Hvala za info! Dejansko je to potrditev tistega, kar sem sumil in bral na TMC forumu.
Npr, enkrat, ko smo se na poti iz Domžal do Strunjana ustavili v Kopru, smo se na poti do restavracije ustavili na Petrolovi polnilni postaji, kjer se je že polnil en Model S.
Moji punci sta šli naprej, jaz pa sem opazil, da ima Model S odprto šipo na sovoznikovih vratih. Stopil sem do blagajne in blagajničar je poiskal lastnika, ki je bil na kavi v pripojenem prostoru, ki je tak lokalček. Lastniku sem povedal za šipo in smo jo šli skupaj pogledati. Najprej jo je hotel dvigniti preko telefona in ni šlo, potem jo je hotel dvigniti tudi preko stikala na vratih in se tudi ni dvignila. Na srečo je bil lep sončen dan. Jaz sem potem odšel za puncama, tako da ne vem, kako se je zgodba odvila, ampak, kot je Gargy napisal - z Modeli imajo lastniki stalno en del z odpovedjo razno raznih komponent - najhujši so pa ti DC-DC kontaktorji, ki kar odklopijo in vse, kar ti ostane je, da ga daš v TOW mode in čakaš na flatbed iz Avstrije.
Enkrat sem slišal, da so morali s flatbed-om odpeljati Modela S iz ljubljanskega CityParka - polnilne postaje - po moje iz podobnega razloga.
Kot berem, so zdaj tudi osebje v Service Centrih usposobili, da zamenjujejo te konektorje, ker prej se je delalo tako, da je vsak tak avto dobil celoten sklop nove baterije, original baterijo pa so poslali v Freemont, kar pa seveda ni cost-effective.
Berem tudi, da zdaj pro-aktivno kličejo lastnike na zamenjavo teh kontaktorjev že vnaprej - mogoče so kaj izboljšali - to ne vem, ampak, glede na to, da je enemu lastniku P85D modela odpovedal konktaktor po dveh dneh in da niso ugotovili vzroka, kaj je sprožilo odpoved, je zaskrbljujoče.
http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/39554-Proactive-Contactor-Replacement
Kot je napisal Dr. Strangelove:
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Oh the joys of being a beta tester.