Tesla MODEL S

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
http://www.greencarreports.com...next-few-months

Citat:
The P85D top speed is currently electronically-limited to 130 mph. In the coming months, we will be able to upgrade the car free of charge to enable a 155 mph top speed. This free update will be available for the lifetime of the car (not limited to the first owner). Additionally, an over-the-air firmware upgrade to the power electronics will improve P85D performance at high speed above what anyone outside Tesla has experienced to date. In other words, the car will be better than you experienced. This free upgrade will be rolled out in the next few months, once full validation is complete.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Predvčerajšnjem je Orlando ponovno dobil na izposojo Modela S, tako da sva včeraj naredila testno vožnjo od ljubljanskega SuperChargerja pa do Maribora (Veselova ulica 6, 2000 Maribor, na dvorišču Servisne enote Elektro Maribor ) in potem nazaj.
V Ljubljani je bilo -7°C, v Mariboru -3°C, gretje sva imela nastavljeno na 22.5°C, vozila sva 130km/h oz. po omejitvah, kjer je bilo manj (tuneli,...). Slikce hitrosti na Google Maps na žalost nimam, ker je Torque aplikacija po parih minutah šla v Idle, ker v Modelu S nisem imel OBD2 modula, tako da mi boste pač morali verjeti, da sva šla z avtocestno hitrostjo.


Tole je poraba, ko sva prišla v Maribor. Poraba je nakazana v prvi vrstici podatkov oz. v trip A. Do MB sva porabila 34.4kWh energije:



V Mariboru sva dala avto polniti na 22kW polnilno postajo, vendar je postaja vsake nekaj časa ven metala, tako da nekaj je s to polnilno postajo narobe.




Tole je fotka, ko sva iz Mb prišla nazaj v Ljubljano na SC. Na poti nazaj sva porabila 34kWh energije, v obe smeri sva porabila 68.6kWh energije, tako da se da vožnjo v obe smeri naredili z enim polnjenjem:




Nazaj sva prišla s cca. 40km preostanka dosega. Potem sva dala Model S polniti na 100% na SuperChargerju, vmes pa sem z Ampero Orlanda zapeljal domov na kosilo, potem sem šel še sam, k sebi domov, na kosilo. Ko sva pokosila, sem šel ponj in nazaj na SC, kjer je bil Model S že poln. Aja, Pri SC so tudi na parkirišču vtičnice, da sem Ampero tam polnil med vsako vožnjo Modela S.


Potem sva šla iz SC v Koper. Ponovno sva vozila 130km/h oz. po omejitvah. Od Postojne do Kozine je pihala močna burja, tako da sva imela dol grede veter v hrbet. Ustavila sva se na polnilni postaji pri stadionu Bonifica, kjer sem naredil sledečo fotko porabe (23kWh porabljene baterije):



Zapeljala sva se še mimo Petrola, kjer je 22kW polnilna postaja, da sem Orlandu pokazal, kje je in potem sva odrinila nazaj. Tokrat sva vozila v klanec z burjo pihajočo proti nama. Vozila sva 130km/h oz. po omejitvah. Nazaj sva prišla z istim polnjenjem od SC iz Ljubljane, vmes je bilo le 1 minuta polnjenja na 4kW polnilni postaji pri stadionu Bonifica.

Nazaj sva porabila 28kWh energije, v obe smeri 51kWh:




Tako da, zaključek je, da se da z Modelom S tudi pozimi, ko je mrzlo in je poraba energije višja, priti v Mb in nazaj ali do Kp in nazaj z enim polnjenjem.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.977
6.993
113
Kdo pa je Orlando in kako to, da avto nima spredaj tablice?
smile-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Orlando je kolega, ki kupuje Modela S. Avto ima AT tablice, ampak za tisto fotko jo je prekril s papirnato tablico od podjetja, ki daje Modela S v najem. Jih najdeš na www.avto.net.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Sem se zdajle še malo poigral s številkami in dejansko, če sešteješ energijo porabljeno iz KP do Lj in Lj-Mb, porabiš cca. 62kWh energije, kar pomeni, da z enim polnjenjem lahko prideš iz Kp-Mb in to v zimskih razmerah, po AC hitrostih.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Še en problem Modelov S. Narejeni so večino iz aluminija, katerih popravilo je očitno zelo drago, rezervne dele dobijo samo Tesla certified servisi, ki pa so izredno dragi, tako da npr. tako škodo zavarovalnica oceni kot ekonomsko totalko:

http://www.teslamotorsclub.com...nto-an-accident

In to ni prvi primer.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Aluminum body on Tesla Model S may raise repair costs

Citat:
According to Green Car Reports, Tesla Model S drivers are learning that the expensive way, with a list of repair estimates ranging from $7,000 to fix "a small dent and scratch" to $45,000 for "minor front-end damage." At least one comment on the article supports the terrifically spendy bills, user "bdwaters" saying he got an estimate for more than $6,300 to fix minor damage to a rear quarter panel.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Jp + slab fit&finish. Npr. pri Modelu S, s katerim sva z Orlandom delala test Lj-Mb-Lj-Kp-Lj, je Orlandu, ki je vozil, nekje spredaj, pri voznikovih vratih, pri AC hitrostih, stalno hladno pihalo, kot da vrata niso dobro tesnila. Pri meni je bilo ok, on pa je rekel, da čuti hlad v levi roki, ki mu je počivala na naslonjalu vrat.
Npr, tudi oba sva se strinjala, da so sedeži v Amperi boljši, kot v Modelu S in ne samo to, tudi gretje sedežev je v Amperi bolj prijetno. Med tem, ko v Amperi sedeži zagrevajo enakomerno močno po vsej površini, je v Modelu S ogrevanje dosti točkovno, tako da takrat, ko se sedež še segreva, te na specifičnih točkah, kjer so grelci, rit peče, okoli teh točk te pa zebe. Neprijetno, dokler se celoten sedež ne zagreje.

Po koncu najinega testa in po tem, kar berem na TeslaMotorsClub forumu o Modelu S, sem bil vesel, da sem se odločil za Ampero, kljub električnem dosegu Modela S.
Poleg tega, da so popravila zelo draga (kaj bo šele, ko avto pride izven garancije - kot berem na forumu, uporabnike, ki se bližajo koncu garancije, že postaja strah) in slabega fit&finisha je tu še powertrain failure, ki se jim še kar dogaja: My 2 day old P85D suddenly died in the middle of an intersection

Tesla preveč drvi naprej z novimi modeli in feature-ji Modela S, namesto da bi odpravila obstoječe probleme.
 
Nazadnje urejeno:

irCAR81

Fizikalc
19. mar 2008
1.712
77
48
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Po koncu najinega testa in po tem, kar berem na TeslaMotorsClub forumu o Modelu S, sem bil vesel, da sem se odločil za Ampero, kljub električnem dosegu Modela S.
Dobr si se odloču, pa še full keša ti je ostal. Če ti ampera crkne lahko kar drugo kupiš, pa si cenovno nekje na modelu s.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Ja no, ko si kupoval Ampera, Model S sploh še ni bil na voljo v EU ...

Res je, ampak vseeno bi lahko še čakal.

Zdaj vidim, da sem se pravilno odločil, da nisem čakal.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.977
6.993
113
Saj nisi dejansko res razmišljal o Tesli?
smile-1.gif


No..če si...zdaj imaš na voljo i8, to verjetno ni tak polizdelek kot tesla...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Veš, zakaj se do pred mesecem nazaj nisem hotel voziti z Modelom S? Zato, ker sem mislil, da če/ko se bom, da me bo tako navdušil, da mi bo Ampera zbledela, tega pa nisem hotel.

Zdaj, ko sem se, cenim Ampero še toliko bolj.