Tesla MODEL S

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Samo ta enkraten znesek 2.000 $ pomeni za nekih 80k km prevoženih km. Povprečen uporabnik tega ne bo nikoli izkoristil, to je samo psiha da enkrat daš in misliš da je potem zastonj.
 

Yagi

Fizikalc
24. jan 2008
714
29
28
80k km? A si eno nulo preveč štel? Jaz 2000€ porabim za 8.330 km oziroma v dobrega pol leta!
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Gašper je, verjetno, računal strošek elektrike, ki je cca. 1/10 stroška bencina/dizla.
 

Yagi

Fizikalc
24. jan 2008
714
29
28
Jah, jaz izhajam iz svoje računice in ne iz kakšne druge, ker me ne interesira !
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
On pa izhaja iz računice lastnika Modela S
wink-1.gif
in koliko doplačaš za SuperCharger kot lastnik Modela S, kar je logično. Sej, o tem je govora, ne?
 
Nazadnje urejeno:

Yagi

Fizikalc
24. jan 2008
714
29
28
KO daš 100k USD za avto, ti 2k USD ne predstavlja problema. In tudi iz izhodišča lastnika Tesla S se izplača. PA recimo v 3 letih.....
 

bpfc

Majstr
12. sep 2008
1.908
58
63
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Samo ta enkraten znesek 2.000 $ pomeni za nekih 80k km prevoženih km. Povprečen uporabnik tega ne bo nikoli izkoristil, to je samo psiha da enkrat daš in misliš da je potem zastonj.
Nevem kako si ti računal, samo moj izračun pokaže, da po ceni 0,05€/kWh in porabi 25kWh na 100km, dobim ceno 1,25€ na 100km.
Če vsoto 2000$ preračunam v Evre je to od prilike 1500€. Če to vsoto podelim z 1,25, in pomnožim s 100, dobim 120.000km.
Kar pomeni, da bi moral "Yagi" v treh letih, vsako leto prevoziti 40.000km pod pogojem, da nikdar ne polni baterije doma.
 

sandichamp

Fizikalc
10. avg 2007
479
29
28
Citat:
Uporabnik bpfc pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Samo ta enkraten znesek 2.000 $ pomeni za nekih 80k km prevoženih km. Povprečen uporabnik tega ne bo nikoli izkoristil, to je samo psiha da enkrat daš in misliš da je potem zastonj.
Nevem kako si ti računal, samo moj izračun pokaže, da po ceni 0,05€/kWh in porabi 25kWh na 100km, dobim ceno 1,25€ na 100km.
Če vsoto 2000$ preračunam v Evre je to od prilike 1500€. Če to vsoto podelim z 1,25, in pomnožim s 100, dobim 120.000km.
Kar pomeni, da bi moral "Yagi" v treh letih, vsako leto prevoziti 40.000km pod pogojem, da nikdar ne polni baterije doma.

Pozabil si še trošarino zraven računat.

LP Sandi
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Če se ne motim, se ob 35:20 oglasi Matej Čer od Avantcar-a.

Jp, se ne motim
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Yagi

Fizikalc
24. jan 2008
714
29
28
To je tudi zelo zanimivo:

Musk assured the audience that the German Supercharger network, now breaking ground on the first six installations, would be fully installed by the end of 2014. Consisting of between 40 and 50 stations, these stations will allow the entire German population to be within reach of a quick-charge and not have to drive more than 200 kilometers (124 miles) to get to the next.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Jp, če poslušaš video, Musk pove, da bodo SuperChargerji samo 200km narazen prav zaradi hitrostih na Autobahn-ih. Poleg tega pa bodo 135kW in ne le 120kW, kot so v USA.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Folk je pa na tej konferenci itak čist ubrisan, kot bi majhnim otrocim talal lizike
smile-1.gif


Uporabniki bodo pa po mojem hitro skužili, da se ne splača terat 200 kmh in potem bolj pogosto ustavljat, kot pa voziti bolj zmerno in prevoziti 400 km. Ampak seveda to je primer samo daljših poti, pri krajših itak superchargerji ne bodo v uporabi.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Sej, če si poslušal Elon-ov govor, je govoril o upgrade-u navigacije, ki bo upoštevala tudi dolžine polnjenj med destinacijami in ti bo navigacija sama preglaga pot in hitrost vožnje, da prideš na cilj v najkrajšem času.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.613
10.820
113
na konc pa dizla kupiš
evil.gif


drugače pa, fuel cells vsi razvijajo...samo tesla ne, valjda da bo rekel da je BS.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Vodikove celice se razvijajo že desetletja, pa še nič ne kaže na kaj drugega, kot butični avto.

Mimogrede, tudi Bob Lutz, bivši vice chairman GM-a je rekel v svoji knjigi, da vodik nikamor ne pelje, pa ga tudi že razvijajo ohoho let in je zato štartal razvoj Volt-a. Eto, koliko let je trajalo, da od začetka razvoja Volta pa do začetka prodaje, kje pa so vodikovi avti?

Še Tesla je prehitela vodikove avte, pa so štartali iz nič.

Namesto tiste vodikove polnilne postaje, ki je stala 1 milijon evrov, uporablja je pa nihče, pa bi lahko postavili X polnilnih postaj in Y hitrih polnilnih postaj (CHADEMO + Mennekes DC + Mennekes AC combo postaje, katerih fotke so v temi Ecartec).

Eto, takole:
 
Nazadnje urejeno:

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Vodikov problem je energija za pridobivanje, ker ga pač kot takega ni v naravi. Vsi bi se pa hvalili z izkoristki same celice, ki trenutno tudi niso nekaj oh in sploh pri 50-60%, od tu naprej je pa šele izkoristek električnega pogona, ker avto na vodik je v praktičnem smislu avto na elektriko, generator elektrike je pač vodikova celica. Da ne omenjam tega da obvezno potrebuješ še vmesno buffer baterijo in njene izgube ker celica mora delovati na neki omejeni moči.

Večino vodika danes pridelajo iz zemljskega plina baje z 80% izkoristkom. To pa danes pomeni izkoristek ca. 35% z avtom z gorivno celico, ali podobno če bi naredil namenskega hibrida na plin za drobiž v primerjavi s ceno avta na vodik.

Veliko se govori o sončnih in vetrnih viških, da bi jih porabili za pridobivanje vodika z elektrolizo, tu so izkoristki mizerni (50%) in bi bilo veliko bolj pametno te viške nekako shranjevati v drugačni obliki.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Ja, in to potraten in zahteven za transport.
Baterija dosega 90% izkoristek polnjenja/praznjenja, vodikove najbolj optimistične in v realnosti nedosegljive številke so sedaj nekje pri 45% (80% elektroliza,60% celica) lahko pa v realnosti padejo na vsega 20% učinkovitost.