Tesla MODEL S

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.603
10.818
113
Točno ja, kupim avto za 100k€ potem pa bom gledal na cente pri gorivu (da pušnem na leto samo v vrednosti avta 15k€ ne bomo omenjali. Kje pa živiš. Če mam 100 k€ samo za avto, bom imel tudi 400 € na mesec za gorivo recimo. Pika.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Zanimivo, da je potem Model S tako razprodan avto. V svoji kategoriji je, po prodaji, prehitel svoje tekmece.

Kako to raložiš?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Boš imel, mogoče ja, ampak stroški, ki jih boš imel z avtom v 5 letih bodo vseeno pri klasiki s podbnimi zmogljivostmi in enako nakupno ceno presegali Teslo za 20k €. Klasika za 100k € in Tesla za 100k € niti približno nista stroškovno enaka, ni treba gledati in paziti na porabo, to pride samo od sebe. Pika.

Pa še ena stvar, malo razmisli koliko bo vreden 4.0 l bencinski avto po 5 letih, oz. kdo bo tak avto sploh hotel kupiti rabljen z namenom da ga bo registriral in vozil, nihče. Za 5 let staro Teslo bo kupcev na pretek, 500€ obvezno zavarovanje in gasa, pri klasiki boš toliko dal samo za letno dajatev.

Ta segment klasičnih vozil je enormno obdavčen, to ti je največja subvencija za EV. Zakaj pa misliš da jih na Norveškem kupujejo kot vroče žemljice, ker so klasični avti čisto nenormalno in neživljenjsko obdavčeni.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Dvomim, da nekdo, ki da 100k za avto, razmišlja o tem, kako bi/bo prišparal na stroških/gorivu....razen če se gre za kakega klasičnega slovenčka, ki kupi merca, potem pa nima za bencin.. Pa tudi pomoje ne razmišljajo o amortizaciji in podobnem crapu, to enostavno ne more bit folk, ki ima probleme s financami.
 

bpfc

Majstr
12. sep 2008
1.908
58
63
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Boš imel, mogoče ja, ampak stroški, ki jih boš imel z avtom v 5 letih bodo vseeno pri klasiki s podbnimi zmogljivostmi in enako nakupno ceno presegali Teslo za 20k €. Klasika za 100k € in Tesla za 100k € niti približno nista stroškovno enaka, ni treba gledati in paziti na porabo, to pride samo od sebe. Pika.
Pa še ena stvar, malo razmisli koliko bo vreden 4.0 l bencinski avto po 5 letih, oz. kdo bo tak avto sploh hotel kupiti rabljen z namenom da ga bo registriral in vozil, nihče. Za 5 let staro Teslo bo kupcev na pretek, 500€ obvezno zavarovanje in gasa, pri klasiki boš toliko dal samo za letno dajatev.
Ali si upošteval, da bo 3 leta stara Tesla imela samo še cca 45% vrednost novega vozila? Pri 7 letih boš pa že počasi moral
razmišljati o nabavi novih baterij.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Pa si ti upošteval koliko bo vrednost 4.0 bencinarja po treh letih? Za koliko lahko kupiš rabljenega Roadsterja iz leta 2009, koliko je bil nov?

Glede življenske dobe pa dam glavo stran, če ne bo povprečno vsaj dvakrat daljša kot pri Nissan Leafu. Pomisli, če prevoziš 500k km to za Teslo pomeni šele 1.250 polnih ciklov, ker pa se v praksi dogajajo delni cikli, jih bo baterija prenesla še Nx več. Bolj bo problem (če bo) degradacija zaradi same starosti oz. če se bodo pojavile kakšne druge zanesljivostne napake (inverter, el. motor, ...).

In ne vem kako si predstavlajte da nekdo, ki da 100k € za avto, da mu je kar vseeno, če ga potem država nateguje z davki in da kar pušne 20k € za brez veze. Za nekoga z rednimi prihodki 5k € mesečno, ni tako samoumevno ali bo za avto dal 80 ali 100k € in ali bo vsako leto potem za bencin in dajatev dal 6k € ali samo 600 €. Ja na svetu dejansko obstajajo ljudje s takimi prihodki in v nekaterih državah se jim reče "srednji sloj", to nisto neki bogataši brez omejenih financ.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Ne gre se zato, da bi mu bilo vseeno, ampa človek ki da toliko za takšen avto, ga ne bo kupil iz istega razlog, kot nekdo kupi ampero, torej da bi njegove dnevne fure bile cenejše in bi v par letih prišparal par jurijov.

pomoje no, lahko pa se javi kak bogataš, pa opiše njegovo razmišljanje, ker mi navadni smrtniki lahko samo ugibamo
smile-1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
hint: tudi Ampere ne kupiš zato, da bi privarčveval denar, niti Priusa
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

bpfc

Majstr
12. sep 2008
1.908
58
63
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:

Glede življenske dobe pa dam glavo stran, če ne bo povprečno vsaj dvakrat daljša kot pri Nissan Leafu. Pomisli, če prevoziš 500k km to za Teslo pomeni šele 1.250 polnih ciklov, ker pa se v praksi dogajajo delni cikli, jih bo baterija prenesla še Nx več. Bolj bo problem (če bo) degradacija zaradi same starosti oz. če se bodo pojavile kakšne druge zanesljivostne napake (inverter, el. motor, ...).
Glede življenske dobe v primerjavi z Leafom je stvar ugibanja. Sem pa skoraj prepričan, da bo ravno obratno, kot ti razmišljaš. Kar nekaj je že bilo pritožb na izredno drage Tesline rezervne dele. Že sedaj so nekateri, ki so jim zabrikale baterije resno razmišljali o nadaljnem strošku 40000$ za zamenjavo, ki so jim jih zaračunali pri Tesli, in ki se po drugi strani hvali, da ima najcenejšega dobavitelja baterij, ter da jih stane pak odvisno od modela od 12000-15000$
Ali si pri teh 1250 polnih ciklov upošteval, da bo šlo cca 250 ciklov samo v namen porabe, ko avto ne bo v uporabi.
Poleg tega je precej pritožb na prehitro nenormalno obrabo predvsem zadnjh gum.
 

Yagi

Fizikalc
24. jan 2008
714
29
28
Vse računice gor ali dol. Meni osebno sploh ni pomembno kaj in koliko porabi.....preprosto je v elektriki en poseben čar. Čar v vožnji, v tihosti, zmogljivostih.
Osebno za 100k€ nebi sploh razmišljal. Ko se bodo pa Superch. z norveške preselili še drugod po EU bo pa sploh zmaga na celi črti.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Nenormalna obraba zadnjih gum
hysterical-1.gif


Pa si ti upošteval, da je avto ponavadi ponoči priklopljen torej 1/3 časa ni tiste parazitske porabe in ciklanja baterije. Prodanih avtov je bilo koliko? In koliko je pritožb zaradi brickanih baterij? Koliko je Leafov in pritožb zgube kapacitete baterije?

Vsak podrobno spremlja te nove tehnologije in čisto vsak posamezen primer pristane v časopisu, jasno Tesla ni noben uber avto, tega nisem nikjer trdil, ampak druge alternative v tem cenovnem rangu pač ni.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.348
767
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Dvomim, da nekdo, ki da 100k za avto, razmišlja o tem, kako bi/bo prišparal na stroških/gorivu....razen če se gre za kakega klasičnega slovenčka, ki kupi merca, potem pa nima za bencin.. Pa tudi pomoje ne razmišljajo o amortizaciji in podobnem crapu, to enostavno ne more bit folk, ki ima probleme s financami.
Seveda. Zato se recimo Mercedes, BMW, Audi,... nič ne trudijo zmanjšati maso in porabo premium vozil... vse še vedno kuri 20-30l, ker pri 100.000€ + pa kupcem res ni mar za porabo...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.603
10.818
113
BS, nižajo jo zaradi trenda in višanja cen ergentov. Tudi to je tehnični dosežek, in je dober argument za hvaljenje in kazanje mišic. Včasih so bili argumenti pospeški in moč, danes je poleg tega še nižanje mase in porabe. Tudi pri limotih. Sploh pri njih. Kaj ti pomaga da imaš doseg 200 km (ups tu nekje smo pri tesli
smile-1.gif
), doseg mora bit med 600 in 1000 km, potem takšni limoti postanejo uporabni.
 

bpfc

Majstr
12. sep 2008
1.908
58
63
Citat:
Uporabnik Yagi pravi:
Ko se bodo pa Superch. z norveške preselili še drugod po EU bo pa sploh zmaga na celi črti.
Na Norveškem imajo namen postaviti 6 Superchargerjev. Če to preneseš na velikost Slovenije, lahko pričakuješ največ
enega. In kaj se boš s tem spomagal?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Saj ne rabiš kaj več, kot 1 supercharger v LJ in enega na obali, pa je cela slovenija pokrita
wink-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
BS, nižajo jo zaradi trenda in višanja cen ergentov. Tudi to je tehnični dosežek, in je dober argument za hvaljenje in kazanje mišic. Včasih so bili argumenti pospeški in moč, danes je poleg tega še nižanje mase in porabe. Tudi pri limotih. Sploh pri njih. Kaj ti pomaga da imaš doseg 200 km (ups tu nekje smo pri tesli
smile-1.gif
), doseg mora bit med 600 in 1000 km, potem takšni limoti postanejo uporabni.

Model S ima realnega dosega od 350km naprej. Ga je imel SJTV1 in so to njegove besede, tako da ustavi konje. Zanimivo, da ko je bil doseg elektricnih avtomobilov tam nekje 120km, ste zahtevali dosega vsaj 400km, zdaj ko je tak avto na tržišču, si dvignil zahtevo po dosegu na 600 do 1000km.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Za slovenijo teh 350km čisto prek teče, to je naša prednost. Drugi problem pa je, da smo reven narod, pa nismo zanimivo za EV, drugače bi bili prava meka za te zadevščine
wink-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Ne vem no. Danes smo v Strunjanu in na polnilni postaji poleg mene polni se ena predelana Panda.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.603
10.818
113
400 je za slo razmere bomba, več niti ni potrebno. Če pa s vsaki teden voziš v DE, pa ni kul. Je tako? Potem rabiš nek udoben limo, z dosegom vsaj 600+ Imho.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Za take razdalje, ce jih delas redno pac kupis dizelasa in ne elektricni avto. Ampak, kaksen % folka pa tedensko v enem susu naredi 400km?