Tesla MODEL S

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Vedno bolj in bolj se potrjuje da so EV-ji samo predmeti za filanje svojega, lastnikovega ega oz. nek večvrednostni kompleks.

Tko, kot pred leti evforija z Ajfoni. Danes ga ima pa lahko že vsak šiptar.

Tipična izjava zafrustriranca (ki se v življenju še ni peljal z EV-jem)
grims-1.gif

Primerjava z iPhonom je pa itak bolana
stupid-1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Se pa kar strinjam z njim - neki primerjalni videi med Ferrariji in Lamboti, češ kdo ima daljšega? Fora je v tem, da Lambo in Fefafi bosta svojih 150 mph držala še 100km, Tesla pa bo že 3x filala vmes...

Ne me narobe razumet - sem elektro-freak, spremlkam in sprejemam vse, kar je E (tako poslovno, kot v mojih hobijih), ampak takšni videi in komentarji pač mečejo slabo luč na vse skupaj. Opravičevanje očitnih pomanjkljivosti EV vozil pa izpade še toliko bolj patetično.

Cijazenje od LJ do MB z 115 kmh? Z avtom, ki se par postov nazaj primerja z Lambom in Fefo? Otročje.

EV-ji so fini za mestno vožnjo. Za kaj več pa (še) trenutno ne. Putimo Norvežane, so posebna kasta z onim ego-tripperjem na čelu (še čudno, da ga baba ni pustla).

Pa predno se pčiš, da se nisem vozil z EV - sem. Z obema Teslama (lastnik R.B.), tudi en poslovni partner jo ima, pa ugotvalja, da se je uštel.

Primerjava z iPhonom pa je na mestu - vsaj v tem delu, da izdelek začenja postajat (hote ali nehote) statusni simbol in če nekdo omeni pomankljivosti dotičnega izdelka, je takoj označen za zavistneža, faušljivca in osebo, ki bi to rada imela, pa tega ne more imeti...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Pa predno se pčiš, da se nisem vozil z EV - sem. Z obema Teslama (lastnik R.B.), tudi en poslovni partner jo ima, pa ugotvalja, da se je uštel.

Prosim, razloži (resno mislim), ker nimam izkušenj s Teslo iz prve roke.

Drugače pa, da razložim, zakaj je vozil 115km/h.

Orlando je imel avto šele par dni in se je nanj še navajal. Ni hotel ponoviti slabe izkušnje z eGolf-om, pri katerem je komaj prišel do Trojan, da ga je tam dal filati za pot domov, zunaj pa 0°C, pa otroka zadaj.
Zato je s Teslo vozil bolj konzervativno, ker ko imaš avto že dlje časa in veš česa je sposoben in kako daleč se lahko z njim pri določeni hitrosti gre, si lahko privoščiš voziti 130km/h. Do takrat pa nočeš, da se ti ponovi epizoda z eGolfom in celotno družino v avtu.

Zakaj mislite, da sem izbral Ampero po tem, ko sem se 4 leta vozil z Vectrix-om?
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Se pa kar strinjam z njim - neki primerjalni videi med Ferrariji in Lamboti, češ kdo ima daljšega? Fora je v tem, da Lambo in Fefafi bosta svojih 150 mph držala še 100km, Tesla pa bo že 3x filala vmes...

Ne me narobe razumet - sem elektro-freak, spremlkam in sprejemam vse, kar je E (tako poslovno, kot v mojih hobijih), ampak takšni videi in komentarji pač mečejo slabo luč na vse skupaj. Opravičevanje očitnih pomanjkljivosti EV vozil pa izpade še toliko bolj patetično.

Cijazenje od LJ do MB z 115 kmh? Z avtom, ki se par postov nazaj primerja z Lambom in Fefo? Otročje.

EV-ji so fini za mestno vožnjo. Za kaj več pa (še) trenutno ne. Putimo Norvežane, so posebna kasta z onim ego-tripperjem na čelu (še čudno, da ga baba ni pustla).

Pa predno se pčiš, da se nisem vozil z EV - sem. Z obema Teslama (lastnik R.B.), tudi en poslovni partner jo ima, pa ugotvalja, da se je uštel.

Primerjava z iPhonom pa je na mestu - vsaj v tem delu, da izdelek začenja postajat (hote ali nehote) statusni simbol in če nekdo omeni pomankljivosti dotičnega izdelka, je takoj označen za zavistneža, faušljivca in osebo, ki bi to rada imela, pa tega ne more imeti...

Problem v teh debatah je v tem,da se preveč meša (včasih skoraj enači) EV in PHEV. V praksi je pa tukaj ogromna razlika! Pri PHEV si popolnoma neodvisen od javnih polnilnih postaj,pri EV si pa še kako odvisen od njih! Zato je bila tudi debata v drugi temi,da 100% EV ne more biti edini avto,ki ga ima posameznik ali družina. Po mojem je bistven problem prehiter prehod iz 100% bencinskih na 100% EV avtomobile.
Če povprečnemu vozniku poveš dejstvo,da npr.Ampera neredi na elektriko okoli 70 km,jih bo večina bleknila: "A samo 70? To pa ni veliko.Potem pa raje kupim Leafa,s katerim naredim 130!" Hkrati pa se ne zavedajo,da se z Ampero po 70 km normalno pelješ naprej,z Leafom pa OBSTANEŠ sredi ceste oz.moraš nujno za nekaj ur na polnilno postajo. Praktičen primer: v Ampero se lahko ta trenutek vsedeš in se pripelješ do Hamburga v cca. 12 urah,z Leafom bi za isto pot moral nerediti cel strateški plan + trajalo bi verjetno najmanj 3 dni,da prideš do tja....
Dokler si večina ne bo razjasnila v svojih glavah,kako velika je razlika v uporabnosti v praksi med EV in PHEV,bo debata o teh stvareh zelo težka!
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Domnevam, da je čez Trojanske tunele upočasnil na omejitev hitrosti.

Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Popolnoma nepomemben in nerlevanten podatek torej.

Zakaj?

Zdaj vsaj veš, da niti z Zoe, niti z Leaf-om, niti z Soul EV, niti z Golf-om, ne prideš po AC iz Ljubljane do MB z enim polnjenjem pri 115km/h, kaj šele pri 130km/h.

Tega seveda ne moreš zanesljivo sklepat iz podatka po porabi Tesle na določen dan pri določeni hitrosti.
Zanimalo pa bi me, seveda, ali se da vsaj s Teslo prit iz LJ v Mb z normalno vožnjo (torej realno po omejitvah).
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Vedno bolj in bolj se potrjuje da so EV-ji samo predmeti za filanje svojega, lastnikovega ega oz. nek večvrednostni kompleks.

Tko, kot pred leti evforija z Ajfoni. Danes ga ima pa lahko že vsak šiptar.

Če bo čez recimo 5 let (ali 7) "vsak šiptar", kot praviš, imel EV, potem so ti sedanji prvi modeli svojo nalogo izpolnili odlično.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Domnevam, da je čez Trojanske tunele upočasnil na omejitev hitrosti.

Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Popolnoma nepomemben in nerlevanten podatek torej.

Zakaj?

Zdaj vsaj veš, da niti z Zoe, niti z Leaf-om, niti z Soul EV, niti z Golf-om, ne prideš po AC iz Ljubljane do MB z enim polnjenjem pri 115km/h, kaj šele pri 130km/h.

Tega seveda ne moreš zanesljivo sklepat iz podatka po porabi Tesle na določen dan pri določeni hitrosti.
Zanimalo pa bi me, seveda, ali se da vsaj s Teslo prit iz LJ v Mb z normalno vožnjo (torej realno po omejitvah).

Recimo tako, kot ko smo delali test trojice Ampere, Golfa7 in PiP-a? Po moje brez problema tudi pozimi, z ogrevanjem.

Če bo vse posreči, mogoče tega Modela S dobim tudi jaz v posodo in če ga, grem na eno vožnjo od Lj (SuperCharger)->Mb (FERI, kjer je 3x20A polnilna postaja)->Lj (SuperCharger), po omejitvah, tako, kot ko smo vozili omenjen test dve leti nazaj.

Če bi delal test med delovnikom, bi lahko v Mb tudi polnil na dvorišču Servisne enote Elektro Maribor, kjer imajo 22kW Mennekes polnilno postajo:

Citat:
Postaja se nahaja na dvorišču Servisne enote Elektro Maribor. Dostop do dvorišča je omejen z zapornico. Dostop do postaje je možen le v delovnem času servisne enote.

Obratovalni čas: del..: 7 - 15 h, sob..: Zaprto, ned..: Zaprto,
 
Nazadnje urejeno:

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Nekako ne razberem iz teh novic,kaj naj bi ta "update" pomenil? A to bo za obstoječe lastnike Rodsterja,kdor bo pač hotel avto nadgraditi....ali bodo ta avto spet začeli prodajati?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
To bo nadgradnja za obstojece roadsterje, ki jo je napovedal ze lansko leto.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Aha,hvala za info. Bral sem informacijo tudi tukaj:
http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=13296
zgleda da sem narobe razumel,ampak se mi zdi res malo čudno napisano,govorijo o prenovljenem Roadsterju,nadgradnji baterij,novem elektromotorju....skratka nikjer novice,da je to namenjeno obstoječim lastnikom,napisano je tako,kot da bodo dali ven prenovljen model
cool-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Nov roadster naj bi prišel po Modelu 3, te serije, narejene na šasiji Lotus Elise pa ne bodo več izdelovali, ampak bodo naredili novo platformo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Domnevam, da je čez Trojanske tunele upočasnil na omejitev hitrosti.

Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Popolnoma nepomemben in nerlevanten podatek torej.

Zakaj?

Zdaj vsaj veš, da niti z Zoe, niti z Leaf-om, niti z Soul EV, niti z Golf-om, ne prideš po AC iz Ljubljane do MB z enim polnjenjem pri 115km/h, kaj šele pri 130km/h.

Tega seveda ne moreš zanesljivo sklepat iz podatka po porabi Tesle na določen dan pri določeni hitrosti.
Zanimalo pa bi me, seveda, ali se da vsaj s Teslo prit iz LJ v Mb z normalno vožnjo (torej realno po omejitvah).

Recimo tako, kot ko smo delali test trojice Ampere, Golfa7 in PiP-a? Po moje brez problema tudi pozimi, z ogrevanjem.

Če bo vse posreči, mogoče tega Modela S dobim tudi jaz v posodo in če ga, grem na eno vožnjo od Lj (SuperCharger)->Mb (FERI, kjer je 3x20A polnilna postaja)->Lj (SuperCharger), po omejitvah, tako, kot ko smo vozili omenjen test dve leti nazaj.

Super. Javi rezulatte, če boš imel čas, pa lahko še naš normni krog odpelješ (se ti pridružim).
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Še ne vem, ker še ne vem, kdaj, če sploh, ga bom lahko dobil na test. Ko ga bom, vam vsekakor povem, še posebej, če se bom zapeljal do Maribora in ga bom dal tam polniti, če mi boste lahko svetovali, kaj lahko v Mariboru v vmesnem času počnem, ker Maribor bolj malo poznam, z veseljem pa bi ga spoznal malo bolje.

P.S.: Če se bo dalo, bom polnil na dvorišču Servisne enote Elektro Maribor, na Veselova ulica 6, 2000 Maribor, ker imajo tam 3x32A polnilno postajo - polnilna postaja pri FERI-ju je 'le' 3x20A
smile-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Aha,hvala za info. Bral sem informacijo tudi tukaj:
http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=13296
zgleda da sem narobe razumel,ampak se mi zdi res malo čudno napisano,govorijo o prenovljenem Roadsterju,nadgradnji baterij,novem elektromotorju....skratka nikjer novice,da je to namenjeno obstoječim lastnikom,napisano je tako,kot da bodo dali ven prenovljen model
cool-1.gif

http://www.autoblog.com/2014/12/26/tesla-roadster-3-0-package-prototype-announced-with-400-mile-pos/

Citat:
Following a heads-up given by CEO Elon Musk last week on Twitter, the company has now shared some details of a new upgrade it will be making available for its electric sports coupe sometime in 2015. For a yet-to-be-disclosed price, owners can opt to have their cars upgraded with a 70-kWh battery, some aerodynamically-optimized body bits and low-rolling resistance tires. Together, the enhancements should offer a 40-50 percent range improvement and give Roadsters a 400-mile range under certain conditions. Originally, it came with a 56-kWh unit and was rated for 245 miles on a charge.