Veliko se jih slini. Samo ko je treba vplačat tistih vsaj 65 jurčkov USD, da ga res dobiš, pa cifra pade za 85%. Pa bo to tudi pri Bollingerju, ne samo pri Tesli.
Naslednja leta bodo še leta recesije. V ZDA to še precej bolj opali, ker banke ne želijo več talat fafingov par let in bo tema. Tam se pa 90% avtov kupi na fafing.
Sicer, pa saj je bila že primerjava za DMC DeLorean. Slinilo se jih je veliko. Spraznilo denarnico zanj je pa bore malo ljudi.
Pa ti si čisti napovedovalec prihodnosti.
No, dej mi povej zakaj normalen človek rabi Ford F-150 (razen tistih 3%, ki jih dejansko rabijo in tudi izkoriščajo)? Zakaj? Torej totalno neekonomično in neracionalno vozilo, pa glej hudiča le kdo je top selling vehicle v USA že koliko let?
In ta tvoj fafing in lizing. Če bo kriza udarila, zna biti Bollinger in Cybertruck še bolj primerna altnernativa, saj boš ''mačo'', hkrati pa imel strošek goriva morda 15% trenutnih žlampačev. A na to pa nisi pomislil, a?
Glede cene pa: lepo te prosim, poglej kam je Jeep prišel. 10 let nazaj so Wranglerje prodajali po 30k USD top spec avto, sedaj si pa s tistim pickupom na 70 jurjev. Toliko o racionalnosti kupcev. Je pa res, da si ti verjetno najmanj možna ciljna skupina za te gare. Isto kot jaz, ampak to ne pomeni, da so zadeve neprodajljive, kar kaže, da F-150 v USA naščije vse avtomobile, vključno z oh in sploh racionalno top value Toyoto. Očitno obstaja dovolj kupcev za te gajbe. Ti praviš, da so bedaki, isto pravijo oni zate. Sedaj pa se odloči, kdo ima prav.