Tesla MODEL S

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.200
1.204
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Je nekaj odzad, ker drugače ne bi naredli trojke. Nima prav nobenega smisla, če S pa X kjer maš večji profit ne moreš izdelat in tudi teh količin nemoreš poservisirat. Pol osvežiš S in dodelaš X, ne serješ pa s trojko za rajo in jo obljubiš v 2017.
Seveda jo, da gre cena delnic gor. Če ni novih produktov, pač potoneš ...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Ne vem, kako naj verjamem temu članku/novinarju, ker ravno na to temo je Bjorn naredil test s svojim P85 in kolegovim P85D in so rezultati potrdili, da štirikolesni pogon s funkcijo Torque Sleep-a porabo zmanjša za skoraj 7%. Vozila pa sta skupaj, tako da je njun test bolj verodostojen:

 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.200
1.204
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ne vem, kako naj verjamem temu članku/novinarju, ker ravno na to temo je Bjorn naredil test s svojim P85 in kolegovim P85D in so rezultati potrdili, da štirikolesni pogon s funkcijo Torque Sleep-a porabo zmanjša za skoraj 7%. Vozila pa sta skupaj, tako da je njun test bolj verodostojen:
V članku je med drugim naveden enak test, narejen v ZDA, ampak s čisto drugim rezultatom.
Čemu točno ne verjameš v članku? Zastavil si je vprašanje in ga poskuša pojasnit. Zraven imaš cel kup infotov tudi od EPA, ter možnih razlogov (vsi dobro argumentirani). In na koncu še napisano, da odgovora na vprašanje kaj je narobe z EPA ciframi še ni našel, in vprašanje, če ima kdo od bralcev še kako idejo, kako to pojasnit ... Skratka, odličen članek.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Res je, v članku je omenjen enak test, ki ga je delal nekdo drug in ne novinar, ampak iz zgornjega video posnetka Bjorna je vidno, da je bilo ob uporabi Torque Sleep-a pri štirikolesniku, za isto razdaljo, porabljeno manj električne energije.
Tukaj neto kapaciteta baterije (na katero avtor kaže) sploh nima vpliva.

In celoten test je dobro dokumentiran, tako da temu se me da oporekati. Skoči na 32:55 minuto, če se ti ne da gledati celotnega video posnetka in videl boš rezultat celotnega testa.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Če mene vprašaš, so testerji v članku pozabili vklopiti Range Mode, ki dejansko aktivira funkcijo Torque Sleep-a, kar pomeni, da lahko v določenem trenutku dela samo en elektro motor, torej tisti, ki ima v tistem trenutku večji izkoristek.
Če Modela S niso dali v Range Mode, potem štirikolesnik stalno vozi z aktivnim pogonom obeh elektro motorjev.

P.S.: Če, kot sem zgoraj napisal, skočiš na 32:55 minuto zgornjega video posnetka, boš videl, da sta Bjorn in njegov kolega testirala enkrat s prižganim Range Mode-om in drugič z ugasnjenim.

Ampak, na Modelu S, ki ima le zadaj pogon, Range Mode le omeji moč delovanja klime, med tem, kot pri štirikolesnem Modelu S Range Mode, poleg varčnejše klime, aktivira tudi Torque Sleep, ki sem ga opisal zgoraj.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Če mene vprašaš, so testerji v članku pozabili vklopiti Range Mode, ki dejansko aktivira funkcijo Torque Sleep-a, kar pomeni, da lahko v določenem trenutku dela samo en elektro motor, torej tisti, ki ima v tistem trenutku večji izkoristek.
Če Modela S niso dali v Range Mode, potem štirikolesnik stalno vozi z aktivnim pogonom obeh elektro motorjev.

Tole bo verjetno kar ustrezna razlaga!
Zanimivo,da gredo sploh delati tako natančne teste,pa se prej podrobno ne pozanimajo o delovanju pogonskega sklopa?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.200
1.204
113
www.adriamedia.si
Tudi možno. Ali pa so enostavno imeli tak stil vožnje, da to ni toliko prišlo do izraza ...
Ampak zgodba okoli številk v članku je pa vseeno zanimiva ...
 

Flash

Pripravnik
5. dec 2009
575
2
18
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Če mene vprašaš, so testerji v članku pozabili vklopiti Range Mode, ki dejansko aktivira funkcijo Torque Sleep-a, kar pomeni, da lahko v določenem trenutku dela samo en elektro motor, torej tisti, ki ima v tistem trenutku večji izkoristek.
Če Modela S niso dali v Range Mode, potem štirikolesnik stalno vozi z aktivnim pogonom obeh elektro motorjev.

Tole bo verjetno kar ustrezna razlaga!
Zanimivo,da gredo sploh delati tako natančne teste,pa se prej podrobno ne pozanimajo o delovanju pogonskega sklopa?

Upam, da zdaj vidis kako zavajujoci so lahko nekateri podatki na internetu, se posebaj v youtube filmih, katere brezglavo lepis v eni drugi temi, dobro ves kateri, in si popolnoma preprican vanje kot kak fanatik...
wink-1.gif
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Ničesar ni bilo zavajujočega! Če pa rad verjameš v laži,pa izvoli
wink-1.gif

Sicer pa tista zadeva nima nobene veze z debato o Tesli S,zato ne vem zakaj to omenjaš tukaj?
stupid-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik Flash pravi:
Upam, da zdaj vidis kako zavajujoci so lahko nekateri podatki na internetu, se posebaj v youtube filmih, katere brezglavo lepis v eni drugi temi, dobro ves kateri, in si popolnoma preprican vanje kot kak fanatik...
wink-1.gif

Lepo te prosim, da na tem delu foruma ne smetiš s tematikami, ki sem ne pašejo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.200
1.204
113
www.adriamedia.si
Andrej je fajn, ampak noter je pa precej ne ravno najboljših natrosil.. Že tisto usajanje nad varnostjo ... Bodo tudi v Tesli dodali robo, ko se v evropi predpisi spremenijo (ali pa ko prvega gasilca ubije, ko bo rezal avto). Da o tem, da o Teslini "kvaliteti" nič ni rekel, tudi ne govorimo. In da so šli razdret e-Golfa, ki je nastal na silo na klasični platformi, pa o tem, da VW pravi da se e-Golfov ne da prodat (v resnici pa imajo težave z dobavo, ker se jih proda veliko) ipd ... Skratka, ne ravno uravnotežen članek ampak jasno, od Andreja česa drugega ne bi pričakoval, vendarle je no1 fan (ali fanatik) za e-avte pri nas
smile-1.gif
 

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Meni se zdi članek OK.

Kar se tiče prodaje e-Golfov noben ni nobene številke napisu, ni smiselna primerjava Model S in e-Golf
e-Golf se primerja z vozili istega ranga/razreda kot so
Leaf, ZOE, i3, Soul, ...

Tudi mene zanima statistika npr število EV ki vozi po Evropi za vsak model posebej:
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
e-Golf se slabo prodaja:
1. doseg ni večji od konkurence Leaf, Zoe, Soul
2. počasen polnilec, minimum je 11kW
3. zastarel izgled notranjosti, še vedno merilnik hitrosti na kazalce