Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ampak, Model S je pa vedno dražji in dražji. Zdaj ne pridem več pod 100kEUR z DDV in to za 70D model.
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Stvar je vredna toliko, kot so ljudje pripravljeni zanjo plačati. Če je vmes dovolj čudakov, ki stvar preplačajo je to to.
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Em... saj ravno o tem sem pisal.
OK, beseda čudak ne zajame prav vseh, je pa dovolj za moj point, da je zadeva še preveč poceni. Dokler ne izdelaš dovolj avtov, da samo bogataše pokriješ, pol nimaš kaj doktorirat iz tega kako boš EV spravil na cesto za okoli 20-25k€. Je pa avtomobilska konkurenca zelo zanimiva, ker ne izkoristijo te luknje in me prav zanima kaj je odzad. Nek Mercedes ali BMW bi morala bit sposobna kupit če že ne sama razvit vso potrebno E opremo za preseč Teslo. Sposobna bi bila izdelat količine, notranjosti ne bi bile krš ipd.
Verjetno point trojke samo rast cene delnic in s tem povečanje branda, moči in kapitala za ogromne investicije v prihodnje.
Citat:
Uporabnik bertoncl pravi:
Tako čez palec bi rekel, da je glavni problem evropske konkurence cena. Če teslin konceptni avto (nedodelan) stane 100k, potem bi nekaj evropskega lepo in prestižneje narejenega v rangu A6/MB E/BMW 5 stalo bližje 200k.
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik bertoncl pravi:
Tako čez palec bi rekel, da je glavni problem evropske konkurence cena. Če teslin konceptni avto (nedodelan) stane 100k, potem bi nekaj evropskega lepo in prestižneje narejenega v rangu A6/MB E/BMW 5 stalo bližje 200k.
Kako to misliš,teslin konceptni avto?Recimo da je nedodelan,ampak če imaš denar,ga lahko kupiš takoj zdaj,v tem trenutku,torej ne vem o kakšnem konceptu govoriš?
Jaz zadevo s ceno vidim drugače...če dobiš BMW 5 že za slabih 50k...vzameš isto karoserijo in notranjost,dodaš baterijo,ki je glavni strošek...pa upoštevaj,da je elektro motor cenejši od bencin/dizelskega,pa odštej še vse nepotrebne komponente pri EV,kot so izpuh,menjalnik,itd...na kakšno prodajno ceno bi prišel proizvajalec pri tem avtu?
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Hja...zanimivo, da je to jamranje oz. kritiziranje Tesle zaradi cene. Večji problem pri Tesli se mi zdi, da še po teh cenah ne morejo proizvest dovolj avtov, kar priča o tem, da bi morala biti cena še višja.
Stvar je vredna toliko, kot so ljudje pripravljeni zanjo plačati. Če je vmes dovolj čudakov, ki stvar preplačajo je to to. Focus RS cena je okoli 35k€, v Nemčiji in UK jih prodajajo tudi po 50k€, ker bi jih eni res radi imeli kot prvi in avtov ni dovolj. Z redkejšimi avti bogataši dejansko služijo in to konkretne cifre.
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Em... saj ravno o tem sem pisal.
OK, beseda čudak ne zajame prav vseh, je pa dovolj za moj point, da je zadeva še preveč poceni. Dokler ne izdelaš dovolj avtov, da samo bogataše pokriješ, pol nimaš kaj doktorirat iz tega kako boš EV spravil na cesto za okoli 20-25k€. Je pa avtomobilska konkurenca zelo zanimiva, ker ne izkoristijo te luknje in me prav zanima kaj je odzad. Nek Mercedes ali BMW bi morala bit sposobna kupit če že ne sama razvit vso potrebno E opremo za preseč Teslo. Sposobna bi bila izdelat količine, notranjosti ne bi bile krš ipd.
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik bertoncl pravi:
Tako čez palec bi rekel, da je glavni problem evropske konkurence cena. Če teslin konceptni avto (nedodelan) stane 100k, potem bi nekaj evropskega lepo in prestižneje narejenega v rangu A6/MB E/BMW 5 stalo bližje 200k.
Kako to misliš,teslin konceptni avto?Recimo da je nedodelan,ampak če imaš denar,ga lahko kupiš takoj zdaj,v tem trenutku,torej ne vem o kakšnem konceptu govoriš?
Jaz zadevo s ceno vidim drugače...če dobiš BMW 5 že za slabih 50k...vzameš isto karoserijo in notranjost,dodaš baterijo,ki je glavni strošek...pa upoštevaj,da je elektro motor cenejši od bencin/dizelskega,pa odštej še vse nepotrebne komponente pri EV,kot so izpuh,menjalnik,itd...na kakšno prodajno ceno bi prišel proizvajalec pri tem avtu?