Ali si upošteval, da bo 3 leta stara Tesla imela samo še cca 45% vrednost novega vozila? Pri 7 letih boš pa že počasi moralCitat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Boš imel, mogoče ja, ampak stroški, ki jih boš imel z avtom v 5 letih bodo vseeno pri klasiki s podbnimi zmogljivostmi in enako nakupno ceno presegali Teslo za 20k €. Klasika za 100k € in Tesla za 100k € niti približno nista stroškovno enaka, ni treba gledati in paziti na porabo, to pride samo od sebe. Pika.
Pa še ena stvar, malo razmisli koliko bo vreden 4.0 l bencinski avto po 5 letih, oz. kdo bo tak avto sploh hotel kupiti rabljen z namenom da ga bo registriral in vozil, nihče. Za 5 let staro Teslo bo kupcev na pretek, 500€ obvezno zavarovanje in gasa, pri klasiki boš toliko dal samo za letno dajatev.
Glede življenske dobe v primerjavi z Leafom je stvar ugibanja. Sem pa skoraj prepričan, da bo ravno obratno, kot ti razmišljaš. Kar nekaj je že bilo pritožb na izredno drage Tesline rezervne dele. Že sedaj so nekateri, ki so jim zabrikale baterije resno razmišljali o nadaljnem strošku 40000$ za zamenjavo, ki so jim jih zaračunali pri Tesli, in ki se po drugi strani hvali, da ima najcenejšega dobavitelja baterij, ter da jih stane pak odvisno od modela od 12000-15000$Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Glede življenske dobe pa dam glavo stran, če ne bo povprečno vsaj dvakrat daljša kot pri Nissan Leafu. Pomisli, če prevoziš 500k km to za Teslo pomeni šele 1.250 polnih ciklov, ker pa se v praksi dogajajo delni cikli, jih bo baterija prenesla še Nx več. Bolj bo problem (če bo) degradacija zaradi same starosti oz. če se bodo pojavile kakšne druge zanesljivostne napake (inverter, el. motor, ...).
Seveda. Zato se recimo Mercedes, BMW, Audi,... nič ne trudijo zmanjšati maso in porabo premium vozil... vse še vedno kuri 20-30l, ker pri 100.000€ + pa kupcem res ni mar za porabo...Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Dvomim, da nekdo, ki da 100k za avto, razmišlja o tem, kako bi/bo prišparal na stroških/gorivu....razen če se gre za kakega klasičnega slovenčka, ki kupi merca, potem pa nima za bencin.. Pa tudi pomoje ne razmišljajo o amortizaciji in podobnem crapu, to enostavno ne more bit folk, ki ima probleme s financami.
Na Norveškem imajo namen postaviti 6 Superchargerjev. Če to preneseš na velikost Slovenije, lahko pričakuješ največCitat:
Uporabnik Yagi pravi:
Ko se bodo pa Superch. z norveške preselili še drugod po EU bo pa sploh zmaga na celi črti.
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
BS, nižajo jo zaradi trenda in višanja cen ergentov. Tudi to je tehnični dosežek, in je dober argument za hvaljenje in kazanje mišic. Včasih so bili argumenti pospeški in moč, danes je poleg tega še nižanje mase in porabe. Tudi pri limotih. Sploh pri njih. Kaj ti pomaga da imaš doseg 200 km (ups tu nekje smo pri tesli), doseg mora bit med 600 in 1000 km, potem takšni limoti postanejo uporabni.