Tesla MODEL S

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.870
753
113
www.jernej.org
Tesla 3 SR+ V primerjavi s polno opremljeno Kono ni ”precej bolje” opremljen, niti nima večjega dosega. Sicer pa... glede na to, koliko servisov ima Tesla in kakšen je njihov odnos do neodvisnih serviserjev, je logično, da ne predpisujejo servisnih intervalov. Mislim, da je bilo na predstavitvi ID3 omenjeno, da bo servisni interval 24 mesecev brez omejitve kilometrov (lahko pa, da se motim, ker je že skoral pol leta od tega).
 

fijatovPES

Fizikalc
1. okt 2007
446
30
28
Tesla 3 SR+ V primerjavi s polno opremljeno Kono ni ”precej bolje” opremljen, niti nima večjega dosega. Sicer pa... glede na to, koliko servisov ima Tesla in kakšen je njihov odnos do neodvisnih serviserjev, je logično, da ne predpisujejo servisnih intervalov. Mislim, da je bilo na predstavitvi ID3 omenjeno, da bo servisni interval 24 mesecev brez omejitve kilometrov (lahko pa, da se motim, ker je že skoral pol leta od tega).


ej kolega...polno naloudana kona in pa sr range tesla 3 je pa razlika kot noč in dan,...

imam kono doma.. še vedno ima nekaj hyundai pony značaja.,..
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Kona ima pač nekoliko boljši doseg in ekonomijo.

Problem je le, da je narejena na avtomobilski platformi za cenovni rang pod 20 tisoč EUR maloprodajne cene.
In to se konkretno pozna, saj je konkretno plastik fantastik. Zapovrh če hočeš vsaj približno konkurirat po opremi s Teslo Model 3 SR+, moraš vzet top naloadano reč, za katero hočejo pred subvencijo 47 k EUR. To je pa samo 4 jurje razlike od Tesle 3SR+.

Prednost Hyundai-a ja pač to, da greš v prvi avtosalon in jo naročiš. Počakaš 6 mesecev in dobiš ključe v roke pri lokalnem dilerju. Enako support. Drugo je pa napram Tesli 3 pogreb.

Isto sranje se zna zgodit ID3, za katerega že vemo, da je plastik fantastik. Če bodo švabi še po ceni in opremi arogantni, bo pogreb. Musku se bo smejalo.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.870
753
113
www.jernej.org
Govorimo o opremi... ne kvaliteti plastike in "občutku" v avtu. Verjamem, da se v Tesli počutite bolj premium kot pa v Hyundaiu. Polno opremljen VW ID.3 bo imel pa določeno opremo, ki je niti v najdražji Tesli ne moreš dobiti. Bo pa bolj cenena plastika, kar bo odvrnilo tiste, ki imajo fetiš na šlatanje plastike.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Let's wait and see.
To kar je bilo posneto do sedaj na raznih predstavitvah, je bil ID3 znotraj plastik fantastik kot japonski avti iz 1990ih. :oops1:
Ko daješ na mizo okrog 40 k EUR ali pa še več, definitivno nočeš polizdelka imet.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Let's wait and see.
To kar je bilo posneto do sedaj na raznih predstavitvah, je bil ID3 znotraj plastik fantastik kot japonski avti iz 1990ih. :oops1:
Ko daješ na mizo okrog 40 k EUR ali pa še več, definitivno nočeš polizdelka imet.
Pejt se peljat.
Po par 100 km in par dneh ... meni je super. Plastika je OK, sploh, glede ta tile, kii os zdaj tukaj, niso niti blizu top opreme, prej nasprotno.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
749
113
EU
Jst ne vem, kako je z ostalimi, ampak mene Bjorn ne prepriča. Saj je zabavno gledati njegove video, ampak ravno resno jih pa ne jemljem. Ne vem, morda mu delam krivico :sprasujemse:
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.870
753
113
www.jernej.org
Glede na to, da že dolgo vozi Teslo, je še vedno zelo racionalen pri ocenjevanju drugih avtov (odkrito pove prednosti in slabosti in hkrati omeni, da je to njegovo mnenje). Seveda ga je treba včasih jemati tudi z rezervo (recimo pri primerjavah EV-jev z ICE-ji)... ampak načeloma je pa kar verodostojen.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.714
1.063
113
Vsekakor bolj k tukajsnji amm... 'znalci'. Zamera gor, dol. Sicer ga ne spremljam redno ampak glede na dosedaj videno mu je za verjeti.
 

roCkY

Majstr
2. sep 2007
2.534
441
83
Kaj je narobe z Bjornom? Kateri EV YT kanal je po vaše objektivnejši in na enakem nivoju glede znanja avtorja glede na to, da se nekateri zmrdujete nad njim?
Za moje pojme je največji realist EV YT scene. Spremljam ga kakih 5 let in verjetno še kak msec zraven. Tudi ogromno live ur se odvrti v ozadju, če je le kaj PC podobnega v bljižini. Pravzaprav je live kanal veliko bolj informativen kot standardni, kjer pač predstavlja zadeve editirano. Na live pa glede na debato na chatu komentira zadeve. Znanja ima ogromno.
To da se mal zmrduje glede ICE gre pač zraven. Večina publike to želi slišat (vsaj misli tako in zato to občasno govori). Eni pač malo ušesa zatisnemo.
Mimgrede nisem kupec EV še kakih 10 let glede na trenutni plan. Bi pa pred 3 leti nabavil kaj na nivoju Y, če bi bilo takrat dobavljivo v cca. letu dni.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Tebi je OK. Ti to prodajaš. Če bo Bjorn reku da je OK bom pa verjel.
Ne prodajam, za prodajo so prodajalci. In to je bilo moje osebno mnenje (ob upoštevanju, da sem razen Tesle 3 in elektičnega 208/Corse, ki še prodeta na vrsto vozil pa glih vse električno, kar je pri nas na trgu). Dovolj OK, da bi dal lasten denar za to, če bi to velikost avta rabil.
 

virtuoz

Fizikalc
20. jul 2007
874
82
28
Sem se ravno pred parimi dnevi vozil z Teslo 3 in me je zelo pozitivno presenetila. Dual motor, mislim da je imela okoli 400 Kw. Material armaturke in vrat mehek, el. odpiranje vrat, realni doseg, pa igrice lahko igraš medtem ko polniš. Zelo dobro spremlja okolico in se vso dogajanje izrisuje na zaslonu. VW bo imel kar veliko dela, če bo hotel z ID 3 loviti Teslo.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.870
753
113
www.jernej.org
ID.3 ne rabi loviti Tesle. Dokler bo občutno cenejši in dovolj dober, se bo v redu prodajal. Če bi bil v cenovnem rangu Tesle 3, bi pa tvoja trditev držala. Bo pa Volkswagen že samo s širino ponudbe (različne znamke, različni modeli) v parih letih pri prodajnih številkah EV-jev prehitel Teslo... pa ne bodo potrebovali biti tehnološko na istem nivoju.