Glede reboota Cisco EPC3925 router/modema: ce imate v sistemu svoj router je reboot mozno identificirati skozi System log na routerju. Jaz imam Asus WL-500GP in lahko tocno identificam, kdaj se je rebot zgodil. Se lepo vidi kdaj je WAN padel dol in kdaj pride nazaj. Naslednji reboot pricakujem jutri ob okrog 6 zjutraj, saj zadeva, se pojavlja v intervalu, ki je odvisen od zadnjega reseta Ciscota.
Zadeva je nadlezna, ce se ti pojavi sred dneva, ko si npr. na kaki web konferenci ali imas telefonski razgovor. Se najhujse pa je, ce se Cisco EPC3925 uporablja v funkciji LAN routernja in takrat celoten cas reboota Wi-Fi in LAN ni nedosegljiv.
Cudi me le to, da je bil na
Slo-techu v septembru in oktobru problem identificiran. Uporabniki so takrat klicali na tehnicno in zadevo so na Telemachu kao porihtali, kar se dolocenim ljudem slednje po intervenciji reboot na Cisco EPC3925 ni pojavljal vec.
Sem imel tudi osebni chat z enim uporabnikom na Slo-tech prav glede tega problema. Je pa res, da ni s CE regije. Ima tudi ta nesrecni Cisco modem/router in se mu od oktobra 35 urni reboot ne pojavlja vec. Sam sem tudi klical na Telemach, ampak zgleda da jim problem ni splosno znan in predocen. Vedno govorijo, da bodo problem posredovali naprej.
Ce si malo na netu te morda reboot sploh ne zmoti. Mogoce ga osebno dozivis parkrat na leto, ko si ravno takrat ob racunalniku pa se takrat morda ne polagas veliko pozornosti, ko je net pac dol. Ce pa je internet veliko v rabi in ti je vir za tvoje delo in imas celo LAN in telefon preko Ciscota pa je zadeva kriticna in popolnoma neprimerna.
lp, d.