Citat:
Uporabnik afroC pravi:
Po izteku garancije bodo nekaj časa stale na dvoriščih dilerjev z rabljenimi, čez leto ali dve pa v prešo, muzeje itd.
Pa ni edini tak model. Lamboti, Ferrariji, cel kup takega sranja leži opuščeno. Tri leta po nakupu prvotni lastnik izgubil interes in si kupil novo igračo, stara pokvarljiva in draga za popravit pa nabira rjo.
Še kakšna srednje pokvarljiva reč, recimo BMW sedmica, nova koštala 80 jurčkov, se 4 leta stara prodaja za 17 jurčkov. Odkupna cena vernetno kakih 14 ali še manj.
Skratka nič novega.
Težava bo pa takrat, ko bo Tesla hotela iti v econobox razred. Kjer so pomembne cene novega, cene vzdrževanja, popravil, zavarovanj in cene rabljenih. Do takrat, pa ne bo problema. Kak bedak, ki se je raztegnil čez svoje ekonomske meje bo pač nategnjen, večina kupcev Tesle so pa itak bogatuni in jim dol visi, da so popušili slabih sto kekic na avto vsake tri leta.
Zakaj se proizvajalci Econobox-ov a la Toyota, General Motors in podobni, precej bolj konzervativno lotevajo trga električnih vozil, je pa jasno.
Nazadnje urejeno: