Responses

After several inquiries on Friday and Monday, NHTSA did reply via phone and e-mail. The short answer is it’s in process of further examination, said Thomas, but it prefers not to share any more details.

“This issue is in the screening stage (or as we referred to it in the statement, as routine data collection),” said Thomas, who otherwise referred to previous statements on file as the agency continues to see if there is anything more to be concerned about.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Hmmm, samo cenzura zaradi 'namiga' Tesle? Originalni videoposnetek sem videl in je bila tam ena manjša težava glede podiranja zadnjega sedeža - nič takega.
Čudna praksa.

 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
To je umrl ta isti, ki je pred parimi meseci avtopilot preprecil nesreco in dogodek posnel na dashcam in objwvil na yt:

 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.623
10.829
113
BS, to itak sam vidiš da ti nekdo leze, dasiravno ne spiš za volanom. Drugače pa bi lahko dali posnetek kam ga je model S prbil, ziher je snemal.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Problem je v tem, da daje AP uporabnikom obcutek varnosti in ocitno sploh niso vec pozorni na dogajanje na cesti.

Kakor berem TMC forum, je tip zaradi te (lazne) varnosti dostikrat med voznjo uporabljal prenosnika in ni bil pozoren na cesto.

In gledel na to, da je tip imel dashcam, sem preprican, da ga je imel 24/7, kot ga imamo vsi, tako da sem preprican, da posnetek obstaja in bo NHTSA tole dobro preiskala.

Mimogrede, SJTV1, mogoce ves, ali avtomobili, ki imajo prednje kamere ze montirane tovarnisko, ali kaj snemajo v nacinu black box?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Če prav razumem je avto videl luknjo pod prikolico, žal je bila ta luknja prenizka in je brez kakršnegakoli zaviranja ali opozoril odbilo streho.

Asistenčni sistemi, dokler so samo asistenčni, polenobijo voznike. Podobna zgodba kot z dnevnimi lučmi, kolesarji so še bolj spregledani pri prehitevanjih, ker smo se vozniki iz izkušenj naučili, da nasproti vozijo luči.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Ni tako enostavno. Na Floridi imajo, očitno, ogromno križišč na avtocesti in to brez semaforjev, kar pomeni da lahko z nasprotnega voznega pasu nekdo levo zavija preko dveh pasov. To je bilo v tem primeru.

Ampak!
Tip z Modelom S je vozil veliko prehitro. Omejitev je 65mph, on je, po zadnjih ugotovitvah vozil 90mph in ni bil pozoren na cesto (imelj je vključenega avtopilota). Poleg tega se je Model S pripeljal čez hribček in ga v trenutku začetka zavijanja tovornjaka, tovornjakar sploh ni videl, ker je bil še za hribčkom.

Če bi Model S vozil po predpisani omejitvi, to je 65mph, bi manever uspel, tako pa se je Model S pojavil izza hribčka ob trenutku, ko je bil tovornjak že v manevru. In ker je imel preveliko hitrost, tovornjakar ni pravočasno dokončal manevra - da ne govorim o tem, da voznik Modela S ni gledal na cesto.

Torej, nekaj podobnega, kot tista dva dirkača v Domžalah.
 
Nazadnje urejeno:

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.623
10.829
113
no al pa to, hočem rečt da ga ni ubil auto pilot, kar so naslovi namigovali. ..Jaz sem mislil da ga je AP peljel v prepad v tem stilu.

Je pa bilo samo vprašanje časa, kdaj bo nek relativno neumen osebek dal svoj lajf v roke tehniki, ki ima v praksi lahko določene težave v nekih pogojih, ki jih ni bilo mogoče simulirat. In evo rezultat. Lahko rečemo tudi, da je Darvin opravil delo.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Problem je bil, kot v večini primerov, splet večih dejavnikov hkrati.
1. Prevelika hitrost nastavljena na avtopilotu (90mph namesto 65mph, kolikor je tam omejitev) (in posledično ga je tovornjakar prepozno zagledal, ko je prihajal izza hriba)
2. Nepozornost voznika Modela S na cesto (menda je gledal Harry Potterja na prenosniku oz prenosnem DVD predvajalniku, ker se je predvajal v avtu še po nesreči)
3. AEB iz AP nista zaznala prikolice šleperja. To pa menda zato, ker se je pripeljal ravno tako, da je pociljal v prostor med prednjimi iz zadnjimi kolesi prikolice, kjer je praznina. Zgornji del prikolice sta AP in AEB ignorirala misleč, da je to tabla nad AC.

Po mojem mnenju, je krivec za nesrečo voznik Modela S, ker je avtopilota nastavil na preveliko hitrost in popolnoma zanemaril dogajanje na cesti.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ni tako enostavno. Na Floridi imajo, očitno, ogromno križišč na avtocesti in to brez semaforjev, kar pomeni da lahko z nasprotnega voznega pasu nekdo levo zavija preko dveh pasov. To je bilo v tem primeru.

Ampak!
Tip z Modelom S je vozil veliko prehitro. Omejitev je 65mph, on je, po zadnjih ugotovitvah vozil 90mph in ni bil pozoren na cesto (imelj je vključenega avtopilota). Poleg tega se je Model S pripeljal čez hribček in ga v trenutku začetka zavijanja tovornjaka, tovornjakar sploh ni videl, ker je bil še za hribčkom.

Če bi Model S vozil po predpisani omejitvi, to je 65mph, bi manever uspel, tako pa se je Model S pojavil izza hribčka ob trenutku, ko je bil tovornjak že v manevru. In ker je imel preveliko hitrost, tovornjakar ni pravočasno dokončal manevra - da ne govorim o tem, da voznik Modela S ni gledal na cesto.

Torej, nekaj podobnega, kot tista dva dirkača v Domžalah.

Mene moti le to, da ni zaviral v sili. Kolikor Musk hvali avtopilota, bi upravičeno pričakoval, da ima tudi finkcijo zaviranja v sili. SIcer je pri teh hitrostih vprašljivo, ali bi pomagalo, pa vseeno ...