Tesla MODEL S

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik afroC pravi:
Po izteku garancije bodo nekaj časa stale na dvoriščih dilerjev z rabljenimi, čez leto ali dve pa v prešo, muzeje itd.

Pa ni edini tak model. Lamboti, Ferrariji, cel kup takega sranja leži opuščeno. Tri leta po nakupu prvotni lastnik izgubil interes in si kupil novo igračo, stara pokvarljiva in draga za popravit pa nabira rjo.
Še kakšna srednje pokvarljiva reč, recimo BMW sedmica, nova koštala 80 jurčkov, se 4 leta stara prodaja za 17 jurčkov. Odkupna cena vernetno kakih 14 ali še manj.

Skratka nič novega.

Težava bo pa takrat, ko bo Tesla hotela iti v econobox razred. Kjer so pomembne cene novega, cene vzdrževanja, popravil, zavarovanj in cene rabljenih. Do takrat, pa ne bo problema. Kak bedak, ki se je raztegnil čez svoje ekonomske meje bo pač nategnjen, večina kupcev Tesle so pa itak bogatuni in jim dol visi, da so popušili slabih sto kekic na avto vsake tri leta.

Zakaj se proizvajalci Econobox-ov a la Toyota, General Motors in podobni, precej bolj konzervativno lotevajo trga električnih vozil, je pa jasno.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.977
6.993
113
Saj vidiš dogajanje na tem forumu...samo časi pospeškov in top speed se objavljajo...kot da ne bi imeli omejitev na cestah pa potem mladeniči ejakulirajo po tem...namesto, da bi bil važen edini pomemben podatek, domet štrom avta.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.623
10.829
113
ja, domet in zanesljivost. Vse ostalo je pa za forumsko drkanje in orgazme nekaterih.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
<object width="640" height="505"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/Zuh_ylt2keg&hl=en&fs=1&hd=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/Zuh_ylt2keg&hl=en&fs=1&hd=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>


To je to, akr sem napisal že pred tedni....

filanje ega, AW in nič drugega.

Nasploh so mi taki testi ( dragi) med popolnoma nekonkurenčnimi zadevami totalen BS.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Tole je totalen BS....:lol:

Že dlje časa berem na TMC forumu, kako voznikom Modelov S gume požira na notranji strani, tako da to ni nič novega. Uporabnik kmanauto je v tem primeru s termalno kamero znanstevno demonstriral, da je to res.

Mimogrede, uporabnik kmanauto se tudi v svojem profesionalnem življenju ukvarja z avti in ima shop:

https://www.youtube.com/user/KmanAuto
 
Nazadnje urejeno:

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Kakšen »luksuzen« avtomobil pa je to, kjer se mu ne da spreminjat nagiba koles?
confused-1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Ok, bom povedal po domače, kmečko, ker očitno osnovna fizikalna logika ne deluje:

Kateri avto, ki ima "pod havbo", 200, 300, 400 kW(!) nima zadnjih gum v negativnem steku?
Kateri avto , ki ima "pod havbo", 200, 300, 400 kW (!) nima težav s prekomernim "radiranjem" zadnjih gum?

Folk s preveč cajta in denarja se igra doktorje....ja Dr.BS
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.200
1.204
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Ok, bom povedal po domače, kmečko, ker očitno osnovna fizikalna logika ne deluje:

Kateri avto, ki ima "pod havbo", 200, 300, 400 kW(!) nima zadnjih gum v negativnem steku?
Kateri avto , ki ima "pod havbo", 200, 300, 400 kW (!) nima težav s prekomernim "radiranjem" zadnjih gum?

Folk s preveč cajta in denarja se igra doktorje....ja Dr.BS

Praktično vsak kvaliteten ...
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
A ti to resno?

Boš rekel, da po tvoje "kvaliteten" avto z enormnim navorom ( kar ga Tesla tudi ima ! ) pri pospeševanju 2 toni težkega vozila, zadnja kolesa ne "šklecnejo" ??
Pustimo če avto stoji na parkirišču...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.200
1.204
113
www.adriamedia.si
Resno. Se ne spomnim, kdaj bi slišal za kak sodoben zmogljiv avto, da ima take probleme z gumami ... Pa poznam precej lastnikov močnih kant ...
Kako je nastavljeno podvozje, je stvar vsakega proizvajalca (kar pomeni, da itak nisem odgovarjal na tvoje prvo vprašanje). Da pa zaradi nastavitev ne uničje gum, je pa logično pričakovat od vsakega avta (tvoje drugo vprašanje).
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Tesla je...pač nekaj novega, nekaj "IN". Itak je biti "in" popularno. Pa magari na puf. In kaj ima ta avto "in"?
Na elektriko gre in obenem ima nenormalen navor. Navor je tisti ki "trga", uničuje gume !!

In ker je avto "in" je treba navor preizkušati....1x, 2x, 100x itn. pa pred kafičem, prijatelji, sosedi jasno....
Biti "in" stane ( 19tja, 20tka guma ni poceni ).

Žal pa lastnikom ne prepomore zdrave pameti.

In tako je kriva Tesla, ki radira gume.... LoL