Telemach!!!

Piccadilly

Fizikalc
22. dec 2009
1.714
67
48
Fora je da gre za random prekinitve. In zdaj meti en teden odklopljen router za testiranje, v hiši so pa še dodatni računalniki. Router je premočan da bi klecnil. Tudi kadar samo internetni radio dela.
 
Nazadnje urejeno:
I

Izbrisan uporabnik #488

Ne verjamem da je napeljava kriva, saj se žica ne tali če bolj sesaš
smile-1.gif
 

mmx

Fizikalc
16. nov 2007
2.275
14
38
Signal imas ok. Mozno je da pocepne router ali pa da je na koax povezavo kaksen "oksidiran" konektor, ki nakljucno zmoti signal.
 

Piccadilly

Fizikalc
22. dec 2009
1.714
67
48
Jaz že dolgo razmišljam kaj bi lahko bilo... Pa mi ni jasno. T tehniki pravijo da ni v sistemu zaznanih prekinitev. Sem klical točno po temu ko je prekinilo pa ni bilo tam ničesar zaznanega. Ampak ne more biti router no. Nekaj časa sem mislil da je lahko WIFI na routerju. Potem sem pa kupil ta internetni radio ki je z žico povezan na router. In vse pade naenkrat dol. Wifi in s kablom povezane naprave.

Medtem ko je padlo dol se BP povežem preko WIFIja na router. Če pa poskušam pingati kakšen naslov je pa timeout.

Vse kaže na napako pri meni ampak ne vem kje. Logika pravi da more biti rotuer ne modem če tehnik pravi da je modem ves čas postavljen. Po drugi strani je pa povezava do routerja ves čas prekinitve neovirana.
 

mmx

Fizikalc
16. nov 2007
2.275
14
38
Ko ne ves kje je tezava zacnes postopati po principu izlocanja clenov. Zacnes z najlazjimi. Zacni pri routerju.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
A je še kdo dobil na poslovnem računu "upravljanje terjatev" = 5€ bruto in kaj naj bi to bilo?
Nobenih opominov, zamudnih obresti,...
Prejšnji mesec zamuda plačila en dan, pred tem recimo par let vse na datum.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Ne more mi Telemach kasirat prenosa, ker sem šel k njim. Poleg tega je postavka "upravljanje terjatev" in zaračunana na dveh ločenih računih na isti firmi. Sem klical dopoldan pomoč in pravi, da nima pojma kaj je to in da me bodo klicali iz pravega oddelka, verjetno danes ne.

Jutri pošljem uradno reklamacijo.
 

TheCableGuy

Pripravnik
20. mar 2012
50
0
6
Upravljanje terjatev je res strošek ki se poslovnim strankam zaračuna v primeru zamude pri plačilu. Priporočam da pokličete na klicni center da vas kontaktirajo iz oddelka za poslovne stranke in podrobneje raziščejo.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Obresti bi lahko zaračunali za en dan, to pa je kr nekaj...

Brez podlage
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Citat:
Uporabnik TheCableGuy pravi:
Upravljanje terjatev je res strošek ki se poslovnim strankam zaračuna v primeru zamude pri plačilu. Priporočam da pokličete na klicni center da vas kontaktirajo iz oddelka za poslovne stranke in podrobneje raziščejo.

Klical in nisem dobil odgovora, z oddelka za poslovne stranke pa noben ne kliče.

Obresti za en dan zamude plačila 52€ so koliko?
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Saj računat znam tudi jaz.
wink-1.gif


Je bilo bolj retorično vprašanje. Aja pa hočejo dva dni zamude, ker 18. je bila nedelja, ergo je rok plačila avtomatično 19., ampak to njih ne briga, da ne omenjam XY krat ko plačaš pred rokom, ampak to je moj problem.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Telemach računa poslovnim uporabnikom obresti?
Ja moram pogledat, ker to še nisem videl na računu...
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.422
852
113
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Hehe, 8,5%/365...

Dejstvo je, da Senecer ne zna izračunat obresti!!!

Obresti za en dan so: 365 koren iz 1,085. Dobljenemu rezultatu potem odšteješ 1 in množiš z glavnico.
To so potem obresti za en dan.
Če rabiš za več dni potem zgornji dobljeni rezultat po korenjenju s 365 potem potenciraš s številom dni. (in spet odšteješ 1) ter množiš z glavnico.
 

TheCableGuy

Pripravnik
20. mar 2012
50
0
6
Teh 5€ je strošek upravljanja terjatev, ne obresti. Če te še niso poklicali iz oddelka za poslovne stranke mi prosi posreduj podatke na ZS da jim urgiram.
 

plexix

Fizikalc
10. sep 2007
905
153
43
Ne reci nikoli ni mozno, sem imel tudi sam primer, bil pa router Linksys WRT54GL - bulletproof router so rekli vsi. Pa je tako naključno prekinjalo linijo. Sem tudi sam naprej mislil, da je to sigurno linija, ampak na koncu sem lepo začel testirat zadevo po zadevo. Na srečo sem začel pri routerju, zamenjal z onim od Telemacha - zastonj TPlink - nek osnovni, dela še danes brez prekinitev.

Linksys pa je romal nazaj v trgovino.

Lp,
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Citat:
Uporabnik TheCableGuy pravi:
Teh 5€ je strošek upravljanja terjatev, ne obresti. Če te še niso poklicali iz oddelka za poslovne stranke mi prosi posreduj podatke na ZS da jim urgiram.

Mislim, dajmo malo razčistit ta termin: "upravljanje terjatev". Jaz to razumem, da ima nekdo terjatev do tebe, ki jo ti nočeš poravnat in da to nekomu v izterjavo. Ta potem nekaj naredi za izterjanje: opomini, izvršba, terjanje,... in na podlagi tega zaračuna naročitelju upravljanje terjatve. Kaj imam jaz s tem? Nič do takrat ko me pač izterjajo in plačam tudi stroške postopka.

Bom lepo uradno jutri poslal kopije obeh računov in reklamacijo.