Tesla MODEL S

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.714
1.063
113
Bomo vidl. Sam glede na videno mislim, da so orenk zadi. Te poceni e-trabante bojo kmetje vsekakor pokupil, ze zato, da bojo prvi na vasi. Pol se bo pa pocas nehalo, ker zaenkrat nimajo se nic drugega pametnega za pokazat. Besed je dosti potem se pa neha. Tesla pa divja naprej k zmesana. Sicer pa mi je vsec, naj se trudjo eni in drugi.
 

virtuoz

Fizikalc
20. jul 2007
874
82
28
ID.3 ne rabi loviti Tesle. Dokler bo občutno cenejši in dovolj dober, se bo v redu prodajal. Če bi bil v cenovnem rangu Tesle 3, bi pa tvoja trditev držala. Bo pa Volkswagen že samo s širino ponudbe (različne znamke, različni modeli) v parih letih pri prodajnih številkah EV-jev prehitel Teslo... pa ne bodo potrebovali biti tehnološko na istem nivoju.
ID vstopni model je res precej cenejši od Tesle, če pa primerjaš ID 3 max z Teslo 3 SR+, ki je slednja cenejša ali pa z Teslo 3 LR, ki je le 3 k€ dražja, pa so cene tam, tam. Je pa Tesla napram VW po performansah pravi bombnik. Bo pa itak VW uvoznik pihal na dušo tistim Slovencem, ki jim je ta znamka sveti gral, čeprav bodo dobili za iste € manj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

mr_

Guru
20. sep 2007
9.368
2.745
113
Cone bodo sle dol, ker se bo povečala proizvodnja. Berlin, Texas, pa kar bodo gradili naprej. Ostali se niso blizu stancanja baterij.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Cene sigurno gredo dol, ampak vprašanje je kako bo take popuste preživel VW.

Vse je bolj kot ne odvisno od predvidenih kvot proizvodnje. Če nek model ni konkurenčen, ampak ga itak ne bodo delali več kot 50k enot letno, se ne bo nobeden sekiral, ker itak tolče izgubo za kolikor koliko se že prodaja. Če pa gredo v mass production in se izkaže, da se ne prodaja kot vroče žemljice bo hudo.

Gre za hud gamble, Tesli je kot kaže to uspelo, ampak še dve, tri leta nazaj so hodili po zelo tanki črti med bankrotom in preživetjem.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Cene sigurno gredo dol, ampak vprašanje je kako bo take popuste preživel VW.

Vse je bolj kot ne odvisno od predvidenih kvot proizvodnje. Če nek model ni konkurenčen, ampak ga itak ne bodo delali več kot 50k enot letno, se ne bo nobeden sekiral, ker itak tolče izgubo za kolikor koliko se že prodaja. Če pa gredo v mass production in se izkaže, da se ne prodaja kot vroče žemljice bo hudo.

Gre za hud gamble, Tesli je kot kaže to uspelo, ampak še dve, tri leta nazaj so hodili po zelo tanki črti med bankrotom in preživetjem.
Pozabil si na eko norme. Je verjetno lažje prodajat majhno količino avta z izgubo, kot plačevat milijardne kazni.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Točno to delajo trenutno vsi, ampak to bo šlo kako leto, dve, potem bo pa treba ven pljunit konkretne proizvodne kvote.

Drugače VW ima zadaj vsaj neko strategijo in se zdi da delajo na tem, medtem ko Ford pametuje, da se za 100.000 EV ne splača iti vertikalne integracije v dobavo baterij.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.870
753
113
www.jernej.org
ID vstopni model je res precej cenejši od Tesle, če pa primerjaš ID 3 max z Teslo 3 SR+, ki je slednja cenejša ali pa z Teslo 3 LR, ki je le 3 k€ dražja, pa so cene tam, tam. Je pa Tesla napram VW po performansah pravi bombnik. Bo pa itak VW uvoznik pihal na dušo tistim Slovencem, ki jim je ta znamka sveti gral, čeprav bodo dobili za iste € manj.
Ja... se strinjam. Cenovna politika (in paketi opreme) pri ID.3 first edition so totalni fail. Če primerjaš ID.3 max in Teslo 3 LR, je slednja tudi po mojem mnenju boljša izbira (čeprav ima ID.3 v tem konkretnem primeru več opreme).

Za boljšo primerjavo je treba vzeti fastlane (serijske) modele, ki jih prodajajo v Nemčiji. Tam je pa najcenejši ID.3 z 62kWh baterijo za 7500€ cenejši od najcenejše Tesle 3 z 54kWh baterijo (pri manjši 48kWh bateriji bo razlika v ceni še večja). Najcenejši ID.3 z 82kWh baterijo je pa za 11k€ cenejši od najcenejše Tesle 3 z 75kWh baterijo. Ja... oprema in moč motorja ni primerljiva. Ampak imajo kupci možnost izbrati cenejši avto (kar pri Tesli ni možno)... in če bodo znali to izkoristiti, se bo VW prodajal bolje od Tesle.

In še en dokaz, kakšen joke so cene ID.3 1st... polno opremljen ID.3 z veliko baterijo (Tour varianta) je cenejši od ID.3 1st max.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Ja... se strinjam. Cenovna politika (in paketi opreme) pri ID.3 first edition so totalni fail. Če primerjaš ID.3 max in Teslo 3 LR, je slednja tudi po mojem mnenju boljša izbira (čeprav ima ID.3 v tem konkretnem primeru več opreme).

Za boljšo primerjavo je treba vzeti fastlane (serijske) modele, ki jih prodajajo v Nemčiji. Tam je pa najcenejši ID.3 z 62kWh baterijo za 7500€ cenejši od najcenejše Tesle 3 z 54kWh baterijo (pri manjši 48kWh bateriji bo razlika v ceni še večja). Najcenejši ID.3 z 82kWh baterijo je pa za 11k€ cenejši od najcenejše Tesle 3 z 75kWh baterijo. Ja... oprema in moč motorja ni primerljiva. Ampak imajo kupci možnost izbrati cenejši avto (kar pri Tesli ni možno)... in če bodo znali to izkoristiti, se bo VW prodajal bolje od Tesle.

In še en dokaz, kakšen joke so cene ID.3 1st... polno opremljen ID.3 z veliko baterijo (Tour varianta) je cenejši od ID.3 1st max.

Po mojem bo cenovna ofenziva kar huda v roku leta dobrega leta, ko bodo na voljo Model Y made in Germany, stavim na padec cen za 5k EUR za 3 in Y, pri takrat nas takrat RWD Model Y ne bi smel stati več kot 40k vključno s 6k subvencije. Morda se obeta še dodatno povečanje subvencij, tujina namreč gre v to smer, v SLO so jih pač zmanjšali, čeprav so še vedno na primerljivem nivoju s tujino.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
V Sloveniji bodo subvencije zmanjšane. Dolgoročni trend tujine je pa enak.
Švabi malo rešujejo svojo avto industrijo, samo to ne bo v nedogled. Tudi elektrika je tam zaradi eko bio teroristov 3x do 4x dražja kot v Sloveniji in glede porabe je posledično težko konkurirat dizlu z EVji. Edina poanta ostane torej subvencija.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.111
3.172
113
V Sloveniji bodo subvencije zmanjšane. Dolgoročni trend tujine je pa enak.
Švabi malo rešujejo svojo avto industrijo, samo to ne bo v nedogled. Tudi elektrika je tam zaradi eko bio teroristov 3x do 4x dražja kot v Sloveniji in glede porabe je posledično težko konkurirat dizlu z EVji. Edina poanta ostane torej subvencija.

Cena elektrike v Nemčiji je za gospodinjstva točno pol dražljaj kot pri nas. To z vsemi prispevki skupaj.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Optimistično gledaš, Švabi malajo razne davke in prispevke, da bi se še naši Štruklji sramovali tega. Pa lončke prilagajo tudi lokalne zvezne države. Povprečen račun za štrom v DE je vsaj duplo tega v SI.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.111
3.172
113
Optimistično gledaš, Švabi malajo razne davke in prispevke, da bi se še naši Štruklji sramovali tega. Pa lončke prilagajo tudi lokalne zvezne države. Povprečen račun za štrom v DE je vsaj duplo tega v SI.

Jaz nič optimistično ne gledam, jaz gledam samo številke ponudnikov v nemčiji in pri nas. Povprečna cena za 3500 kWh v nemčiji je račun za leto 2020 91,5€, pri nas pa (npr. Gen i 56) € to je z davki in prispevki. Ne vem kolikor so mene učili je to približno pol več.
Lahko pa brez slabe vesti ponudiš druge številke
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Nihče z EV ne pokuri skromnih 3.500 kWh na leto, pa tudi če bi jih bi jaz pri GEN-I za tako porabo plačal 35€/mesec in ne 56€kot trdiš ti.

Pri nas je nočna tarifa 0,09 €/kWh, v Nemčiji 0,24 €/kWh
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Nihče z EV ne pokuri skromnih 3.500 kWh na leto, pa tudi če bi jih bi jaz pri GEN-I za tako porabo plačal 35€/mesec in ne 56€kot trdiš ti.

Pri nas je nočna tarifa 0,09 €/kWh, v Nemčiji 0,24 €/kWh
Nočna je seveda malo več. Nekje 0,12 z vsemi davki, trošarinami, obračunsko močjo ... Realno ni za računat man.
3.500 kWh pokuriš brez EV v povprečju, pa še 1x toliko za EV. Pa še malo več,. če se doma tudi greješ na TČ.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Voznik bo torej obtožen nevarne vožnje, do tu je OK, teslo pa naj obtožijo za nameravan pobeg pred trooperjem... :)
 
  • Ljubezen
Reactions: Ginginova

Floki

Guru
6. sep 2007
10.111
3.172
113
V avtu imam samo lane asist pa da me na AC kap ko imam tempomat se bo avto lepo peljal dokler ne bo spredaj nabasal na enega počasnega ali pa mu zmanjka bencina. Prva je bolj verjetna.