Tesla Cybertruck

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.953
11.074
113
Prva spodnja slika pove vse.
Cyberfak fonti pa isti kot za cyberpunk... verjetno singel motor variante sploh ne bodo ponudili nikoli ;)

car je tale Musk, tole mu ne moremo oporekati.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.105
9.752
113
Saj to delajo vsi proizvajalci, recimo ravno sedaj VW z ID3 early edition.
Itak najprej pocuzaš prve kupce z dražjimi izvedenkami, ker je povpraševanje večje od ponudbe. Ko se to umiri, pa lepo dodajaš cenejše izvedenke, da proizvodnja laufa. Pri nekaterih je to par mesecev, pri nekaterih pa par let.
Bedak bi bil, da bi ob čakalni dobi pol leta prodajal varijanto za 15 jurjev, če je dovolj kupcev za varijanto za 25 jurjev.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.953
11.074
113
za kolk je precenjena? glej v avto sceni tako ali drugače sem vsaj 20+ let in vem da pač to kaj zvezda ponuja ni na trgu, in to stane. če je to preveč izbereš kaj drugega. simple.
Drugo pa je če si blesav in daješ preplačila, stojiš v vrstah kot pred 100 leti na kruh. In to za velik denarja. Ne ker bi nekaj zastonj talali.
 

roCkY

Majstr
2. sep 2007
2.551
456
83
Prvo vprašanje je ali so gume na obeh enake.

Ni nujno da je teža bistveno različna. Tesla na elektro pogonih dea že dolgo. Elektroniko obvladajo. Moči oz. navora je dost. Odlična distribucija na podlago naredi ogromno. Vprašanje pa je kaj od pomagal je imel Ford vklopljeno. Ko enkrat zavrti in se pregreje pač drsi.
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.868
3.492
113
Pismo, ne vem, če ne bi raje izbral Deloreana, če bi mi ga kdo ponudil. Je pa res bil zadnji izdelan praktično v letu mojega rojstva. Malo me nostalgija iz BTTF daje :D
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.099
4.096
113
Tale posnetek Tesle sem že videl.

Zelo pristransko:
1. F-150 je le na zadnji pogon (vrtijo se le zadnja kolesa), Tesla je na 4 kolesni pogon.
2. Pognati bi morala oba hkrati (in seveda oba bi morala imeti 4 kolesni pogon) z mesta. Tako pa je najprej pognala Tesla in ko sta bila že v gibanju je F-150 zavrtel zadnji pogon - jasno, da v prazno, če je že imel hitrost v rikverc, Tesla pa gibalni moment naprej.

V glavnem, zelo pristransko in negativno. Ponavadi se promocija ne dela s takim negativnim prizvokom svoje konkurence (npr GM si je naredil medvednjo uslugo, ko je svojega pick-up-a na podobno negativen način primerjal z F-150), sploh ne na tako pristranski način s prirejenimi pogoji (4WD vs 2WD in pozen štart F-150), ampak se dela na način, da pokažeš, kaj tvoj produkt zmore.

Npr.:


V glavnem, v mojih očeh podoben fiasko Tesle, kot ga je Musk skreiral z Modelom S proti Porsche Taycanu na Nurburgringu in imam občutek, da je tudi tole z F-150 Muskovo maslo, kot je bilo tisti jajc z razbitimi stekli (pa so mu inženirji svetovali, naj tega ne počne Live pred občinstvom) in podobne fore Muska napram tistemu angleškemu reševalcu otrok na Tajskem, ko ga je 2x označi za pedofila in ima lepo tožbo.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.099
4.096
113
In še vedno ne razumem, kako ameriški regulatorji (EU ni nič boljša) dovolijo, da Tesla ne prodaja rezervnih delov neodvisnim serviserjem, kar je popolnoma nelegalno. Katerikoli drug proizvajalec, če bi si dovolil kaj takega, bi jih že zdavnaj dobil po prstih.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Smajo

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.099
4.096
113

As far as we can tell, this is at least a mid-range Cybertruck with a dual-motor, all-wheel-drive setup, which has a starting price of $49,900 as announced during the reveal. Against it appears to be a F-150 in STX trim, judging by the grille, door handles, and wheels, which had a price of $30,000 for a regular cab XL in 2018.

From the video, it’s obvious that the F-150 is spinning just its rear wheels and one can assume this is a rear-wheel-drive model. We can’t identify the powertrain under the hood but if it's indeed an RWD model, this leaves the 325-hp 2.7-liter EcoBoost as the most logical option. Then there’s the weight – our educated guess is that the Cybertruck is some 1,000-1,500 pounds (450-680 kilograms) heavier but this is just an assumption as we don't have exact and official details.

Simply put, the F-150 used in this video is noticeably lighter, cheaper, and probably significantly underpowered compared to its all-electric opponent – and in tug of war competitions, it’s the engine output and weight of the vehicle that basically decide the winner. Also, the Cybertruck appears to be the one taking the slack and building forward momentum before the F-150 starts doing anything. Add to that the lack of an AWD system on the F-150 and a locking rear differential, plus the instant torque of the Cybertruck due to its all-electric powertrain.


In očitno bo Ford Tesli vrnil uslugo:

 
Nazadnje urejeno:

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
In še vedno ne razumem, kako ameriški regulatorji (EU ni nič boljša) dovolijo, da Tesla ne prodaja rezervnih delov neodvisnim serviserjem, kar je popolnoma nelegalno. Katerikoli drug proizvajalec, če bi si dovolil kaj takega, bi jih že zdavnaj dobil po prstih.

Ker je dovolj verskih fanatikov, ki kupijo Teslo, jih Tesla nategne in pri tem dobijo orgazem. Torej se niti ne pritožijo, temveč jim je to celo všeč.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.901
6.064
113
Tale Muskov fiasko je podoben, kot bi Audija RS in Cliota RS postavil na cesto, in začel hvalit kako dober je quatro pogon, češ saj sta itak oba RS-a. Samo kak idiot lahko objavi tak video, ki ga gledamo zdaj tukaj.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.105
9.752
113
Pač Tesla way :). Prilagojeno Teslinim zaslepljencem, ki onanirajo na to.
 

wd40

Guru
10. dec 2007
2.874
797
113
Še en video s številkami, kot je že ugotovljeno je poanta v teži.
 
Nazadnje urejeno:

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ta tug of war video bi moral bit izredno negativen za izvajalca (da ni vsaj 4x4 ford, še vedno bi pušil) pa zato, ker je to Tesla pač ni. Na teslo so navalili geeki, ki so po možnosti prej uporabljali javni transport oz. so bili celo brez avta, kar je absurd za ekofašizem. Zdaj se bo pa v tem imenu proizvajal 3 tonski truck z vsaj 200kW baterijo lol.

Škodo dela bolingerju, ker pač laže, ve da ta kripa ne bo še dolgo na cesti, sploh pa ne za 40k. Z Model 3 jim ne gre kalkulacija skozi, potem jim bo pa za še nižjo ceno pri x2 veliki bateriji? Hahaha.

Model 3 je obljubil za 35k, kar bi bilo takrat 27.5k po odšteti subvenciji. Če bi živel v USA bi jaz takrat sigurno kupil vsaj en Model 3 za tak keš ali pa celo v Slo pa sem kao hejter (saj sem, samo bolj šarlatana muska kot Tesle oz. EV).

sad: Rezervacij za Model 3 je bilo kao 460k+, v prodajo so jih pretopili od 150-180k!!!! Tam je bilo veliko manj bullshita in mnogi kritiki so verjeli, da lahko pride na cca. 40k, po parih letih masovne izdelave pa tudi na 35k$ pa še nekaj zasluži. Tisti 35k model3 ki je bil na voljo je bil en pesek v oči, samo zato da se ne da napisat, da ga nikoli ni bilo. To lahko naredi tudi za cyberklump in naredi 100 kosov, proda po 40k$ pa smo "skeptiki" zatrti. Glede na izgubo denarja pri rednem biznisu se to sploh ne bi poznalo.

PS. Za Teslinih 13mrd$ izgube nam Rimac lahko za 50k eur prodaja C_Two. :zavijazocmi: