Tesla MODEL S

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.923
1.088
113
www.adriamedia.si
Upravitelji elektro omrežja?!? Ha ha ha... ahahaha :) Ne pretiravaj. Čisto teoretično v laboratorijskem okolju in omejenem naboru filmov mogoče. V realnem okolju pa pri današnji tehnologiji niti približno ni mogoče.
Danes ne (razen v laboatoriju, kot si napisal). Ampak kaj to, da je to praktično v lab. razmerah mogoče danes pove o tem, kaj bodo znali če 10 ali 20 let?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.923
1.088
113
www.adriamedia.si

Ti so se šli pa nič proizvedli.
Tile sicer (kljub nekaj praktičnim failom v preteklosti) kar dobro delajo na energy managementu za večje odjemalce, HEMS, IoT ipd ... Tile tokeni in podobno so verjetno neuspešen poskus ustvarit lasten ekosisem, ampak ostalo pa ni slabo.
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.107
297
83
29fsmfnypig61.jpg
 

first1

Fizikalc
19. mar 2018
288
132
43
Ni vse, je pa ogromno. Tudi ene zadeve, ki niso v cifrah, so pri tesli najboljše (npr. self driving). Tele cifre so tako impresivne sploh zato, ker tole sploh ni pravi športni avto od Tesle, ampak ena velika težka krava z ogromno placa, ki bo hkrati najhitrejši avto serijske proizvodnje in to za 140k $, res dobesedno drobiž, ko se pogovarjamo o konkurenci in takih cifrah. NIČ ne pride blizu, dobesedno nič, lahko bi računali bistveno več, ker ko nimaš konkurence, si ceno preprosto zmisliš...Si vi predstavljate koliko je 0,5s razlike od 0-60mph? To so dobesedno galaksije vmes, Tesla kot da se že malo norce dela iz športnih velikanov s tradicijo, kot je Porsche. Pa niti približno še niso končali...
Verjetno bi pa vseeno radi prodali konkretno cifro teh plaid+, zato so s ceno ostali relativno nizko, dobavljivost pa zgleda tudi ni problem (naslednji mesec), da bi s ceno mogli štopat povpraševanje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

sad

Guru
24. avg 2007
20.497
9.200
113
Ni vse, je pa ogromno. Tudi ene zadeve, ki niso v cifrah, so pri tesli najboljše (npr. self driving). Tele cifre so tako impresivne sploh zato, ker tole sploh ni pravi športni avto od Tesle, ampak ena velika težka krava z ogromno placa, ki bo hkrati najhitrejši avto serijske proizvodnje in to za 140k $, res dobesedno drobiž, ko se pogovarjamo o konkurenci in takih cifrah. NIČ ne pride blizu, dobesedno nič, lahko bi računali bistveno več, ker ko nimaš konkurence, si ceno preprosto zmisliš...Si vi predstavljate koliko je 0,5s razlike od 0-60mph? To so dobesedno galaksije vmes, Tesla kot da se že malo norce dela iz športnih velikanov s tradicijo, kot je Porsche. Pa niti približno še niso končali...
Verjetno bi pa vseeno radi prodali konkretno cifro teh plaid+, zato so s ceno ostali relativno nizko, dobavljivost pa zgleda tudi ni problem (naslednji mesec), da bi s ceno mogli štopat povpraševanje.
Hehe, me zanima koliko % kupcev teh EVjev dol visi za pospeške :).
Recimo pol cenejši Porsche 911 Turbo S butne po pospeških dol praktično vse Ferrarije, pa nekako Ferrari nima problema najti kupcev za njih. :)

No, za gostilno bo ta Plaque ali karkoli že je top za dolžino merit. Verjamem pa, da bo tudi ''gostilničarjem'' dovolj zabave, ko bo po parih pospeševanjih treba gume zamenjat ;).
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.829
725
113
www.jernej.org
Mene osebno boli K za pospešek od 0 do 100. Na dirkališče ne hodim, na naših cestah pa tako ali tako ne smeš ali ne moreš voziti hitro. Bi veliko raje videl, če bi Tesla svoj trud usmerjala v razvoj cenovno dostopnejših vozil... tako pa želijo biti premium znamka... če bodo tako nadaljevali, jih bo v cenejšem segmentu povozila konkurenca (pa ne tehnično, temveč cenovno in masovno), v premium segmentu bodo pa relativno hitro prišli do neke meje (saj v bistvu so že... kar se vidi s prodajo S in X modela v zadnjih letih).
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in McGiver

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.829
725
113
www.jernej.org
VW ID.3, ID.4, Škoda Enyaq, Nissan Leaf, Hyundai Kona, Ioniq, Kia e-Niro, ... in tega je iz leta v leto več. Če greš v nižje cenovne range je konkurence še veliko več. Oz. to niti ni konkurenca... saj Tesla v tem segmentu nima ponudbe.

Tesla hoče biti električni Volkswagen (kar se tiče dostopnosti), v resnici je pa pozicionirala bolj nekje med BMW-jem in Porschejem.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.341
6.534
113
Ampak a ni škoda enjyaq s ceno 40k, koliko je tudi model 3? Zdaj jurija al gor...pa tudi kia niro je nekje 38k če se ne motim?

Musk je rekel, da pod 200 milj dometa ne bo šel, zato pač ne dela cenejših, kot je recimo twingo.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Pa Darjan, naroči to Teslo 3, pridruži se Tesla Fanboyem in nehaj nabijat.
Vsi ostali pa bolj racionalno kupujemo avte. In želimo da imamo servis pol ure stran z aktualnimi ljudmi, ki znajo kaj uredit. Ne pa Tesla stil par modelov s kombijem, ki lahko menjajo brisalce in gume, za ostalo če se kaj zgodi pa izvsiš s pol leta čakalne dobe nekje v Milanu ali Grazu.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.341
6.534
113
To je lepo imet ja, servis za soseda.

Ampak načeloma se kupi kvalitetne avte, ki se ne crkuje. Če se kupi avto zaradi tega, ker boš imel servis blizu, bi bilo pametno razmisliti o kvaliteti avtomobila.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.116
865
113
Ja in vi pol kupte ze te super dostopne servisibilne avte. Tezki ste ze s tem kontra prbijanjem. Jst bom pa kupu trojko (ne bimer), se gruntam.
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.107
297
83
Če vam ze pospeške dol visi. Kaj pa domet ? 836 km (520 milj) je pa že lepa - uporabna številka. napram 370 km (230 miljam )