Tesla MODEL S

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Nima to veze z vrednostjo proizvajalcev. Govorimo o kapitalizaciji na Casino Borza.
Vse delnice na Casino Borza so trenutno napihnjene. Še vrednosti letalskih družb so višje kot 5 let nazaj, ko sta se zanje cedila med in mleko danes so pa dobesedno pred bankrotom.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.714
1.063
113
Poza se temu rece. Sej VAG tud glumi na muc, samo PR-ovca tuki citej, vse se v oblakih, folk pa brez kinte kmal za hrano ne bo mel, oni bi pa locen stevc za ono, za to, bla... Glumci do kraja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Poza se temu rece. Sej VAG tud glumi na muc, samo PR-ovca tuki citej, vse se v oblakih, folk pa brez kinte kmal za hrano ne bo mel, oni bi pa locen stevc za ono, za to, bla... Glumci do kraja.
Več dobaviteljev na enem števcu (in ne več števcev) je že predpisano od EU in bo tudi v novem zakonu pri nas čez par mesecev.
Za PRovko pa garantiram, da je ni na Alterju.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Realno ne bo nič od tega, ker števci tega ne podpirajo. Pa tudi ko bodo, so cikli za zamenjavo števcev 12 let.

Je pa že sedaj predvideno, da imamo lahko uporabniki tudi navidezna odjemna mesta, recimo za polnjenje avtomobila na javnih polnilnicah. Da dobiš račun za polnjenje direktno pri svojem ponudniku elektrike in ne pri ponudniku same polnilnice. To ima pri nas Gen-i, v Nemčiji recimo Maingau, kjer polniš na Ionityu v Sloveniji, plačaš pa na Maingau računu za elektriko v Nemčiji.
Ampak za slednje ni še nobene prisile, torej če se Geni ali Maingau ne zmenita s ponudniki, pač ni polnjenja. Seveda pa je dolgoročna strategija štromarjev, kot sta Maingau ali naš Geni, da zgradijo svojo mrežo polnilnic in odpikajo avtomobilsko naftni lobi iz svoje slike.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Kar se zdi komplicirano pride ven ponavadi nek pavšal, tako kot za vinjete, ni pravično ampak država enostavno pokasira kar mora. Tudi če ne bo satelitskega cestnijenja, te lahko lepo račun čaka ob podaljšanju registracije vsako leto, letna dajatev, ki je trenutno na EV 0€.

Letna dajatev na EV 200€ ko bo na cesti 100.000 EVjev pa je pol problemov z davki rešenih. Kdor teh 200€ ne bo dobil notri z vožnjo v primerjavi z ICE je pa itak vseeno če kupi kar ICE. Naj EV kupujejo tisti, ki se veliko vozijo, vsaj zdaj ko so proizvodnje kapacitete baterij omejene.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Naj EV kupujejo tisti, ki se veliko vozijo, vsaj zdaj ko so proizvodnje kapacitete baterij omejene.
Lool.
Jaz sem takoj zato, samo povej mi za EV avto, s katerim bom spravil skupaj 40.000 letno, pa da rabljen v normalnem stanju stane do 20.000 EUR. In ne, ne delam po 20km na dan, ampak večinoma so vožnje po 300km in več. Pa takrat nimam časa pol ure viset “na kavici”, da se mi quickcharga.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
LOOL, daj trolaj kje drugje. A imamo morda na cesti 100.000 EVjev? NE, oglasi se takrat ko jih bomo imeli in mi takrat pod nos vrži tale post.

Smo v fazi spodbujanja nakupa EV, do letne dajatve ali kakršne koli oblike obračuna po km smo še zelo daleč.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
LOOL, daj trolaj kje drugje. A imamo morda na cesti 100.000 EVjev? NE, oglasi se takrat ko jih bomo imeli in mi takrat pod nos vrži tale post.

Smo v fazi spodbujanja nakupa EV, do letne dajatve ali kakršne koli oblike obračuna po km smo še zelo daleč.
O kakšnih 100.000 EVjih sedaj govoriš?
Ti praviš, da bi bilo smiselno tistemu, ki dela veliko km kupit EV? Kako bo kupil EV, če pa nima dosega? 60.000 pa nekako ni isto kot recimo 35.000 za dizel Passat :), ob tem da potem trepetaš, kjer ti bo zmanjkalo elektrike.
Jaz zelo sledim EVjem in bi ga prec zamenjal, ampak za moje potrebe (se veliko vozim) žal odpade. Pa se ne vozikam na burek do Maribora in kavico do Kopra, ampak sem službeno in ne morem si privoščit polurnih kavic za to, da bom nafilal avto.

Sem se zadnjič pogovarjal s stranko, ki ima dizel terenca in je cel zagret za elektriko, žena vozi i3. Je rekel, da mu je full žal, da ne more imeti EVja, ampak enostavno si ne more privoščit, da se bo s stranko v avtu do Splita 2x ustavljal na polnjenju. Nastavi tempomat na 200 in to je to, pade direkt dol. Dela pa 60.000km letno. Je šel enkrat njegov kolega s Teslo zraven, pa so ga potem ne vem koliko časa čakali dol. Ker ko enkrat se pogovarjamo o takih hitrostih, tista elektrika hudičevo hlapi. Pa mu ne bi bil problem scolat Tesle, ker je bil njegov avto dražji.

V glavnem: trenuto so EVji za drugi avto ali za normalno uporabo 50-100km dnevno, ne pa za tiste, ki se veliko vozijo. Lool. Aja, če je tvoja defiicija tistih, ki se veliko vozijo 15.000km letno, potem imaš PRAV.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Drifter

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Nekdo, ki se vozi na šiht oddaljen 100 km, bo naredil na leto 50k km. Po tvoji definiciji se tak ne vozi veliko, bravo

Ni ti treba delat celih spisov o nekem robnem pogoju, zakaj sem zgoraj pisal o 100.000 vozilih v slo? Zato ker prej se ni vredno zajebavat z neko letno dajatvijo, ker je to pljunek v morje, ko bomo pa imeli toliko EV bodo pa tudi malo drugačna kot so danes (doseg, hitro polnjenje), se ti ne zdi?

Smo na začetku S krivulje kar se sprejemanja EV tiče, tudi zaradi dolge življenjske dobe vozil adaptacija ne bo tako hitra kot pri telefonih, ampak je pa neizbežna. Vse kar bo ostalo čez 15 let bo jamranje teh nekaj "hudo pomembnih" šefov, ki morajo 200 kmh do Splita na sestanek, vozili bodo pa vseeno neke SUV cegle z 200 kWh baterijo. Delali bodo pa itak v avtu, ki se vozi med šleparji, po AC sam od sebe.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Ti si pisal ZDAJ, ne ko bo krivulja ne vem kje. Malo si preberi kaj pišeš. In ja, takrat bodo verjetno tudi električarji za normalen denar na voljo, ki bodo naredili lahko tudi 500 in več km. Pa kar obešaj se na tega šefa. Dal sem primer osebe, ki nima težav plačat po današnji ceni dober EV avto, pa ga noče, ker se veliko vozi. ZDAJ.

Pa ne polagaj mi besed na usta. A razumeš, kaj je 50-100km DNEVNO? In ne, to ni tisti, ki se vozi na 100km oddaljen šiht. Ta bo naredil vsaj 200km DNEVNO + verjetno še kakšno skakanje.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Ha, ha, ne vem kako bi lahko bolj razločno napisal evo še enkrat kaj sem napisal zgoraj, bom še bold-ov samo za tebe:
"Letna dajatev na EV 200€ ko bo na cesti 100.000 EVjev..."

S tabo imeti neko normalno debato je itak nemogoče, to si že večkrat dokazal, saj zgleda da sem samo jaz še tako neumen, da ti odgovarjam.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Vem, da ne razumeš, kar bereš, tako da tudi razumem, da ne veš več, kaj pišeš.
Letna dajatev na EV 200€ ko bo na cesti 100.000 EVjev pa je pol problemov z davki rešenih. Kdor teh 200€ ne bo dobil notri z vožnjo v primerjavi z ICE je pa itak vseeno če kupi kar ICE. Naj EV kupujejo tisti, ki se veliko vozijo, vsaj zdaj ko so proizvodnje kapacitete baterij omejene.
Torej tvoj stavek (tudi če ga gledamo v sklopu celotnega odstavka), na katerega sem repliciral, postavlja jasno trditev, da naj ZDAJ in ne KO BO 100.000 EVjev na cesti, EVje kupujejo tisti, ki se veliko vozijo. Res pa nisem tekoč z alternativnimi dejstvi in morda jaz napačno razumem tvoj zapis.

Ampak v redu. Itak vemo, da je tvoje razumevanje takšno, da je zate nekdo, ki vozi 50-100km dnevno tisti, ki naredi 50 jurjev letno, tako da tudi razumem, da ne veš več kaj pišeš.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
OK, vrniva se na začetek, ker očitno nisi sposoben gledat na trg kot celoto, ampak gledaš samo na svojo rit.
- Danes je proizvodnja tako majhna, da tudi če rečem naj EV kupijo tisti, ki se veliko vozijo, bo itak EVjevev dovolj samo za 10% tistih ki se "veliko vozijo" in kupujejo nov avto. Torej med vsemi, ki se veliko vozijo je sigurno 10% takih, ki jim današnji EVji ustrezajo. Ti in tvoj sodelavec žal nista med njimi, big deal.
- Čez 10 let bodo EVji že boljši in bodo ustrezali že 90% tistim, ki se veliko vozijo. Pa ne gre samo za izboljšavo EVjev, ampak tudi za miselni preskok v glavi, spremljaj tega tvojega znanca z i3, sem prepričan da bo v roku 5 let kupil EV.

O tvoji definiciji "veliko voziti" pa tudi raje nebi. A je tebi jasno, da povprečen avto v Slo dela 16k km letno? Vse kar je več kot to je nadpovprečno, 30k km je skoraj 2x od povprečja, za tebe pa to še ni dovolj da bi rekel "veliko". Kje si ti dobil ekstreme, ki se vozijo 60k km pa veš samo ti.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Ok, pol sm narobe razumu. Ceprav se manj razumem, kaksnih vec dobaviteljev? Vidm da bo se zabavno...

Na enem števcu boš lahko imel GEN-I za domačo porabo, Petrol za TČ, E3 za električni avto filat. Vsakega s svojimi tarifami (lahko tudi dinamičnimi) ipd ...
Pa ker je en omenjal balkanske fore tipa "bom pa EV na šuko filal": načeloma upravitelji omrežja znajo zgruntat ne le to, a maš TV prižgan a ne ampak kateri film si gledal ...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
To so sanje in bedarije. Zakaj bi imel različne ponudnike za štrom, za različne stvari na istem priključku? Nima smisla nobenega.
Kar ima smisla je, če mi E3 daje cenejšo VT tarifo, Gen-i pa recimo MT tarifo. Potem bom vse napajal od cenejšega za določeno tarifo.
Ne pa da se sanja o števcih, ki ne obstajajo, in da bo iz tega števca 72 razvodov, za vsak porabnik svoj. Nima smisla nobenega, to so bedarije.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Se mi zdi da ti laboranti pri elektro-distributerjih živijo v nekem mehurčku, brez stika z realnostjo. Potem pa te oslarije fopajo raznim odgovornim za elektro mobilnost. In ker tile nimajo niti osnovnega znanja o elektriki (kar je naš SJTV1 že večkrat dokazal), potem pridejo na plan taki umotvori...
 
Nazadnje uredil moderator:
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova