Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Problem je bil, kot v večini primerov, splet večih dejavnikov hkrati.
1. Prevelika hitrost nastavljena na avtopilotu (90mph namesto 65mph, kolikor je tam omejitev) (in posledično ga je tovornjakar prepozno zagledal, ko je prihajal izza hriba)
2. Nepozornost voznika Modela S na cesto (menda je gledal Harry Potterja na prenosniku oz prenosnem DVD predvajalniku, ker se je predvajal v avtu še po nesreči)
3. AEB iz AP nista zaznala prikolice šleperja. To pa menda zato, ker se je pripeljal ravno tako, da je pociljal v prostor med prednjimi iz zadnjimi kolesi prikolice, kjer je praznina. Zgornji del prikolice sta AP in AEB ignorirala misleč, da je to tabla nad AC.
Po mojem mnenju, je krivec za nesrečo voznik Modela S, ker je avtopilota nastavil na preveliko hitrost in popolnoma zanemaril dogajanje na cesti.
Prej bi rekel, da sta kriva voznik in Tesla. Glede na ves hype, ki so ga naredili, in glede na to, da niso naredili nič, da bi očitno nepravilno uporablo preprečili (takim, kot je bil ta tip, bi morali na daljavo izklopit funkcionalnost avtopilota), je kriva tudi tovarna. In ja, AEB bi moral kamion vseeno zaznati. Vožnja od strani v šleper je eden od testov, ki jih EU proizvajalci, kolikor vem, izvajajo.