Tesla MODEL S

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Ampak, Model S je pa vedno dražji in dražji. Zdaj ne pridem več pod 100kEUR z DDV in to za 70D model.
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.774
548
113
42
povsod malo
Sem se peljal s teslo danes pa tale avtopilot na naših cestah ni uporaben vsaka fleka asvalta na cesti ga totalno zbega in pojma nima kaj bi.
uf-1.gif
a ga to barve asvalta (črn, siv) tako zmotijo? Jaz sem mislil, da gleda črte in ne asvalt.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Zanimivo. Ko sem vozil autopilota po AC okoli Graza ni bilo nobenega problema.

Gleda pa črte - vsaj moral bi.
 
Nazadnje urejeno:

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ampak, Model S je pa vedno dražji in dražji. Zdaj ne pridem več pod 100kEUR z DDV in to za 70D model.

Pripravljajo teren za Model 3, ki bo v povprečju verjetno bliže 50k €, kot pa 35k €.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Hja...zanimivo, da je to jamranje oz. kritiziranje Tesle zaradi cene. Večji problem pri Tesli se mi zdi, da še po teh cenah ne morejo proizvest dovolj avtov, kar priča o tem, da bi morala biti cena še višja.

Stvar je vredna toliko, kot so ljudje pripravljeni zanjo plačati. Če je vmes dovolj čudakov, ki stvar preplačajo je to to. Focus RS cena je okoli 35k€, v Nemčiji in UK jih prodajajo tudi po 50k€, ker bi jih eni res radi imeli kot prvi in avtov ni dovolj. Z redkejšimi avti bogataši dejansko služijo in to konkretne cifre.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:

Stvar je vredna toliko, kot so ljudje pripravljeni zanjo plačati. Če je vmes dovolj čudakov, ki stvar preplačajo je to to.

Ni treba da si ravno čudak,zadostuje že debela denarnica...
Treba je gledat iz druge perspektive: predstavljaj si situacijo,da si milijonar,ki kupuje svojo novo "igračo" in si ob tem želiš,da bi bila ta igrača električna in s spodobnim dosegom...kaj ti trenutno sploh ostane poleg Tesle?
smirk-1.gif

Kakorkoli obrneš,Tesla pač izkorišča pomanjkanje konkurence na trgu! Če bi danes na trgu obstajali MB E,BMW 5 in Audi A6 s 500 kilometrskim EV dosegom,bi bila situacija Tesle precej drugačna...
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Em... saj ravno o tem sem pisal.

OK, beseda čudak ne zajame prav vseh, je pa dovolj za moj point, da je zadeva še preveč poceni. Dokler ne izdelaš dovolj avtov, da samo bogataše pokriješ, pol nimaš kaj doktorirat iz tega kako boš EV spravil na cesto za okoli 20-25k€. Je pa avtomobilska konkurenca zelo zanimiva, ker ne izkoristijo te luknje in me prav zanima kaj je odzad. Nek Mercedes ali BMW bi morala bit sposobna kupit če že ne sama razvit vso potrebno E opremo za preseč Teslo. Sposobna bi bila izdelat količine, notranjosti ne bi bile krš ipd.

Verjetno point trojke samo rast cene delnic in s tem povečanje branda, moči in kapitala za ogromne investicije v prihodnje.
 

bertoncl

Guru
4. jun 2015
1.811
640
113
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Em... saj ravno o tem sem pisal.

OK, beseda čudak ne zajame prav vseh, je pa dovolj za moj point, da je zadeva še preveč poceni. Dokler ne izdelaš dovolj avtov, da samo bogataše pokriješ, pol nimaš kaj doktorirat iz tega kako boš EV spravil na cesto za okoli 20-25k€. Je pa avtomobilska konkurenca zelo zanimiva, ker ne izkoristijo te luknje in me prav zanima kaj je odzad. Nek Mercedes ali BMW bi morala bit sposobna kupit če že ne sama razvit vso potrebno E opremo za preseč Teslo. Sposobna bi bila izdelat količine, notranjosti ne bi bile krš ipd.

Verjetno point trojke samo rast cene delnic in s tem povečanje branda, moči in kapitala za ogromne investicije v prihodnje.

Tako čez palec bi rekel, da je glavni problem evropske konkurence cena. Če teslin konceptni avto (nedodelan) stane 100k, potem bi nekaj evropskega lepo in prestižneje narejenega v rangu A6/MB E/BMW 5 stalo bližje 200k.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.977
6.993
113
Malecky, jaz še vedno trdim, da je muskov glavni biznis spaceX, tesla je samo za bulding branda...zato pa recimo brezplačni SSji, ipd.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik bertoncl pravi:
Tako čez palec bi rekel, da je glavni problem evropske konkurence cena. Če teslin konceptni avto (nedodelan) stane 100k, potem bi nekaj evropskega lepo in prestižneje narejenega v rangu A6/MB E/BMW 5 stalo bližje 200k.

Kako to misliš,teslin konceptni avto?
sprasujem se.gif
Recimo da je nedodelan,ampak če imaš denar,ga lahko kupiš takoj zdaj,v tem trenutku,torej ne vem o kakšnem konceptu govoriš?
Jaz zadevo s ceno vidim drugače...če dobiš BMW 5 že za slabih 50k...vzameš isto karoserijo in notranjost,dodaš baterijo,ki je glavni strošek...pa upoštevaj,da je elektro motor cenejši od bencin/dizelskega,pa odštej še vse nepotrebne komponente pri EV,kot so izpuh,menjalnik,itd...na kakšno prodajno ceno bi prišel proizvajalec pri tem avtu?
 

bertoncl

Guru
4. jun 2015
1.811
640
113
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik bertoncl pravi:
Tako čez palec bi rekel, da je glavni problem evropske konkurence cena. Če teslin konceptni avto (nedodelan) stane 100k, potem bi nekaj evropskega lepo in prestižneje narejenega v rangu A6/MB E/BMW 5 stalo bližje 200k.

Kako to misliš,teslin konceptni avto?
sprasujem se.gif
Recimo da je nedodelan,ampak če imaš denar,ga lahko kupiš takoj zdaj,v tem trenutku,torej ne vem o kakšnem konceptu govoriš?
Jaz zadevo s ceno vidim drugače...če dobiš BMW 5 že za slabih 50k...vzameš isto karoserijo in notranjost,dodaš baterijo,ki je glavni strošek...pa upoštevaj,da je elektro motor cenejši od bencin/dizelskega,pa odštej še vse nepotrebne komponente pri EV,kot so izpuh,menjalnik,itd...na kakšno prodajno ceno bi prišel proizvajalec pri tem avtu?

Vem da ga lahko kupiš, ampak zadnjič smo se malo preganjali z njim in ta avto meni deluje bolj koncept kot končan izdelek:)

Glede prilagajanja navadnega avtomobila za serijsko proizvodnjo na el. pogon pa mislim da mora biti zgodba precej bolj komplicirana. Sam elektromotor je mogoče res cenejši ampak skupaj z baterijami in celim nadzornim sistemom je pa v proizvodna cena sigurno dražja in ko dodaš še vse marže (v odstotkih), prideš po mojem na visoko cifro.

Predstavljam si, da gre logika tudi v avtomobilski industriji nekako takole: Če je proizvodna cena nekega proizvoda 10.000€ in maloprodajna cena 50.000€, potem MPC za izdelek s proizvodno ceno 20.000€ ne bo 60.000€ ampak 100.000€.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Hja...zanimivo, da je to jamranje oz. kritiziranje Tesle zaradi cene. Večji problem pri Tesli se mi zdi, da še po teh cenah ne morejo proizvest dovolj avtov, kar priča o tem, da bi morala biti cena še višja.

Stvar je vredna toliko, kot so ljudje pripravljeni zanjo plačati. Če je vmes dovolj čudakov, ki stvar preplačajo je to to. Focus RS cena je okoli 35k€, v Nemčiji in UK jih prodajajo tudi po 50k€, ker bi jih eni res radi imeli kot prvi in avtov ni dovolj. Z redkejšimi avti bogataši dejansko služijo in to konkretne cifre.

https://youtu.be/ZzRh8YocQNE?t=28s

V prvem četrtletju je prodaja Modelov S v USA padla za 41%.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.200
1.204
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Em... saj ravno o tem sem pisal.

OK, beseda čudak ne zajame prav vseh, je pa dovolj za moj point, da je zadeva še preveč poceni. Dokler ne izdelaš dovolj avtov, da samo bogataše pokriješ, pol nimaš kaj doktorirat iz tega kako boš EV spravil na cesto za okoli 20-25k€. Je pa avtomobilska konkurenca zelo zanimiva, ker ne izkoristijo te luknje in me prav zanima kaj je odzad. Nek Mercedes ali BMW bi morala bit sposobna kupit če že ne sama razvit vso potrebno E opremo za preseč Teslo. Sposobna bi bila izdelat količine, notranjosti ne bi bile krš ipd.

Nič ni odzad oziroma cene nekaterih komponent (z baterijami vred) so morale dovolj pasti, da lahko za enako ceno kot Tesla naredijo avto z takim dosegom, ampak s kvaliteto, ki jo od avta za 100K človek pričakuje (in ki jo Tesla nima). Še dobro leto, pa bo prbi tak konkurent zunaj - z daljšim dosegom in nižjo ceno od Modela X ... Potem bi hitro jasno, koliko pomeni (poleg tehničnih lastnosti) dobra kvaliteta in razšrjena prodajno-servisna mreža, ki zna avto porihtat v par dneh, ne par mesecih ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.200
1.204
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik bertoncl pravi:
Tako čez palec bi rekel, da je glavni problem evropske konkurence cena. Če teslin konceptni avto (nedodelan) stane 100k, potem bi nekaj evropskega lepo in prestižneje narejenega v rangu A6/MB E/BMW 5 stalo bližje 200k.

Kako to misliš,teslin konceptni avto?
sprasujem se.gif
Recimo da je nedodelan,ampak če imaš denar,ga lahko kupiš takoj zdaj,v tem trenutku,torej ne vem o kakšnem konceptu govoriš?
Jaz zadevo s ceno vidim drugače...če dobiš BMW 5 že za slabih 50k...vzameš isto karoserijo in notranjost,dodaš baterijo,ki je glavni strošek...pa upoštevaj,da je elektro motor cenejši od bencin/dizelskega,pa odštej še vse nepotrebne komponente pri EV,kot so izpuh,menjalnik,itd...na kakšno prodajno ceno bi prišel proizvajalec pri tem avtu?

Ne moreš dodat dovolj velike baterije - ker platforma ni predvidena zanjo.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Je nekaj odzad, ker drugače ne bi naredli trojke. Nima prav nobenega smisla, če S pa X kjer maš večji profit ne moreš izdelat in tudi teh količin nemoreš poservisirat. Pol osvežiš S in dodelaš X, ne serješ pa s trojko za rajo in jo obljubiš v 2017.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Tesla Motors še zdaj dela izgubo. Mislim, da v lanskem letu malo manj kot milijardo $.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Taka izguba ni problem, če ti postavljaš megatovarne, polno polnilnic, Elon zlahka dobi investitorje, ki to krijejo zdaj pri trojki še "ljudstvo".

Da iz nič tako hitro ustvariš svetovno megatovarno je jasno, da se rabi bolne količine denarja.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.623
10.829
113
ni iz nič, je pa res da imajo v silicijevi dolini ogromno teh sredstev na razpolago,kao investicijski skladi, oziroma vreče. Nam je to nepojemljivo, ker tega instrumenta podpianja in pospeševanja podjetništva ne poznamo. Okej, zdaj so začeli talat po kakšnega jurja ali dva komu, ki je zraven. Ampak to je nič.