Danes ne (razen v laboatoriju, kot si napisal). Ampak kaj to, da je to praktično v lab. razmerah mogoče danes pove o tem, kaj bodo znali če 10 ali 20 let?Upravitelji elektro omrežja?!? Ha ha ha... ahahaha Ne pretiravaj. Čisto teoretično v laboratorijskem okolju in omejenem naboru filmov mogoče. V realnem okolju pa pri današnji tehnologiji niti približno ni mogoče.
Tile sicer (kljub nekaj praktičnim failom v preteklosti) kar dobro delajo na energy managementu za večje odjemalce, HEMS, IoT ipd ... Tile tokeni in podobno so verjetno neuspešen poskus ustvarit lasten ekosisem, ampak ostalo pa ni slabo.Account Temporary On Hold
robotinarox.io
Ti so se šli pa nič proizvedli.
Ni vse v številkah.
Hehe, me zanima koliko % kupcev teh EVjev dol visi za pospeške .Ni vse, je pa ogromno. Tudi ene zadeve, ki niso v cifrah, so pri tesli najboljše (npr. self driving). Tele cifre so tako impresivne sploh zato, ker tole sploh ni pravi športni avto od Tesle, ampak ena velika težka krava z ogromno placa, ki bo hkrati najhitrejši avto serijske proizvodnje in to za 140k $, res dobesedno drobiž, ko se pogovarjamo o konkurenci in takih cifrah. NIČ ne pride blizu, dobesedno nič, lahko bi računali bistveno več, ker ko nimaš konkurence, si ceno preprosto zmisliš...Si vi predstavljate koliko je 0,5s razlike od 0-60mph? To so dobesedno galaksije vmes, Tesla kot da se že malo norce dela iz športnih velikanov s tradicijo, kot je Porsche. Pa niti približno še niso končali...
Verjetno bi pa vseeno radi prodali konkretno cifro teh plaid+, zato so s ceno ostali relativno nizko, dobavljivost pa zgleda tudi ni problem (naslednji mesec), da bi s ceno mogli štopat povpraševanje.
Ne ni... imaš na voljo cenejše in čisto konkurenčne avte (če seveda odmisliš pospeške).Kako to misliš, saj pa model 3 je cenovno dostopen, ali ne?