Tesla MODEL S

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.870
753
113
www.jernej.org
Ampak a ni škoda enjyaq s ceno 40k, koliko je tudi model 3? Zdaj jurija al gor...pa tudi kia niro je nekje 38k če se ne motim?

Musk je rekel, da pod 200 milj dometa ne bo šel, zato pač ne dela cenejših, kot je recimo twingo.

Enyaq se začne pri 38.5k€ (z baterijo, ki je primerljiva Tesli 3 SR+). Tesla 3 SR+ se začne pri 44k€. Enyaq z večjo baterijo (ki je primerljiva s Teslo 3 LR) se začne pri 45k€. Tesla 3 LR se začne pri 54k€. Pri enem dobiš več avta, pri drugem pa boljše pospeške. Boljša bi bila recimo primerjava z Model Y, ki ga pri nas sploh še ne moreš dobiti in bo par k€ dražji od trojke.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.870
753
113
www.jernej.org
Če vam ze pospeške dol visi. Kaj pa domet ? 836 km (520 milj) je pa že lepa - uporabna številka. napram 370 km (230 miljam )
Domet je seveda fantastičen... ampak ga je treba jemati z rezervo. Realen bo bližje 600km. Ampak to je avto za 140k€. Za ta denar si lahko kupim enga EV-ja za dnevne fure in enga dizla s 1200km dosega za na morje.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.714
1.063
113
Ok, to si ti. Men kej tazga na pamet ne pade. Ampak ti mas prav, drugi smo pa glupi? Pa sploh, Skodo pa Teslo primerjat. Fantastisch...
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.714
1.063
113
Ja, ampak rata :) Torej skoda za naokol, porka za po mestu? Mi ne potegne ampak ce drugim... zakaj pa ne.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Če vam ze pospeške dol visi. Kaj pa domet ? 836 km (520 milj) je pa že lepa - uporabna številka. napram 370 km (230 miljam )

Meni pa za to dol visi. Nisem trgovski potnik, delam pod 20kkm na leto lepo relacijo v službo z i3 94Ah sem lahko BP živel. Ravno zato sem za PHEV, ker vem, da bi se z dobrim vozil BP 90% na štrom, na morje bi pa tudi pičil brez problema in razmisleka, da imam takrat "porabo". Polnijo se izredno hitro in gledat na range in vgrajevat nepotrebno velike baterije je nonsense. Elon ko laže, mora še vleč naprej, potem pa Tesla obrne plato, kot da nima Musk nobene veze.

Npr. zadnje je bilo, da ne bo v EU nobenega Model Y razen iz Berlinske tovarne... glej ga zlomka, jih že vozijo v Zeebruge. :bonk:

Te cifre, ki jih Tesla drk** to kar za sveto uporabljate? Saj ste "internetni" uporabniki, moj fotr ne vem če bi nasedel in bi gledal teste po netu predno bi kupil ali postal BEV nadušenec.

Tukaj v ti zadnji primerjavi se je še odlično obnesla napram WhatCar EV testiranjih ipd.:

 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Tesla je predvsem fanboy scena. Tam se bianco verjame vsem neumnostim, ki jih izreče njihov Električni Jezus.
 
  • Všeč mi je
Reactions: darjan

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Aktualno zanj je Space Karen . :valjamse:

PS. Pripravlja podlago za prodajo delnic, mogoče jih je že. Bratec že dumpa cca. 26mio je prodal po okol 850$. Spin Muska bo, da rabi za financiranje spravit človeštvo na Mars lol.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
749
113
EU
Jaz kot čisto navadni potrošnik Tesle še ne kupim, pač je preveč tvegan nakup za nas reveže:cool: Sedaj, če se bo sčasoma izkazalo, da so avti izdelani v Nemčiji boljše kakovosti itd. morda nekoč spremenim mnenje. Še katerikoli avto sem imel praktično nisem imel večjih težav in res mi je všeč ta občutek zanesljivosti. Se sploh ne branim vse te nove tehnologije pa to, ampak če že, potem kot že rečeno, bi si umislil neko EV Dacio kot drugo avto in to je to; ampak ne za 17k, za max 13 k, če je vsaj malo opreme not, brez vsega pa 10-11k (upoštevaje subvencijo). To pa zato ker dobim povsem novo Dacio na plin za 8k. In dam lahko še 3k ekstra ker gre za novo tehnologijo.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
To je njegov play, da ima na svoji strani retail "butce", ki bodo branili delnico, tudi če je 1000x precenjena. Odlična taktika in reklama zase in Teslo. Muskova neprodaja delnic je bila genialna poteza.

Poglej Youtube "influencerje", koliko butastih videotov spravijo skup ali glede delnic ali pa glede avtomobilov samih. Njim se izredno splača, kar je najbolj demonstriral Sandy Munroe, ker bi mislil, da ima izredno uspešno firmo in biznis, pa je povsem padel v Teslo, ker postaneš "poster boy" popularen in profitabilen. Obračal je delnice, ustvaril youtube kanal, pametoval na raznih oddajah ipd.

Gamestop folk je pokazal, da so še kako močni, če je kult zadaj, miljarderji ala Musk in Chamath jih pa strižejo kot owce.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.850
113
Ker se zanimam za nakup polizdelka od Tesle,... Model 3 kakor gledam, je npr. kritičen zarad panel gapov pri posameznih modelih, kvaliteta materialov notri pa je po določenih testih na YT recimo boljša od ID3 (Matt Watson carwow npr.), da o samem infotainmentu, izkoristku in moči niti ne začnem.
Torej mislim, da to ni več polizdelek in je model 3 primerljiv, nekje verjetno boljši, nekje slabši od ID3, ki je povsem nov izdelek uveljavljenega avtomobilskega velikega proizvajalca.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Jaz ne bi rekel, da je model 3 slabši od ID3, ipd jajc. Je pa tu problem servisa, kot nekatere skrbi.

Je pa model X sigurno slabši od Trona in tajkana, ipd, premium avtov.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Guinness

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
749
113
EU
Da se razumemo, saj tudi modela ID3 ne bi še kupil sedaj. Morda v tretji inkarnaciji, enako velja za vsa ostala vozila. Pri Dacii je pa prednost to, da čeprav je uradno to njihov prvi EV, je v ozadju pač Renault in tehnologija njihovih ostalih EV; skratka ni nič revolucionarnega in praktično nimaš kaj zgrešiti. Samo še cena je faktor, ali da ali ne iti že sedaj v nakup.
 
Nazadnje urejeno:
I

Izbrisan uporabnik 474

Ker se zanimam za nakup polizdelka od Tesle,... Model 3 kakor gledam, je npr. kritičen zarad panel gapov pri posameznih modelih, kvaliteta materialov notri pa je po določenih testih na YT recimo boljša od ID3 (Matt Watson carwow npr.), da o samem infotainmentu, izkoristku in moči niti ne začnem.
Torej mislim, da to ni več polizdelek in je model 3 primerljiv, nekje verjetno boljši, nekje slabši od ID3, ki je povsem nov izdelek uveljavljenega avtomobilskega velikega proizvajalca.

Moraš postaviti v kontekst, da je tudi ID.3 polizdelek oz. še manj kot to. ID.3 nikoli ni bil mišljen kot nekaj, kar bi VW postavili na "električni" zemljevid.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Saj se ne gre za "hujše" probleme. Ampak če odkartaš 45k€+ za pleh, potem tudi ne pričakuješ problemov, ali? Recimo pustiš avto na soncu nekje na parkingu na hrvaški tržnici, greš po nakupih, prideš nazaj in ti ne dela LCD, ali ga samo pol dela ali pa ne dela touch... In ker je cel avto na touch... You get the point.
Kot že rečeno, servisna mreža... Z vsakim avtom se ti lahko kaj zgodi, rukneš kaki kandelaber, gre zadnja luč. Pri "normalnih" avtih greš še isti ali naslednji dan na servis in se čez 2 uri odpeljše z novo lučjo... Pri Tesli se naročiš, počakaš na termin, ti povejo, da bo del dobavljiv čez 3-4 mesece in ti lepo neoslinjenega ugurajo v šupak. Da se o cenah rezervnih delov ne menimo, neoriginalnih pa sploh ni.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Tesla je predvsem fanboy scena. Tam se bianco verjame vsem neumnostim, ki jih izreče njihov Električni Jezus.
No, to pa nakladaš sedaj.
Fanboy scena je bila pri par deset tisoč vozilih letno. Pri pol mio vozil je pa to že daleč od fanboy scene. So noter že večinoma čisto navadni kupci, ki jim avto pač ustreza. Se pa zna to dokaj hitro konkretno maščevati Tesli, če ne bodo znali ponakupno poservisirat teh strank. Ker oni ne bodo čakali par mesecev na nek rezervni del, avto bo pa vmes stal, oni pa plačevali lizing.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
749
113
EU
Ta odstopanja Tesel so res kar huda, če to res drži:sprasujemse:

EC Range 2021.png